7

549 12 0
                                    


Momentálne sa odohráva zápas už pár hodín a stále je to nerozhodné. James a Dim sú stíhačmi a hľadajú zlatú strelu.

Počasie nie je najlepšie, pretože leje ako z krhly. Všetci sme premočení a nedočkavo čakáme na koniec zápasu. Ak vyhrá Rokfort, bude obrovská párty a ak prehráme, tiež bude párty.

Zrazu sa James rozbehol na metle za zlatou strelou a všetci v hľadisku stíchli.

Letel do výšky a stratil sa z dohľadu. Dim letel za ním.

Dážď bol studený a šľahal mi do tváre. Oblečenie som mala premočené a vlasy pricapnuté k tvári.

Pozrela som do výšky na oblohu a zbadala som, že niekto letí k zemi.
Neletel padal.
James padal k zemi a bez metly.

Začala som kričať a rozutekala som sa k miestu, kde padol James. Riaditeľka McGonagallová stihla zmierniť jeho pád.

Vletela som k Jamesovi a začala mu hľadať tep. Našla som ho.
Žije.

Oči mal zavreté a pomaly dýchal. Chytila som ho za líce,, James, zobuď sa. James!" Plakala som.

Pri mne sa objavila Madam Pomfreyová.
Začala mu robiť rýchly sken tela.
Mojej ruky sa dotkol Jamesov prst. Ihneď som mu ju chytila a do rúk mi vpadla zlatá strela.

,,Dokázal si to James." Pošepkala som mu a už ho niesli do nemocničného krídla.

Postavila som sa a zdvihla ruku so zlatou strelou ,,James Potter chytil zlatú strelu!" Zakričala som a tribúny išli zošalieť.

Všetci utekali do veľkej siene, kde sa začala obrovská párty. Bolo im jedno, že sú mokrí. Išli oslavovať.

Ja som utekala do nemocničného krídla. Pred ním som zastavila a čakala, kým sa otvoria dvere. Sadla som si na zem a oprela sa o stenu. Dvere sa naozaj dlho neotvárali, až nakoniec ma po dvoch hodinách vpustili dnu.

James ležal sám v celom nemocničnom krídle a vedľa neho sedeli Albus a Lily.

,,Ako mu je ?" Podišla som k ním.

,, Už dobre. Madam Pomfrey mu musela napravovať zlomeniny nôh, rúk a rebier." Vzdychol Albus.

Pokrútila som hlavou,, bežte oslavovať. Uvoľnite sa trochu. Ja tu s ním zostanem." Usmiala som sa.

,,Je to náš brat. Mali by sme tu zostať s ním." Namietal Albus.

,,Lily sa na tú párty tešila a viem, že aj ty sa máš na párty stretnúť s jednou babou." Zaškerila som sa ,,fakt si myslíte, že by sa James potešil, ak by vás tu videl sedieť namiesto toho aby ste si užili víťazstvo?" Pokrútila som hlavou a šťuchla do nich ,,no tak, bežte. " Sadla som si na studenú železnú stoličku a zakývala im.

Obaja odišli a keď sa zavreli dvere, pozrela som na Jamesa. Podišla som k nemu a pohladila ho po tvári. Prehrabla som mu vlasy a pousmiala sa.
Po pár sekundách som si sadla naspäť a pomaly sa mi oči zavreli. Zaspala som.

,, Luc. Luc." Počula som.

Otvorila som oči a bola noc. James na na mňa pozeral s jemným úsmevom.

,,James!" Vyletela som zo stoličky priamo k nemu.

,,Čo tu robíš, maličká?" Zašepkal.

,,Dávam na teba pozor." Pousmiala som sa.

James usmial a pohladil ma po líci,, Si ľadová a mokrá." Zamračil sa.

,,To nevadí." Zašepkala som.

Na nočnom stolíku ležalo ženské oblečenie. Bolo Carmeniné.
Vzala som si ho a prezliekla sa. Vlasy som si vypla do drdolu a znovu podišla pri Jamesa.

Odokryl paplón,, poď ku mne." Zašepkal.

,,Nie. Ja to nechcem ublížiť. Mal si veľa zlomenín." Odmietla som.

,,To nebola otázka, maličká. Poď už." Posunul sa ku kraju.

Podišla som k posteli a ľahla si k nemu. James ma zakryl a pritisol ma k sebe.

,, Prečo neoslavuješ s ostatními?" Šepkal mi do vlasov.

,, Nemala som náladu na oslavu." Pomaly som sa zohrievala.

,,Mrzí ma to, maličká." Vzdychol si,, mala si pravdu. Vtedy v klubovni. Klamal som si. " Pozrel mi do očí ,,Nedokážem ťa brať ako sestru môjho najlepšieho kamaráta."

,,James." Vyšlo z mojich pier ale pokračovať som už nemohla.

Jamesové pery sa dotýkali tých mojich. Jemne ma bozkával.
Moje telo sa uvoľnilo a chytila som Jamesa zozadu vo vlasoch a bozk prehĺbila.

,,Pomaly maličká. Teraz som ešte chúďatko. " Usmial sa James a ja som sa zahanbene odtiahla.

,,Čo myslíš, že by nato povedal Djimitri?" Zazubil sa.

,,James. Nemohol si si to odpustiť, však?" Pokrútila som s hlavou s úsmevom na tvári.

,,Nie, nemohol. Rád si beriem to, čo je moje." Žmurkol.

,,Ja nie som tvoja James." Povedala som hrdo ,,to sa budeš musieť ešte veľmi snažiť aby som bola tvoja. Len neviem, či ti jedno dievča za tú snahu stojí. Keď môžeš mať každú noc inú."

,,Dokážem ti, že ty maličká, stojíš za všetkú snahu sveta." Zašepkal mi ,,vieš na čo som myslel, keď som padal?"

,,Načo?" Povedala som zaujato.

,,Na teba. Na tvoje bozky, telo, hlas, oči a na to aký som bol debil, že som ťa od seba odohnal." Šepkal mi.

Po dlhšej chvíli ticha som povedala,, s Dimom nič nemám. "

,,Čo? Veď ťa pobozkal." Mračil sa na mňa.

,,Áno, celý minulý rok rozprával o tom ako to spraví, keď vás stretne. Chcel vidieť vaše výrazy." Usmiala som sa,, a mimo to, chcel vedieť, či budeš žiarliť, keď už sme spolu spali."

,,On o tom vie?" Pozrel na mňa.

,,Samozrejme. Píšeme si listy skoro stále." Pomrvila som sa.

,, Takže s ním nič nemáš?" Zdvihol obočie.

,, Na Durmstrangu sme spolu trikrát spali. Bol môj prvý. Nikdy to nebolo viac ako kamarátstvo. On vzťah nechcel a ja som chcela ale nie s ním." Vysvetlila som.

,,Idiot." Zavrčal nahnevane James.

,,Ale no tak. Teraz nikde pravdepodobne vylizuje mandle Carmen." Zasmiala som sa ,,celé týždne trávili spolu. Keby ich vidíš. Sú do seba úplne zalubení."

,,Marco nebude mať radosť." Zasmial sa James.

,,Zato Scorpius áno." Pousmiala som sa a prisunula som sa mu bližšie.

,,Poďme si pospať maličká." Usmial sa a chytil mi bradu. Párkrát ma pobozkal a ľahol si naspäť.

Obaja sme zaspali.

The Cursed Child [Dokončené]Where stories live. Discover now