Stál som v stane nahnevaný na celý svet a ani som si neuvedomil, že som si to vybil na jedinej osobe, ktorá je v tom odzačiatku somnou a nemôže za nič z toho, čo sa nám deje.
Musel som vychladnúť. Dal som si studenú sprchu a obliekol sa, že ju idem hľadať. Vstúpil som do jedálni a akurát si vyzliekala vetrovku.
,,Luc, prepáč. Ja..." vletel som jej do náručia a začal sa ospravedlňovať.
Stála tam bez slova a potom ma ma od seba odsotila,, nechytaj ma." Povedala chladne a odišla do spálni.
Bežal som za ňou,, mrzí ma to. Naozaj. Nezaslúžila si si moje chovanie. Odpusť mi to." Šepkal som pred ňou.
,, Nechaj ma James." Vzdychla si.
Oči mala červené a opuchnuté od plaču. Na tvári boli vidieť zaschnuté stekance od sĺz.
,,Milujem ťa." Povedal som zúfalo.
Nikdy som ju takúto nevidel. Nikdy. Veď ju poznám od narodenia.
,,Aj ja teba, James. Len proste... vykričal si mi veci, ktoré ja nemôžem nijako ovplyvniť. Ja viem, že nemusím zomrieť. Ja by som avadu neprežila. Ale bojím sa. Bude ma mučiť Bellatrix u otca doma. Ten sa nato bude pozerať a nebude tušiť, že som jeho dcéra. Budú pred ním mučiť jeho jedinú lásku. Áno, je to nič oproti smrteľnej kliatbe a koniec koncov, je to všetko o tvojom otcovi. Takže chcem aby už bol koniec a aby sme sa vrátili domov." Plakala.
Tak strašne plakala, že mi to trhalo srdce. Bol som tak sebecký, že som nehľadel na nič iné len nato, čo musím prežiť ja.
,,Chcem byť sama." Utrela si slzy a zadržala plač.
Vyhodila ma z izby.
A ja som si sadol na lavičku a otvoril si tajnú ohnivú wiskey, ktorú som schovával vo vaku Scorpiusovi.
Pamätám si len ako nalievam do pohára a pijem. Stále dookola a potom tma.Lucy Malfoyová
Po tom, čo som Jamesa vyhodila z izby, som sa osprchovala a išla spať. Uprostred noci ma zobudil, keď sa potkol pri vstupe do izby a spadol.
,, Lááska môjho života, prosím zľutuj sa nad svojim debilom." Kričal zo zeme.
,,Ty si opitý?" Posadila som sa.
,,Áno. Vypil som wiskey, ktorú som mal dať tvojmu bratovi." Ležal na zemi,, a teraz ma bude nenávidieť dvojnásobne."
,,Prečo by ťa mal nenávidieť?" Povedala som rozospato.
,,Pretože milujem jeho sestru a ešte som mu vypil darček." Snažil sa postaviť.
Pokrútila som hlavou a išla k nemu.
Pomohla som mu vstať a kráčali sme do postele. James sa zvalil na posteľ a vyzliekala som ho do trenírok.On sa len usmial ,,vieš maličká, vidím, že sa chceš somnou milovať." Žmurkol na mňa ,,môžme ale ak budeme, pravdepodobne zostaneš tehotná, pretože ho nevytiahnem."
Líca mi zružoveli pri tej vete.
,,Čo povieš na malé Potterčatá?" Usmieval sa na mňa.
,,Najprv dokončíme školu." Vyhŕkla som.
,,A čo svadba? Chceš byť Potterová?" Stiahol ma k sebe do posteli.
,,James!! Si opilý, poďme spať!" Hanbila som sa.
,,Odpovedz a pôjdem." Zaškeril sa.
Vzdychla som si a zahľadela som sa mu do očí.,,Áno chcem a teraz poď spať." Červená ako rajčina som sa otočila chrbtom Jamesovi.
Cítila som ako sa pomrvil a zacítila som jeho dych, ktorý voňal ako wiskey pri mojej tvári,, dobrú noc moja maličká snúbenica. Prsteň dostaneš, keď toto všetko skončí."
Brucho mi stiahlo ako ešte nikdy. Na pár sekúnd som zabudla dýchať a žmurkať.
V mysli som sa začala ukľudňovať ,,je len opitý. Zajtra si z toho nič nebude pamätať."
A zaspala som.Ráno som sa zobudila a položila Jamesovi na stolík nápoj na opicu a vedľa pomarančový džús. Odišla som von zo stanu a kontroľovala okolie.
Keď som sa vrátila, James akurát raňajkoval.
Hneď ako ma zbadal, postavil sa a pevne ma objal.,,Prepáč mi ten včerajšok. Naozaj ma mrzí ako som sa zachoval." Bozkával ma do vlasov.
,,Je to v poriadku." Objatie som mu opätovala.
,,Nemôžem uveriť, že som Scorpovi vypil wiskey. Bol som hrozný? Čo som spravil?" Zasmial sa.
V mojej tvári sa objavila červeň a vystrelila som celá zahanbená z jeho objatia preč ,, idem uvariť obed."
Vletela som do chladničky a snažila sa ukľudniť.
James sa na mňa usmieval,, čo tajíš, maličká?" Postavil sa tesne za mňa a zablokoval východ z chladničky.Zalapala som po dychu a nevedela zo seba dostať ani slovo.
James ma pritlačil do chladničky so svojim telom a cez oblečenie som zacítila jeho penis.
Odhrnul mi z krku vlasy a pobozkal ma naň.,,Ne-nemôžme." Zašepkala som spolu so stonom.
,,Prečo?" Rukou mi cestoval po prsiach smerom do rozkroku,, bojíš sa, že ti spravím Potterčatá, moja maličká snúbenica?" Zašepkal.
Podlomili sa mi nohy a zhíkla som ,,ty si to pamätáš?"
James ma zvrtol k nemu ,,Najprv nie ale potom som vypil to ,čo si mi nachystala a pamätám si všetko." Usmial sa ,,odkiaľ to vlastne máš?"
,,Je to mamin recept. Naučila ma ho." Vyšmykla som sa z jeho zovretia.
,,To naozaj? Prečo potom Scorpius má vždy opicu?" Zatvoril chladničku.
,,Pretože on o ňom nevie. Správa sa ako idiot. Len pije a využíva ženy. Mama povedala, že kým bude taký, bude trpieť opicami." Usmiala som sa.
,,Prefíkané." Usmial sa James.
Keď sa zotmelo pobalili sme sa a premiestnili sa do Godricovej úžľabiny.
,,Akoby to ani pravda nebola." Zašepkala som pri pohľade na dom, kde v našom čase býval James s rodinou. Ten istý dom stál pred nami neobývaný. Bol zničený od tej udalosti, čo sa stala, keď bol Jamesov otec iba malé bábätko.
,,Môj otec spravil na tom dome naozaj veľa práce. Nikdy som si neuvedomil ako vyzeral.." Zasekol sa ,,predtým."
,,Poď, musíme ísť na cintorín." Zašepkala som a potiahla ho za ruku.
Prišli sme na cintorín a podišli k hrobu Jamesových starých rodičov. Vyčarovali sme tam veniec kvetov. Porozhliadla som sa po okolí a videla pomník Dumbledorovej sestry Ariany a aj jeho matky Kendry. O kúsok ďalej bol pomník rodiny Peverellovcov.
BINABASA MO ANG
The Cursed Child [Dokončené]
FantasyChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...