Vonku sa ozval obrovský hrom a spustil sa ešte väčší lejak. Najedli sme sa a pobrali sme sa do izby. Našťastie, tento stan mal veľa izieb, takže sme každý mohli byť zvlášť. Jediná nevýhoda tohoto stanu bola, že tu neboli žiadne dvere ale iba závesy.
Lahli sme si do postele a natúlili sa k sebe.,,Milujem ťa, James." Zašepkala som.
,,Aj ja teba, princezná." Stisol ma pevne a pobozkal ma.
V tichu sme ležali hodnú chvíľu, až som sa rozhodla, že ho preruším.
,,James?" Zašepkala som.
,,Áno láska?" Hladil ma po bruchu.
,,Sľúb mi jednu vec." Otočila som sa naňho.
Naše oči boli iba pár centimetrov od seba.,,Čokoľvek." Obtrel si nos o ten môj.
,,Sľúb mi, že ak sa stane čokoľvek, nevzdáš to a dotiahneš to do konca." Pohladila som ho po líci.
,,Ako to myslíš?" Zamračil sa.
,,Ak by sa mi niečo stalo, chcem aby si ho porazil." Zašepkala som.
James bol zmätený. Hľadal v mojich očiach a v mojej tvári odpovede na otázky, ktoré nikdy nahlas nevyslovil.
,,Dobre, sľubujem ale sľúb mi to isté." Povedal nepokojne.
,,Sľubujem." Zašepkala som a otočila som sa skôr ako mi stihla vypadnúť slza z oka.
Na druhý deň ráno sme s Jamesom vstali ako prví. Sadli sme si na gauč a pokračovali v rozlúštení knihy.
,,Dobré ráno." Vyšiel Scorpius.
,,Dobré." Usmiala som sa ,,idem spraviť raňajky."
Postavila som sa a odkráčala ku chladničke. Vybrala som parky, vajcia, zeleninu a pečivo a spravila z toho raňajky.
Postupne všetci prichádzali a jedli sme.Carmen s Albusom dokončili preklad knihy a všetkých nás ohlásili.
,,Našli sme recept na elixír čiernej smrti. Píše sa, že to je opak elixíru oživenia temnej duše." Čítal Albus.
,,Čo naň potrebujeme ?" Spozornel James.
,,No, je tu toho viac." Vzdychol Albus a začal čítať ,,musíme zamiešať 3 kvapky elixíru lásky, 5 kvapiek elixíru pravdy, slzu fénixa, hríb Diabla, 2 drvené hadie zuby, 4 vylisované chaluhy a 6 chlpov jednorožca."
,,No to bude ťažké zohnať. Nemáme tu ani jednu prísadu." Búchal si Fred hlavu o stôl.
,,Kde ich mame do dvoch dní zohnať a spraviť lektvar?" Vyprskol Scorpius.
,,Zabudli ste nato, že som bral elixíry od Slughorna." Pousmial sa James.
,,Má pravdu." Pridala som sa ,,máme elixír lásky a elixír pravdy."
,,Ja mám vo vaku hadie zuby, chaluhy a hríb Diabla." Potešila sa Trisha.,,Takže zostáva slza fénixa a chlpy z jednorožca." Zamyslel sa Marco.
,,Môj otec ma v obchode slzy fénixa!!" Potešil sa Fred.
,,Takže zostávajú už len chlpy jednorožca." Zamyslel sa Scorpius ,,ale kde ich nájdeme ?"
A za stolom nastalo ticho. Ak by myšlienky boli viditeľné, boli by po celej miestnosti. Všetci sme rozmýšľali ako sme len vedeli.
,,James!!" Zhíkol Albus.
Všetci sme sa pozreli naňho a čakali, čo povie.
,,Keď boli naši rodičia v prvom ročníku, dostali trest od McGonagallovej. Museli ísť s Hagridom do zakázaného lesa v noci. Pamätáš? Otec, ujo Ron, Hermiona a Draco. Čo sa vtedy stalo?" Usmieval sa a v očiach mu bolo vidieť nádej.
,,Jasné, veď vtedy tam otec a Draco videli Voldemorta ako sa kŕmi z-...." Vykríkol James.
,,Jednorožca." Povedali sme všetci naraz.
,,Tak fajn. Spravíme to takto. Idem objednať letenky na čo najrýchlejší návrat do Londýna. Pôjdeme cez čarodejnícku krčmu na Priečnu ulicu. Spravíme to v noci. Vtedy tam nikto nebude a bude pre nás jednoduhšie sa nepozorovane dostať do obchodu." Plánovala som.
,,Vezmeme elixír a cez chodbu sa premiestnime do Rokfortu. Objavíme sa v chrabromilskej klubovni. Odtiaľ sa dostaneme do miznúcej miestnosti, kde budeme v bezpečí. Vezmem plášť a pôjdem do zakázaného lesa pre chlpy jednorožca." Pokračoval James.
,,Je to naozaj dobrý plán." Uznal Scorpius.
,,Aký je postup toho elixíru?" Spýtala sa Trisha.
Carmen pozrela do zošita ,, V kotlíku privedieme do varu 0,5 litra vody. 3 kvapky elixíru lásky a 5 kvapiek elixíru pravdy zamiešame v kotlíku a postupne pridáme rozmixovaný hríb Diabla, 2 rozdrvené hadie zuby, 4 vylisované chaluhy a 6 chlpov jednorožca. Túto zmes necháme odstáť 12 hodín a keď sa sfarbí na modro, pridáme slzu fénixa. Do zmesi vložíme prútik čarodejníka, ktorý ide poraziť čiernu dušu a nechá ho tam 60 minút aby prútik vsal všetkú moc z elixíru. Prútik bude môcť vybrať vtedy, keď zmes v kotlíku bude červená." Dočítala.
,,Dobre. Poďme baliť." Postavili sme sa a každý si balil vaky.
Zložili sme stan, sadli do áut a zrušili obranné kúzlo. Autami sme sa vybrali do Las Vegas na rovnaké letisko. Do Londýna sme prileteli okolo 20tej hodiny večer.
Taxíkmi sme sa dostali do kúzelnickej časti mesta a išli do kŕčmi, cez ktorú sa dalo prejsť na Priečnu ulicu. Pred krčmou sme si všetci nasadili kapucňu a sklonili hlavu. Nepozorovane sme prešli cez krčmu. Ďakovali sme zato, že je streda a bolo tu len pár opilcov, ktorí už o sebe nevedeli. Krčmár bol otočený chrbtom a pulíroval poháre.
ESTÁS LEYENDO
The Cursed Child [Dokončené]
FantasíaChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...