32.

389 11 0
                                    

Lucy Malfoyová

Po tom, čo James povedal tú vetu, pousmiala som sa a zahrialo ma pri srdci.

,,A ty čo Lucy? Už nie si malé dievčatko." Usmial sa Teddy,, naozaj si sa zmenila za tých pár rokov, čo som ťa nevidel."

,, Dobrý postreh, Teddy." Vzala som ďalší zákusok.

,,Máš niekoho?" Usmial sa.

,, Ak poviem áno, Scorpius vystrelí a začne sa hrať na veľkého brata." Odhryzla som si.

,,Naaaah, Scorpius nepovie nič, pretože nemá právo. Kurví sa kade chodí." Pozrel na Scorpa,, však Scorp?"
Scorpius neochotne prikývol.

,,Takže máš?" Vyzvedal.

,,Áno, mám."  Zaškerila som sa.

,,Ale.. ale ako veď si bola preč dva roky." Začal Scorp.

,,Scorp, je dospelá. Nechaj ju." Žmurkol Teddy,,kto to to je???"

,, A presne toto ti ešte nepoviem." Zasmiala som sa a postavila sa,, idem si ľahnúť. Som naozaj unavená. Vidíme sa zajtra. Ahojte!" Začala som kráčať ku schodom.

Cítila som na mne jeho pohľad. Pozeral na mňa a mal dvihnutý pravý kútik.

Vošla som do izby a tam som už mala kufor s mojimi vecami.
Otvorila som ho a vytiahla odtial pyžamo.
Dvere sa zrazu otvorili a v nich stál James. Vstúpil do izby a rýchlo zamkol.

,,Čo tu robíš?" Usmiala som sa.

,,Chýbala si mi. Už som chcel byť s tebou."Žmurkol a podišiel ku mne.

,,Je to také neuveriteľné, byť späť, však?" Zašepkala som.

,,Úplne." Vyzliekol sa do trenírok,, Carmen ide spať k Albusovi a Teddy nás bude kryť." Pomaly podišiel za mňa.
,,Kto všetko o nás vie?" Vyzliela som si tričko a zostala iba v spodnom prádle.

,,Naše matky,Fred, Albus, Teddy a Carmen." Šepkal a po každom mene ma pobozkal na krk.

,,Vie to aj Lily a Victoria." Zašepkala som so vzdychom.

,,Kedy im to povieme?" Otočila som sa tvárou k Jamesovi.

,,Zajtra." Pousmial sa.

Obmotala som ruky okolo jeho krku,, súhlasím." A pobozkala ho.

James si ma chytil za zadok a položil na posteľ. Ani neviem kedy a moja podprsenka letela cez celú miestnosť.

,, Luc!! Lucy!!" Búchal mi na dvere Scorp.

,,No?" Zakričala som.

James ma stále bozkával a provokoval.

,,Nevidela si Jamesa? Nikde ho neviem nájsť a Carmen je u Albusa." Kričal.

James pokrútil hlavou, že tu nie je a začal mi bozkávať prsia a s rukou mi vbehol do rozkroku.

,,Choď preč Scorp. Chcem spať!" Povedala som z posledných síl a potichu som zastonala.

,,Idem ohlásiť našich! Čo ak znovu zmizol?!" Zakričal a rozutekal sa preč.

,,Idiot." Zakňučal James a začal sa rýchlo obliekať.

,,Tričko je moje." Usmiala som sa a obliekla si jeho tričko.

James sa zasmial a obliekol si tepláky ,,kedykoľvek láska." Pobozkal ma,, potom keď zaspia, prídem." Odomkol dvere a nenápadne odišiel.

Ľahla som si do postele a do pár desiatok sekúnd sa dvere rozleteli a v nich stál môj otec a Harry.
Bleskovo som si sadla a pozrel na nich.

,,Chvalabohu. " Odfúkol si môj otec.

,,Nevieš, kde je James?" Spýtal sa Harry.

,,Nie netuším. Deje sa niečo?" Tvárila som sa, že o ničom neviem.

,,Nikde ho nevieme nájsť." Poškriabal sa vo vlasoch  Harry.

Postavila som sa a išla s nimi hľadať. James sedel v obývačke a znudene prepínal programy.
Prvý vošiel Scorp, Fred, Marco a za nimi Harry a môj otec.

,,Čo sa deje ?" Zdvihol James obočie.

,,Vďakabohu. Si v poriadku." Vydýchol si Harry a objal ho.

,,Tak, keď už sa všetko vyriešilo, idem si ľahnúť." Otočila som sa k odchodu.

,,Čo to kurva je?" Vyprskol Scorp.

,,Oúú.." Začal sa škeriť Fred.

Do miestnosti prišli naše mami a zastavili pri mne.

,,Láska, povedz mi, že vidím zle a naša dcéra nemá oblečené chrabromilské tričko s číslom sedem a s nápisom Potter." Môj otec vyvaľoval oči.

Moja mama a Ginny sa na seba usmiali a pozreli na mňa.

Harry pozrel s nenápadným úsmevom na Jamesa ten sa len prefíkane usmieval.

,,Ale Draco, netvár sa tak. Veď sú mladí." Začala Ginny.

,,Čo ?! Ty si to vedela?" Zhíkol Draco.

,,Nie nie nie." Pokrútil Scorpius hlavou,, toto bude nejaké nedorozumenie. James je proste môj brat a
nemôže byť s Luc."

,,Ale môže." Zasmial sa Fred,, stále to nechápete? Veď je s ňou už vyše dvoch rokov. To si si naozaj nič nevšimol? Predtým než zmizli. Už vtedy sa vytrácal preč. Odmietal každú babu." Začal prezrádzať.

,,Ale to..." Koktal Marco.

,,A vtedy na Slughornovej hodine, keď donútil Luc privoňať k Amortencii?" Usmial sa,, levanduľa, santalové drevo, pomarančový džús a vôňa metly? Veď to je James. A čo cítil on?"

,,lesné plody, vanilka, horúca čokoláda a cukríky." Zhíkol Scorp.

,,Čo ?! Ale vy ste boli dva roky spolu... tam." Predýchaval Draco.

James vedel, k čomu príde a preto sa nenapadne presunul ku mne.

,,Ty spávaš s mojou sestrou?" Skríkol Scorp a vytiahol prútik.

Postavila som sa pred Jamesa,,Scorpius Hyperion Malfoy!! Odlož ten prútik!! Je to naša vec čo robíme!" Vyprskla som.

,,Tak spávaš?!" Zdvihol Draco obočie.

,,Čisto teoreticky, spávam so svojou snúbenicou." Povedal provokačne.

,,James!!!" Zkríkla som.
Naše matky začali pišťať a chalani zhíkli.

,,Bol si opitý!!!" Zamračila som sa naňho.

,, Ale povedala si áno." Žmurkol.

,, Ak chceš umrieť, pokračuj." Šepla som mu.

,, Prepáč, neodolal som." Pousmial sa.

Chcela som niečo povedať ale James ma prerušil ,,proste ide o to, že Luc milujem. Potláčal som to naozaj dlho. Spával som s babami len aby som nemyslel na ňu. Bohužiaľ, žiadna jej nesiahala ani po členky. Chcel som byť už konečne šťastný a proste sme tu." Vysvetlil James.

Otočila som sa na Jamesa a skočila mu do náručia ,,milujem ťa James."

The Cursed Child [Dokončené]Where stories live. Discover now