,,James!!!" Zkríkla som na celú miestnosť a utekala k nemu. Tesne pred ním som zastavila, pretože tam bolo jemné pole z prachu.
Spadla som na zem k nemu,, Nie si sám. Máš mňa. Bojuj láska. Musíme sa vrátiť. Doma nás všetci čakajú. Tvoji rodičia, Albus a Lily." Šepkala som ,,Dokonca aj Fred a môj brat." Slzy mi tiekli ,,vieš si predstaviť akú ti vrazí, keď sa dozvie o nás dvoch?" Zasmiala som sa pomedzi plač.
,,Maličká." Zšepkal James.
James Potter
Chcel som to vzdať, no potom som ju počul. Počul som jej nádherný a nevinný hlas. Pribehla ku mne a rozprávala na mňa.
V hlave sa mi začali premietať spomienky môjho otca ako vždy pri ňom bol Ron a Hermiona. Videl som ako Sírius obíjmal môjho otca, videl som lásku, ktorú dávali Harrymu duchovia jeho rodičov. Mojich starých rodičov.
Potom nasledovali spomienky s mojou rodinou a s Malfoyovcami. Premietalo sa mi ako som sa bavil so Scorpom a Fredom. Smiali sme sa na žartíkoch, ktoré sme na Rokforte robili.
A nakoniec som videl ju. Moju Luc. Videl som lásku môjho života. Vedel som, že ňou je. Dokázala ma milovať aj po tom všetkom, čo som robil. Spal som s polovicou Rokfortu, prekazil som jej asi každý vzťah, ktorý mohla mať a nikdy sa k nej žiadny chlapec nemohol priblížiť. Zo začiatku som si myslel, že to bola proste niečo ako súrodenecká láska. Ale už vtedy som vedel, že ju ľúbim. No nie ako sestru.
Žiarlivosť somnou robila to, že som od nej odstrašoval každého chlapca. Chcel som ju ale vedel som, že nemôžem. Scorpius by to nikdy nepochopil. Preto, som využíval každé dievča, čo som mohol, len aby som nachvíľu zabudol na Luc. Odišla na Drumstrang. Dúfal som, že to, čo cítim za ten rok pominie.
No po roku nakráčala na Rokfort a keď som ju videl, svet sa mi otočil hore nohami. Vedel som, že jej neodolám. To dievča mi ukázalo takú lásku, o akej som ani len netušil.
Moje telo zostalo ležať pokojne na zemi a zhlboka som dýchal.
,,Ty si ten slaboch. Nikdy nebudeš poznať lásku ani priateľstvo. Je mi ťa ľúto, Tom." Uvolnil som sa.
A to bol ten zlom, kedy som Voldemorta vyhodil z môjho tela.
Moje telo sa pretočilo a zostal som ležať na chrbáte. Prach zo skla sa rozvíril a nadomnou sa objavil Voldemort. Stál rovno nadomnou.,,Si hlupák, Harry Potter." Zašepkal nadomnou ,, a ako hlupák zomrieš." Pousmial sa.
Z krbov začali vyžarovať zelené plamene a z nich vychádzali aurori spolu s ministrom mágie.
Voldemort zdvihol hlavu sledoval tváre. Po pár sekundách odišiel a zostal po ňom len bordel.
Pred nami sa objavila zlatá strela a to je posledné, čo si pamätám. Potom si pomínam už len na černotu.Lucy Malfoyová
Chytila som Jamesa za ruku a dotkla sa zlatej strely. Obaja sme sa znovu objavili v izbe, no tentokrát v tej istej polohe. James ležal na zemi a ja som kľačala pri ňom.
James odpadol tesne predtým ako som nás preniesla.
Horko ťažko som ho preniesla na posteľ. Tričko som mu musela rozstrihnúť aby som mu ho mohla vyzliecť. Nechala som mu len trenky. Bol celý doráňaný a špinavý. Vzala som vodu, kus látky a umyla ho. Rany som mu ošetrila a potom len pozerala na jeho uvoľnenú tvár.
Nakoniec som odišla do sprchy a umyla zo seba špinu. Vyšla som a obliekla si Jamesové tričko, ktoré som si vzala z jeho skrini.
Ľahla som si k nemu a zaspala.Hermiona Malfoyová
Od toho dňa sme boli na Rokforte nonstop. Hľadali sme v knihách a dokonca aj v zakázanom oddelení. Prehľadali sme úplne všetko.
,,Nič nové?" Vošla som do knižnice.
,,Nie." Pokrútil hlavou Draco, ktorý už bol zúfalý.
,, No tak!! Prešlo trištvrte roka!!" Vzdychla Ginny.
,, Za pár dní majú nastupovať do ďalších ročníkov." Vložila som si tvár do dlaní.
,, Sssss." Harry si chytil čelo.
,, Čo je?" Postavil sa Draco.
,, Piaty ročník je za nimi." Zašepkal Harry.
Na našich tvárach sa objavila chvíľková radosť.
Vždy, keď prekonali ročník, Harryho jazva začala páliť a v hlave sa mu vynorila sekundová spomienka na určitú časť z istej udalosti.Lucy Malfoyová
Ráno som sa zobudila, prezliekla a išla Jamesovi raňajky.
Vzala som mu vajcové chleby, opečené slaninu a pomarančový džús.
Keď som vošla späť do izby, položila som raňajky pri posteľ a pozrela na Jamesa, ktorý pomaly otvoril oči.
,,Vystrašil si ma." Pohladkala som ho.
James a usmial,, nebyť teba, tak tu už nie som." Posadil sa.
Do rúk som mu vložila tácku s raňajkami,, jedz a nerozprávaj hluposti."
Dojedol a potom sme sa išli prejsť na astronomickú vežu.
,,Teraz by mal nasledovať 6 ročník." Pozeral cez zábradlie.,,Áno. Obaja vieme, že v šiestom ročníku naši rodičia spolu moc toho nespravili." Zašepkala som.
,,Môj otec išiel s Dumbledorom pre prvý horcrux, zatiaľ čo tvoji..." Stíchol.
,,Zatiaľ, čo môj otec opravoval skrinku miznutia." Dokončila som zaňho.,,Myslíš, že..." Pozrel na mňa.
,,Ak áno, musíš splniť to, čo tvoj otec s Dubledorom." Oprela som sa.
,,Luc ale oni..." namietal a išiel ku mne.
,,James, ak budeš musieť, použiješ sectumsempru!" Chytila som ho za ruky.
,,Nie. Nedokážem to." Zašepkal.
,,Musíš James." Šepla som ,,neboj sa. Severus ma zachráni."
,,Nerozpravajme o tom. Nechcem na to myslieť." Objal ma a pozeral do diaľky na les.
,,Koľko myslíš, že už ubehlo odkedy sme tu?" Napadlo ma.
,,Netuším." Zdvihol ma oprel o stenu. Nohy som si obmotala okolo jeho pásu a ruky okolo krku.
,, Spríjemníme si čakanie?" Na jeho tvári sa objavil Potterovský úsmev.
YOU ARE READING
The Cursed Child [Dokončené]
FantasyChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...