35.

376 9 0
                                    

Miznúca miestnosť nebola rovnaká ako som si ju pamätala.
Bola malá a útulná. Vyzerala ako obývačka. Čierne tri čierne gauče, biely stolík, obrovský krb a stolík s občerstvením.

Sadli sme si na gauč k ostatním a Scorpius po nás škaredo pozeral.

,,Scorpius, prosím." Prosebne som naňho hľadela ,,prečo nechceš aby sme boli s Jamesom šťastní?"

Scorpius moje slová úplne odignoroval a tváril sa, že nikdy neboli vyslovené.

,,Nerieš to láska. Daj mu čas." Zašepkal mi James do ucha.

,,Počul som McGonagallovú. Niečo sa stalo. Niečo veľké a zajtra sem príde minister a bude sa to riešiť." Spustil Scorpius.

,,Okolkej prídu?" Spozornel James.

,,Cez vyučovanie o 9:00." Odpovedal Scorp.

,,Vezmem plášť a pôjdeme ich sledovať. Určite to má niečo spoločné s jeho dcérou." Povedal James.

,,Pôjdem s tebou." Povedala som vážne.

,,Nemôžme obaja ísť. Všetci nás sledujú." Pousmial sa James.

,,Preto nepôjdeš ani ty." Zdvihol obočie Fred ,,idem ja a Albus."

,,Čo?!" Zamračil sa James.

,,Majú pravdu." Prikývla Trisha ,, nebudú mať podozrenie."

**************

Na druhý deň sme boli na vyučovaní. Celý deň, na každej hodine som ja a aj James, museli všetko odznovu rozprávať.

,,Konečne. Už ma to nebavilo." Zatvorila som knihu a vydýchla si pri myšlienke, že práve skončila posledná hodina.

,, Lucy, si v škole po dvoch rokoch." Pripomenula Carmen.

,,Áno, to je jediná vec, čo mi nechýbala." Prikývla som a vyšli sme z triedy.

,,Tu je moja maličká." Predomnou sa zjavil James s obrovským úsmevom a začal ma bozkávať.

,,Ahoj, zlatko." Bozky som mu opätovala.

,,Ale no tak, hrdličky. Poďme do miznúcej, máme novinky." Vedľa nás sa zjavil Fred.

James ma chytil okolo krku, vtisol mi bozk do vlasov a kráčali sme po chodbe ,,chýbala si mi." Zašepkal.

,,Aj ty mne." Usmiala som sa,, viem si predstaviť oveľa lepšie veci, čo by sa dali robiť namiesto učenia." Žmurkla som.

,,Mmmm... áno, robil by som teba. " Zavrčal mi do ucha a ja som pocítila ako mi začal pulzovať rozkrok.
Telo sa mi zachvelo a James sa so šibalským úsmevom otvoril dvere od miznúcej miestnosti.
Na gauči sedel Scorpius a Albus.

,,Tak čo, zistili ste niečo?" Spýtal sa James.

,,No v podstate áno."  Vzdychol Albus.

,,No tak, hovorte. Rýchlo." Pretočil očami Scorpius.

,,Len čo minister mágie prišiel do riaditelkynej pracovni, vedeli sme, že sa stalo niečo veľmi zlé. Minister povedal, že bola ukradnutá čierna kniha duší a bolo zabitých šesť čiernych strážcov." Povedal Fred.

Čierny strážcovia boli podľa legiend temný kúzelníci, ktorých úlohou bolo strážiť čiernu knihu duší.

,,Kniha čiernej duše? Myslela som, že to je iba legenda." Zhíkla Trisha.

,,Nechali tam Voldemortove znamenie aby sme vedeli, kto to spravil." Pridal sa Albus.

,,Čo by malo byť v tej knihe?" Spýtal sa James.

,,Podľa toho, čo som o knihe čítala, sú to starodávne kúzla čiernej mágie. Sú tam recepty na temné elixíry a ževraj aj zaklínadlo na oživenie zla alebo temnej duše." Hovorila som zo strachom v očiach.

,, To znamená, že budú chcieť pomocou knihy oživiť Voldemorta." Povedala so strachom Trisha.

,,Čo spravíme?! Musíme niečo spraviť!" Povedal James. Bolo na ňom vidieť, že má strach ale kto by nemal? Veď sme predsa ešte len tínedžeri. V hĺbke srdca som vedela, že sa ani tak nebojím o seba ako o Jamesa. Ak raz išli po nás, pôjdu znovu.

James ma v sekunde pritisol k sebe a pevne ma obíjmal. S jednou rukou mi chytil bradu, zaklonil mi ju aby som ňu hľadela priamo do očí.

,,Ochránim ťa, maličká. Neodpustím aby sa ti niečo stalo. Si môj život."  Hovoril pomaly a zrozumiteľne.

,,A ty ten môj." Pevne som ho stisla a na čele mi pristála krehká pusinka.

,,Mohli by sme získať bielu knihu duší." Začala Rose.

,,Bielu??" Scorpius zdvihol obočie.

,,Áno, biela je niečo ako protiklad tej čiernej." Prikývla Trisha.

,,Ale veď netušíme, kde bola čierna.." Namietol James.

,,Vlastne, vieme. Minister vravel, že čierna sa nachádzala v jaskyni života." Povedal Albus ,,Rose vravela, že biela je protiklad čiernej. Takže biela by sa mohla nachádzať v jaskyni smrti. To je predsa protiklad jaskyne života, nie?"

,,Máš pravdu, braček. Nemyslel som si, že ťa niečo takéto múdre napadne." James šibalsky žmurkol na Albusa a ten len s úsmevom pokrútil hlavou.

,, Dobre, takže..." začal James ale Trisha mu skočila do reči.

,,Ja pôjdem do knihovni hľadať veci o knihe a o tej jaskyne." Usmiala sa.

,,Ja pôjdem s Fredom do zakázanej časti a skúsime nájsť niečo tam." Albus pozrel na Freda, ktorý súhlasne prikývol.

,,Ja pôjdem s Rose." Postavil sa Scorpius.

,,Dobre, my s Jamesom prehľadáme internet." Pousmiala som sa a James mi na znak súhlasu dal pusu do vlasov.

Všetci sme sa rozdelili a išli svojou cestou.
Po príchode do našej izby, sme si s Jamesom vytiahli notebooky a uložili sa na posteli. Obaja sme začali prehľadávať internet. Vedeli sme, že odpovede na naše otázky musíme nájsť, čo najskôr.

Hľadali sme do večera a dokonca sme vynechali aj obed. Na večeru sme sa dostavili všetci na čas ale len sme do seba nahádzali jedlo a odišli naspäť.

Krátko po pol noci som zaspala neudržala oči otvorené a zaspala som.

,,Maličká. Vstávaj. Niečo som našiel." Jemne ma hladkal a bozkával ma na pery.

The Cursed Child [Dokončené]Where stories live. Discover now