4.

591 15 0
                                    

,,Cítim levanduľu, santalové drevo, pomarančový džús a metlu na metlobal." Vzdychla som a rýchlo som sa náhlala preč z triedy.

,,Hej!! Luc!! Stoj!! Povedz mi meno." Kričal môj brat.

Pozrela sa ma svojho brata, ktorý zúril a za ním sedel James bez slov. Presne vedel, že som cítila jeho voňavku.

Jeho voňavka sa skladala hlavne z levandule a santaloveho dreva.
Pomarančový džús je jeho najobľúbenejší. Pije ho vždy. Ráno, na obed a večer. Stále.
A posledná je metla na metlobal. Samozrejme, že ma priťahuje aj tá. Vždy po zápase, keď sa James ku mne priblížil, celé ruky mu voňajú od metly.

,, Daj pokoj Scorp" Zamrmlala som a odišla.
Len čo som zavrela dvere, počula som ako Slughorn vyvolal Jamesa.

,,Pán Potter, poďte teraz vy." Povedal kludným hlasom.
Počula som kroky smerom ku stolu.

,,Čo cítite ?" Spýtal sa nedočkavo.

,,Lesné ovocie, horúcu čokoládu, cukríky a vanilku." Zamrmlal a išiel si späť sadnúť.

O N

C Í T I L

M Ň A ! ! !

Utekala som naspäť do triedy.
Celá červená som si sadla na miesto a snažila sa nato nemyslieť ale bohužiaľ to nešlo.

Lesné ovocie je moja droga.
Horúcu čokoládu si dávam všade v kaviarňach alebo cez vianočné sviatky ju pijem skoro vkuse spolu so šľahačkou.
Matka mi pred pár rokmi namiešala cukrikové šampóny na telo aj na vlasy a odvtedy iné nepoužívam.
A vanilka, je to moja voňavka. K 13 narodeninám mi ju kúpil James na Vianoce a odvtedy si inú nedávam.

Hodina skončila a na chodbe ma hneď dobehli baby.

,,Zápas začína o 13tej. To je za hodinu. Nachystáme sa na záchodoch, kde je umrnčaná Myrta a potom pôjdeme na obed. Nejedzte nič ťažké aby Vám nezostalo zle." Usmiala som sa a všetky sme kráčali na záchody.

Tam sme s namaľovali a obliekli do roztlieskavačských uniforiem.

(Predstavte si, že na fotke má Malfoyovské vlasy.)

Vyšli sme von a pred veľkou sieňou nás čakala riaditeľka,,v týchto uniformách budete chodiť odteraz aj na vyučovanie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vyšli sme von a pred veľkou sieňou nás čakala riaditeľka,,v týchto uniformách budete chodiť odteraz aj na vyučovanie. Budete to mať ako náhradu za školské uniformy po celý turnaj."

Prikývli sme a vošli dnu. Celá sála ztíchla a všetky oči pozerali na nás. Rozdelili sme sa ku stolom a posadali si.

,,Čo to máš za sexy oblečenie?" Usmieval sa Fred.

James si ma bez slova obzeral od hlavy až po päty.

,,Oh, toto je na turnaj." Usmiala som sa ,,od dnešného dňa má Rokfort oficiálne roztlieskavačky."

,, A sme v riti." James si dal tvár do rúk a pomrvil si oči.

,,Oh James, to teda naozaj sme. Ak začnú vrieť riťkami, odrazím akurát seba a nie odrážačky." Zasmial sa Fred.

Začala som som si nakladať plnú misku lesného ovocia a začala jesť.

Fred na mňa čudné pozeral. Akoby ma sledoval ,,Luc?"

,,Áno?" Pozrela som sa naňho.

,,Ešte ti mama mieša tie šampóny?" Vyzvedal ,,cukríkové však?"
Súhlasne som prikývla a ďalej jedla.

,,A tú voňavku čo nosíš, to je vanilka však?" Zaškeril sa.

,,Áno áno." Usmiala som sa.

,,Ak by si si mala vybrať latté alebo horúcu čokoládu, čo by to bolo?" Tváril sa nenápadne.

,, Fred, čo to máš za otázky? Veď predsa vieš, že najradšej mám horúcu čokoládu." Pokrútila som hlavou.

,,Au!" Skríkol Fred z ničoho nič.

Škaredo sa pozrel na Jamesa a potom sa usmial.
Toto nebol normálny úsmev. Bol diabolský.

,,James, dneska si ešte nemal pomarančový džús." Škeril sa Fred.

Zabehlo mi. V tom momente mi to došlo. Presne som vedela, čo robí.

,,Čo tá tvoja voňavka? Máš jej dostatok?" Pokračoval Fred a potom pozrel na Jamesovú metlu.

Preglga som a v rýchlosti som sa postavila. Naozaj rýchlym krokom som kráčala preč a rovno na záchody, kde bývala Myrta.

Išla som k poslednému a vošla dnu. Sadla som si na zatvorený záchod a zhlboka dýchala.

,,Luc?" Započula som Jamesov hlas.
Bola som ticho.

,,No tak, viem, že si tu." Započula som ho znovu ešte hlasnejšie. Bol hneď vedľa mojich dvier.

Postavila som sa a otvorila dvere.
Vyšla som von.

,,Kam si tak bežala?" Usmial sa.

,,Zostalo mi tam veľké teplo." Zaklamala som.

,,Vieš maličká, nikdy si mi nevedela klamať." Žmurkol a dvere zamnou sa zavreli.

,,P..Prečo si t-tu James?" Koktala som.

,,Chcel som vedieť, či si v poriadku." Spravil krok vpred a ja som chrbtom narazila do zatvorených dverí.

Zalapala som po dychu a pozerala do jeho očí.
,,Musíš prestať s tým, čo robíš Luc. Ja a ty sa nikdy nestane." Zašepkal pri mojej tvári.

Nohy sa mi skoro podlomili ale moje oči nespustili tie Jamesové ani na sekundu.

,,To hovoríš mne alebo sa to snažíš nahovoriť sebe?" Provokačne som sa usmiala.

,,Oboje." Vydýchol si,, si mi ako sestra" šepkal.

,,Dobre James, tak keď som ti ako sestra, odíď a nechaj ma ísť za Nottom." Šepla som mu naspäť.

Hrala som sa z ohňom.
Jamesove oči stmavli do tmavozelenej farby.

Bol ticho a JEHO oči behali z mojich úst, na moje oči a naspäť.

Rukou ma jemne chytil pod krk a pobozkal ma.
Bozk som mu v tej sekunde opätovala. Dvere zamnou sa otvorili a do pár sekúnd som sa znovu ocitla vnútry spolu s Jamesom.

Bozkával ma tak ako keby sa ma nevedel nabažiť. Jeho bozky boli divoké a vášnivé.
Jeho ruky cestovali po mojom tele ako keby sa ho snažil spoznať. S bozkami som mu rozopla nohavice, ktoré mu spadli na zem.

,,Luc, stoj. Nemôžeme." Vzdychol ,, nevezmem ti tvoju nevinnosť." Jemne ma bozkával.

Ruku som dala do jeho trenírok a chytila jeho tvrdý penis,, James, toto nie je môj prvý sex." Zašepkala som mu do ucha a s rukou, v ktorej som držala jeho penis, som robila pohyby.

The Cursed Child [Dokončené]Where stories live. Discover now