37.

321 9 0
                                    

,,Tak?? Našiel niekto niečo?" Spýtal sa James, keď sme po škole vošli do miznúcej miestnosti.

,, Ja so Scorpiusom sme našli len knihu, kde je písané o legende." Pozrela na nás Trisha.

,,Tak čítaj. Radi si to vypočujeme." Usadil sa Fred.

Trisha sa nadýchla a otvorila knihu.

,,Kedysi dávno na neznámom mieste, žil biely indiánsky kmeň. Každý z nich, mohol pomocou prútiku čarovať. Venovali sa čistej a biele mágii. Varili si elixíry, zdokonaľovali sa v čarovaní a vytvárali nové kúzla. Jedného dňa, na biely kmeň zaútočili čierny jazdci z neznámeho kmeňa. Zabili takmer každého až na tri dievčatá, ktoré vzali so sebou.

Po dlhom hľadaní, vodcovia bieleho kmeňa našli čiernych jazdcov ukrytých v jaskyni. Pomocou svojej mágie a prútikov, do jaskyne vysielali ničivé ohnivé kúzla.

Všade sa ozýval krik čiernych jazdcov, z jaskyne sálalo obrovské teplo a vychádzal z nej dym. Keď zvuky náreku, bolesti a plaču ustali, bieli kmeň pomocou mágie oheň uhasil a vošiel do jaskyne.
Všade boli mŕtve telá ľudí a koňov. Bieli kmeň sa pomstil za svojich ľudí a pobral všetky cennosti, ktoré v jaskyni našli.

Medzi nimi bola kniha. Jej názov bol čierna kniha duší. Písmo, ktorým bola písaná, je prastaré kúzelnícke písmo.
Ľudia z bieleho kmeňa, prečítali celú knihu. Boli zhrozený z toho, kolko temnoty a zla v tejto knihe bolo. Rozhodli sa, že napíšu vlastnú knihu plnú dobra.
Nazvali ju Biela kniha Duší." Pozrela na naše tváre.

,,To veľa vysvetľuje." Pozrel Albus.

,,Ale ako sa kniha dostala späť k čiernym?" Zamýšľal sa Fred.

,,V knihe sa píše, že čierny a biely kmeň sa stretli a uzavreli mier. Náčelníci oboch kmeňov súhlasili, že knihy sú veľmi nebezpečné a preto och ukryli na tajných miestach so strážcami. Dali si neporušiteľný sľub, ktorý koluje z generácie na generáciu.
Sľub, že knihu ochránia pred svetom aj keď ich to bude stáť život." Trisha zatvorila knihu. Zo zadu bol tvrdý obal, do ktorého bolo niečo vyrité.

Scorpius hľadel do okna a ani raz sa nepozrel na nás.

,, Čo to je ? " Albus chytil knihu a otočil ju na Freda.
Ten vyletel zo stoličky a vytrhol knihu z Albusových rúk.

,,Toto písmo, sme už videli. Včera sme našli knihu, na ktorej bolo napísané: Výuka prastarého písma indiánskych kmeňov." Albusovej oči sa rozžiarili.

,, ešte dnes pôjdeme po tú knihu." Fred si prehrabol vlasy.

,,My sme našli miesto, kde jaskyňa je a spolu s ňou sa sa jej príbeh zhoduje s Trishiním. Akurát, že bol upravený pre muklov. Z jaskyne a z mesta spravili atrakciu pre turistov." Usmial sa James ,,je to v Arizone."

,,Musíme sa k nej dostať, čo v najkratšej dobe. Nevieme kedy sa pokúsia oživiť Voldemorta. Musíme byť pripravení." Začala som.

,,Máš pravdu." Prikývol Albus.

,,Potrebujeme plán." Otočil sa na nás Scorpius.

Albus a Fred odišli do zakázanej časti pre tú knihu.

Všetci sa vrátili do miznúcej miestnosti už aj spolu s Carmen a Lily.

,,Takže, ja navrhujem, odísť dnes v noci." James si sadol na gauč.

,,Kto všetko pôjde?" Spýtala sa Carmen.

,,Predsa všetci nie? Ide o záchranu čarodejníckeho sveta. Škola počká." Povedal Scorpius.

,,Niekto by tu mal zostať a informovať nás." Začala som.

,,Ako nás?" Povedal Scorpius a James jednohlasne.

,,Ty tu zostávaš určite." Zamračil sa Scorp.

,,Súhlasím." Prikývol James.

,,Prosím?! No to nie. Zabudnite. Ak idete vy dvaja, idem aj ja." Zkríkla som.

,,Ale-" znovu začali jednohlasne.

,,Pšt!!! Nemienim to viac rozoberať! Obaja prestaňte. Idem s vami." Zasyčala som.

James si z hlboka vydýchol a Scorpius zažíval päste.

,,Všetkým je jasné, že rodičia a všetci ostatní, budú vyvíjať na ľudí obrovský tlak, len aby nás našli." Povedala Carmen.

,,Zostaneš tu Lily. Teba nezlomia. Budeš nás informovať pomocou tohto telefónu. Je začarovaný a nikto iný sa doň nedostane." Trisha z vačku vytiahla telefón a podala ho Lily.

,,Dobre. Len si dávajte pozor, prosím." Vzdychla Lily.

,,Idem zajednať letenky a všetko ostatné. Ako muklov nás nevyhľadá nikto tak ľahko. Čím menej mágie, tým menšia pravdepodobnosť, že nás niekto nájde. Poďme sa pobaliť. Vyrážame dnes o pol noci. Stretneme sa pred riaditeľňou." Postavila som sa.

,,Albus, daj mi plášť. Potrebujem zájsť k Slughornovi a vziať mu odtiaľ hotové elixíry pre každý prípad." James sa poškrabkal na zátylku.

,,Jasné, poď somnou. Dám ti ho." Albus kráčal preč a James s ním.

Po príchode do izby, som vytiahla jeden vak a začínala doň baliť moje a Jamesove oblečenie, notebook, drogériu a všetky ostatné potrebné veci. Zrazu sa dvere otvorili a zatvorili.
Prvú sekundu som sa zľakla ale potom mi napadlo, že to bude James.
O malú chvíľu plášť padol na zem a predomnou sa zjavil James, s plnou taškou elixírov. Podal mi ju a ja som to schovala k ostatním veciam.

,,Čo ešte treba?" Zašepkal a objal ma.
,,Neviem, asi už nič." Uvoľnila som sa v jeho objatí.
James ma zdvihol a odniesol do postele. Ľahol si a ja som zostala ležať na ňom.
,,Stan máme?" Rozmýšľal.
,,Áno." Prikývla som.
,,má plné vybavenie?" Hral sa mi s vlasmi.
,,Áno, má." Usmiala som sa.
,,škoda, že tentokrát nebudeme sami." Zašepkal mi do ucha.

The Cursed Child [Dokončené]Where stories live. Discover now