Ja a James sme sa hneď rozutekali dnu a sadli sme si pri Severusa.
,, Severus Snape. Ste ten najstatočnejší človek akého poznám." Jamesov hlas sa triasol.
,,Tak strašne sa podobáš na svojho otca." Pousmial sa,, Kto je tvoja matka ?"
,,Ginny." Pousmial sa James,, môj otec, po vás pomenoval môjho brata. Ste hrdina."
Severusovi sa začali kotúľať slzy šťastia,, pozdravuj ho." Vzdychol Severus a otočil sa na mňa.,, Blond vlasy, modré oči. Ani sa nemusím pýtať, koho si dcéra." Pousmial sa,, vie to?" Hlavou hodil smerom k Dracovi.
,,Nie. Vidí ma ako moju matku." Zašepkala som.
Severusovi tvár, ktorá sa zvíjala bolesťou sa zmenila a na tvári bol úsmev. Severus Snape sa smial,, oh ten starý bastard Lucius. Chcel by som byť pri tom, keď sa dozvie, že jeho čistá krv môže ísť do riti."
,,V ten deň, keď sa to stalo, dostal porážku ale potom sa s tým zmieril." Zasmiala som sa.
Severus pozrel na nás a potom sa nadýchol ,,zbohom." Zašepkal a jeho duša opustila telo.
Rozplakala som sa.
Jamesovi sa tiež kotúľala slza a s prstami pribral Severusové viečka.
Chvíľu sme ho tam oplakávali.,, Vysvetlí mi niekto, čo sa to tam stalo?" Dobehol nás Ron.
Započúvala som sa do ticha. Nikde nebolo počuť žiadne výbuchy, výkriky ani stony. Všade bolo ticho ako pred búrkou.
,,Už sa nebojuje." Drgla som Jamesa.
,,Bojovali ste statočne." Začal sa k nám prihovárať Voldemort,, toto som nechcel. Každá kvapka čarodejníckej krvi je obrovská strata. Odvolám svojich ľudí aby ste si mohli uctiť mŕtvych." Šepkal ,,Harry Potter, teraz hovorím k tebe. Túto noc si nechal umierať veľa ľudí a svojich priateľov namiesto toho aby si mi čelil. Preto ťa budem za hodinu čakať v zakázanom lese. Ak neprídeš, zabijem každého. Každú ženu, každé dieťa a každého muža, čo sa za teba postaví."
,,Ron, teraz neni čas. Musíme ísť do veľkej siene." James sa rozutekal dnu.
Všetci sme utekali za ním.
Keď sme vošli dnu, všade boli zranení alebo mŕtvi.
Bežali sme k Weaslyovcom.
Ron zbadal mŕtve telo Freda.
George tak sedcervúco plakal, že to lámalo srdce.,, Naozaj boli rovnakí." Zašepkal mi James.
,,Pozri." Šepla som a hľadela na Rémusa a Nyphadoru.
,,Teddy sa podobá na oboch." Pousmial sa,, Keby len vedeli, že jeho priateľka je vlastne dcéra Willa a Fleur Weaslyovcou."
,,Tvoji rodičia ho vychovali správne. Nemôžem sa dočkať, kedy ich znovu uvidíme." Vzdychla som si.
,, Poď." Potiahol ma James.
Utekali sme cez hrad až na záchody, kde bola umrnčaná Myrta.
,,James. Prečo sme tu?" Pousmiala som sa.
,,Chcel som byť s tebou sám. Veď vieš, predtým ako budem musieť ísť do toho lesa." Otočil sa a objal ma.
,,James, mohli by sme to spraviť nejak inak." Zašepkala som.
,,Dobre vieš, že to nejde, maličká. Tú jazvu mám z istého dôvodu a Voldemort musí zabiť svoju časť, čo je teraz vo mne." Chytil ma za líca.
,,Čo môžem spraviť láska?" Tiekli mi slzy.
,,Zabiješ toho hada." Usmial sa,, ale teraz máme ešte trochu času. Pobozkaj ma." Zašepkal a priblížil sa s tvárou ku mne. Naše nosy sa začali dotkýkať.
,, Milujem ťa, James Potter." Zašepkala som.
,,Aj ja teba. Lucy Malfoyová." Usmial sa a jemne ma pobozkal.
,,Budem ťa čakať na nádvorí." Slzy sa mi guľútali po tvári.
,, Vidíme sa tam, maličká." Poslednýkrát ma pobozkal a kráčal preč.
,,A nezomri." Utrela som si slzy a pousmiala sa.,,To ani nemôžem. Ešte som ti nespravil Potterčatá." Žmurkol na mňa a zmizol za rohom.
Zostala som tam sama stáť a tvár som mala ružovo červenú. Po pár minútach som sa ukludnila a odišla si sadnúť pri veľkú sieň na schody.
,, Kde je Potter?" Sadol si vedľa mňa Draco.
,,Išiel do zakázaného lesa." Zašepkala som.
,,Prečo? Myslel som si, že nie je až taký hlupák." Vzdychol môj otec.
,,Ani nie je. Musel to spraviť. Ja-" ztíchla som,,Harry je jeden z horcruxov, ktorý musí zabiť sám.." išla som vysloviť jeho meno.
Draco ma na poslednú chvíľu zastavil,, Nehovor jeho meno. Ešte nie."
,,Fajn." Pretočila som očami.
,,Dotanem pusu?" Pozrel na mňa Malfoyovským pohľadom.
,,Čo?" Vypúlila som oči.
,,No tak. Možno umrieme." Dal mi ruku okolo krku.
,,Nie, neumrieme." Pokrútila som hlavou.
,,Ako to môžeš vedieť?" Vzdychol.
,,Pretože viem." Pousmiala som sa a dala mu bozk na líce.
,,To je všetko, čo dostanem?" Zasmial sa.,,Na teraz áno." Oprela som sa oňho.
,,Kto to je?" Zakričala Ginny,, koho to Hagrid nesie?! Neville?! Kto to je?!"
S Dracom a s ostatnými sme vybehli von.
Celá som sa triasla a modlila sa, aby to James prežil rovnako ako jeho otec. Oči som mala plné sĺz.,,Harry Potter, je mŕtvy!!" Zakričal Voldemort.
,,Niee!!!" Zakričala Ginny a rozbehla sa smerom k Voldemortovi. Arthur Weasly ju v poslednej chvíli zastavil.
Hodila som sa Dracovi do náručia.
,,Ticho!!!" Zreval ,,Hlúpe dievča."
,,Harry Potter, je mŕtvy. Od tohto dňa, budete slúžiť mne." Otočil sa chrbtom a kráčal ku svojej armáde smrťožrútov.
,,Harry Potter, je mŕtvy!!! " Začal sa smiať a jeho poddaní s ním.
,,A teraz je čas aby ste si vybrali stranu. " Jeho oči znovu prechádzali po našich tvárach ,,vystúpite a pridajte sa k nám alebo zomriete."
YOU ARE READING
The Cursed Child [Dokončené]
FantasyChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...