41.

273 6 0
                                    

,,Zomriem." Vzdychla som.

,,Áno. Jedine tak môže James zachrániť celý svet." Prikývol.

Vzala som si fľaštičku s čiernom obsahom a uviazala si ju okolo krku.

,,O tom, čo sa tu stalo, nesmieš nikomu povedať, inak plán zlyhá." Upozornil ma a lusknutím prsta všetko okolo mňa zmizlo. Objavila som sa vo vnútry jaskyni, priamo na začiatku a hneď sa po mne vrhol James spolu so Scorpiusom.

,,Kde si bola?" Šťastne ao vzdychli.

,,Len nám chcel popriať veľa šťastia." Pousmiala som sa.

Pomaly sme všetci vyšli z jaskyne a zistili sme, že je už noc. Obloha bola nádherná a plná hviezd.

,,Ale ale ale." Započuli sme ženský hlas.

O pár metrov ďalej od nás, stálo smrťožrútov, ktorých sme videli v reštaurácií. V rovnakej sekunde začali páliť kúzla. My sme sa im bránili a vysielali protikúzla. Všade naokolo lietali červené a zelené iskry z prútikov. Kúzla, ktoré sa odrazili narazili do kameňov ktoré vybuchli.

,,Stupefy!" Zakričala som a jeden smrťožrút sa stratil.

,,Petrificus totalus!" Zakričal James a ďalší stuhol.
Ďalší dvaja boli zasiahnutí kúzlom Scorpiusa a Albusa.

,,Vypočujeme ho!!" Podišla som k tomu zmrazenému.

,,Zbláznila si sa?!" Zamračil sa Scorpius.

,,Musíme vypadnúť. Prídu posily." Zavrčal.

,,Je to naša jediná šanca ako zistiť, čo a kedy plánujú." Pridal sa ku mne James ,,vo vaku máme elixír pravdy. Idem poň." Rozbehol sa k autu.

Uviazala som ho kúzelníckym lanom z kúzla.
Prebrali sme ho a nasilu mu naliali do hrdla elixír pravdy.

,,Kto si?!" Začala som.

,,Andrew Stufling." Zavrčal.

,,Kto som ja?" Spýtal sa James.

,,James Potter." Odpľul si znechutene muž.

,,Povedz mi všetko, čo vieš o pláne." Zamračila som sa naňho.

Bolo vidno ako sa snaží mlčať a vzpierať sa, no neúspešne.

,,O tri dni, keď bude spln na oblohe v najvyššom bode, Delphini Riddle oživí temného pána a ten zasadne na svoj trón. Zaútočia na Rokfort v plnej sile a vezmú si to, čo malo by naše už pred rokmi." Psychopaticky sa začal smiať.

,,Kde ho oživí?!" Zavrčal James.

,,Neviem." Vyškieral sa.

,,Ako ho oživí?" Zavrčal Scorpius.

,,Podľa knihy." Začne sa smiať a zrazu vybuchne.

Boom.

Jeho telo vybuchlo na milióny kúskov. Všetká krv, mäso a koža skončila na mne, Jamesovi a Scorpiusovi.

,,,Fuuuuuj" Zapišťala som a striaslo ma od nechuti.
James si utrel tvár a Scorpius sa povracal.
Onedlho vybuchlo ďalšie telo smrťožrúta v diaľke. A ďalšie a ďalšie.

,,Musíme vypadnúť." Vyhlásil James a rozutekali sme sa k autám. Zrušili sme kúzlo neviditeľnosti a naštartovali. James a Albus dupli na plyn a vyleteli sme z toho miesta preč.

,,Musíme ísť niekam do lesa. Rozložíme stan a dáme sa do poriadku. Prídeme tam na ďalší plán." Vravel Scorpius.

,,Kde je najbližší les?" Spýtal sa James a pozrel cez spätné zrkadlo na Marca.

,,Hodina cesty."odpovedal Marco a sledoval mapu.

Po dlhých 60-tich minútach sme prišli do lesa, ktorý ani nijak nenazíval. Podarilo sa nám s autami dostať až hlboko do lesa. Zastavili sme na jednej čistinke a vystúpili sme. Z vaku som vytiahla mini stan a pomocou kúzla som ho zväčšila, zatiaľ, čo ostatní odriekavali obranné kúzlo ako kedysi naši rodičia.
Z oblohy začali padať kvapky a v diaľke bolo počuť príchod búrky. Všetci sme išli dnu a bežali do spŕch. V stane boli tri sprchy.

Ja s Jamesom sme využili jednu, Scorpius druhú a Trisha s Fredom tretiu. Len čo sme vyšli, dnu vletel Albus s Carmen a nakoniec Marco. Všetci sme čistí a umytí sedeli v obývačke, v jedálni a v kuchyni.

Ja a Trisha sme varili večeru. James so Scorpiusom niekam zmizli.

Marco držal hráme papierov a na každý napísal jedno písmeno klinového písma a zároveň nášho. Polepil to po stene v poradí aby sa nám biela kniha duší lepšie prekladala.

Carmen s Albusom sedeli za stolom a prekladali text knihy a zapisovali ho preložený do zošita.

Na večeru sme spravili palacinky, vajcové chleby a opečené slaninu. Prestreli sme stôl a unavene som sa zaň posadila. Do stanu vošiel vysmiaty James so Scorpiusom a namierili si to za stôl.

,,Si v poriadku?" Spýtal sa a pobozkal ma na čelo.

,,Áno, len som unavená. Bol to náročný deň." Pousmiala som sa.

,,Choď si potom ľahnúť, Lucy. My to tu zvládneme." Usmiala sa Carmen.

,,James pôjde s tebou." Pridal sa Scorpius.

Cŕŕŕŕn Cŕŕŕŕŕn

Zvonil mi telefón.
Postavila som sa, rozbehla sa k nemu a zdvihla.

,,Lily? Čo nové?" Dala som reproduktor.

,,Ste v poriadku?! Celý Rokfort je hore nohami!!! Matky plačú, pretože sa našli mŕtve pozostatky nejakých ľudí niekde v Arizone." Stresovala Lily.

,,Neboj sa. Všetci sme v poriadku. Tie telá, to boli smrťožrúti, čo proste z ničoho nič vybuchli." Upokojovala som ju.

,,Ahoj sestrička." Usmial sa Albus.

,,Ahoj, Lilinka." Vyceril zuby James.

,,Tak rada vás počujem!!" Potešila sa.

,,Aj my teba. Lily. Pozorne počúvaj. O tri dni, keď bude spln v najvyššom bode na oblohe, oživia Voldemorta. Netušíme kde ale spravia to a hneď pôjdu zaútočiť na Rokfort. Povedz to rodičom. Povedz im aby študentov nenápadne premiestnili na bezpečné miesto a uisti sa, že spravia rovnakú bariéru ako pred rokmi. Taktiež im povedz, že Voldemort bude v plnej sile a bude silnejší od nás." Vysvetlil James.

,,Dobre." Povedala bez emocii a spojenie sme prerušili.

The Cursed Child [Dokončené]Where stories live. Discover now