Obraz sa začal otvárať ako dvere a v nich sa objavil Neville. Bol dobitý a trochu dooškieraný.
,,Neville." Potešil sa Ron.
,,Ahojte. Objednal si tu niekto lístok na Rokfort?" Usmial sa.
Vošli sme do tajnej chodby a Neville išiel s Ronom a my dvaja sme išli po nich.
,, Je zvláštne ho vidieť takéhoto mladého. Siera by sa mu pravdepodobne teraz smiala." Šepkala som.
,,To máš pravdu ale čo Trisha? Ona a jej otec sú rovnakí ak by obaja študovali v jeden rok, Rokfort by vybuchol." Zasmial sa James.
,,Vieš o tom, že teraz ti vletí do náručia Ginny, teda tvoja matka a pobozká ťa." Pozrela som naňho.
,,Oh nie." Jeho výraz ostal oplašený a kyslý.
,,Neboj sa. Odpustím ti to." Žmurkla som a dala mu rýchlu pusu aby to nikto nevidel.
Neville otvoril dvere ,,Hej! Decká. Mám pre vás prekvapenie." Usmial sa a odstúpil od dverí.
,,Dúfam, že to nie je nič z Aberforthovek kuchyne." Zasmial sa Seamus.Všetci traja sme vyliezli a všetci začali tlieskať.
Išli sme k ním.
,,Choď informovať fénixov rád, že Harry je späť." Povedal Neville, zatiaľ čo my sme obíjmali spolužiakov našich rodičov.
,, S čím Vám pomôžeme?" Nedočkavo pozeral Seamus.
,,Mmm, potrebujem jednu rokfortskú uniformu." Povedal James.
,,Uniformu? Ale čo horcruxi?" Zdvihol Ron obočie a pozeral Jamesovým smerom.
,,Viem, kde sú ale najprv musíme dostať smrťožrútov z hradu." Pozrel ma Rona.
Nechápal.
V tom sa otvorili dvere a dnu vošla Ginny.,,Harry." Zašepkala ,,Snape to vie, vie, že Harryho videli v Rokville." a rozbehla sa k nemu.
Nezmohla som sa na nič iné iba som sa usmievala na to ako sa jej James uhol s tvárou, dal jej bozk na líce a objal ju.
,,Všetci študenti sa okamžite dostavia do veľkej siene." Ozývalo sa po všetkých miestnostiach po Rokforte.
Neville požičal Jamesovi svoju uniformu. Harry splynul so žiakmi a ja s Ronom sme čakali na fénixov rád.
James Potter
Žiaci kráčali po ročníkoch v radoch ako vojaci.
Všetci sa nastúpili do veľkej siene a úplne vpredu, kde kedysi bývali stoly pre učiteľov stál Severus Snape spolu s dvomi smrťožrútmi.
V miestnosti bolo obrovské ticho.,,Určite sa pýtate, preto som vas sem zavolal takto neskoro." Začal s kamenným výrazom.
Už chápem, o čom otec hovoril celé tie roky. Severus Snape nedával najavo žiadne emócie.
,,Podľa mojich informácií, dnes večer bol Harry Potter videný v Rokville." Pokračoval.
Študenti si začali šepkať. Po miestnosti sa začal šíriť šum.
,,Teraz!" Zkríkol Snape,, ak čo i len jeden zo študentov alebo učiteľov pomôže akým koľvek spôsobom Harrymu Potterovi, bude potrestaný podľa vážnosti jeho skutkov."pozeral po miestnosti ,,Ak niekto má nejaké informácie o Harrym Potterovi, nech predstúpi a nebude potrestaný." Povedal vážnym tónom.
V miestnosti bolo obrovské ticho. Každý hľadel do zeme a nikto sa neodvážil prehovoriť.
,,Nikto?" Zdvihol Severus obočie ,,nikto z vás nemá vedomosti o tom, čo dnes večer robil Harry Potter?" Podišiel ku žiakom,, ak áno, predstúpte. Teraz!"
Zhlboka som sa nadýchol a vyšiel z rady.
Všetci zhíkli.
Dokonca aj Severusov pohľad bol prekvapený.,,Konečne vás vidím, Severus Snape." Pousmial som sa.
,,Ako je to možné?" Zašepkal.
Dvere do veľkej siene sa rozleteli a v nich sa objavil celý fénixov rád. Severusove oči našli Lucy.
,,Bohužiaľ, nemám čas na vysvetľovanie" začal som ,,ale chápem, prečo to robíte."
Severus vytiahol prútik a vtedy sa predomňa postavila Minerva McGonagallová.
Začala vysielať kúzla po Snapovi a ten ixh odrážal tak aby trafil oboch smrťožrútov čo stáli za ním.
Zabilo ich a vtedy vyletel von oknom.
V miestnosti sa všetci začali radovať.Pozeral som na Lucy a usmieval sa.
Úsmev z tváre mi zmizol. Videl som ako Lucy uteká ku mne.
,,Harry potter." Započul som.Zrazu v každom kúte začalo kričať nejaké dievča.
,,Viem, že veľa z vás bude chcieť bojovať " hovoril hlas Voldemorta, ktorý sa ozýval veľkou sieňou ,,niektorí z vás si myslia, že obrana je jediné riešenie ale je to hlúposť. Dajte mi Harryho Pottera a ja nechám Rokfort nedotknutý. Dajte mi Harryho Pottera a budete odmenení. Máte nato jednu hodinu." Hovoril jeho slizký hlas.
,,Načo čakáte ?! Chyťte ho niekto." Zakričal Pansy Parkinsonová.
Ja aj Ginny sme sa postavili vedľa Jamesa.
,,A to je matka tvojej najlepšej kamarátky." Zašepkal mi James.
Postupne sa za nás postavili aj ostatní študenti a aj fénixov rád.
,,Študenti vonku z postelí!! Študenti vonku z postelí!!" Kričal Filch, ktorý kríval do miestnosti.
,,Študenti majú byť vonku z postelí, vy idiot." Odfŕkla mu McGonagallová.
,,Aha." Pozeral nechápavo.
,,Ale keď už ste tu pán Filch, odveďte slečnu Parkinson a zvyšok slizolinu do žalárov." Podišla k nám.
,,Verím, že máte dobrý dôvod na to aby ste tu boli pán Potter." Pozrela na mňa ,,čo potrebujete?"
,, Potrebujem čas. Toľko, koľko mi ho len dokážete dať. Musím zničiť horcruxy." Vzdychol som.
,, Tak dobre. Bežte." Povedala a odišla.
,,Tak fajn." Dobehol som k Lucy ,,poď, ideme do tajomnej komnaty." Ťahal som ju za ruku.
,,Do komnaty by som mal ísť s Ronom." Nechala sa viesť.
,,V žiadnom prípade." Zamietol som to ,,nedovolím mu aby ťa pobozkal."
Lucy Malfoyová
,,James." Potiahla som ho do jednej prázdnej miestnosti a zamkla.
,, Nie Luc. Vieš aký som. Nedovolím aby sa ťa niekto dotkol." Vyprskol.
Vletela som naňho a pobozkala ho.
,,Neboj sa o mňa James. Proste mu dám facku ako matka a vykričím, že milujem iného." Pousmiala som sa.
,,Stretneme sa v komnate najvyšších potrieb." Dala som mu posledný bozk a odišla.
YOU ARE READING
The Cursed Child [Dokončené]
FantasyChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...