47.

623 10 2
                                    

,,Čo sa stalo?" Zašepkal Harry.

,,J-Ja....hľadal som ju a ona bežala sem. Vravela, že bola v škriekajúcej bude a zaspala."  Smrkol Scorpius ,,spýtala sa, kde je James a keď som jej to povedal, hlas sa jej roztriasol. Povedala, že ma miluje a že mám odkázať Jamesovi ako jej to je ľúto a že ťa tiež miluje." Utrel slzu a hľadel na mňa.

,,Tak prečo potom-...." Vzlykol som ale nestihol som to dopovedať, pretože mi Scorp skočil do reči.

,,Zacítil som ako si strhla svoj náhrdelník a vtedy ma odsotila. Vypila ho za pár sekúnd a spadla na zem bez života." Znovu sa rozplakal.

,,Prišiel som si pre knihu, tak ako sme boli dohodnutí." Pár metrov pred nami sa objavil muž z jaskyne. Mal na sebe biele oblečenie rovnako ako predtým.

,,Idem po ňu." Zašepkal Fred a spolu s Marcom odišli uplakaní do hradu.

,,To si bol ty!!" Zavrčal som ,,to ty si jej dal tú fľaštičku!!"

,,Áno." Povedal kľudne.

,,Prečo?!" Spýtal sa Draco so zlomeným hlasom.

,,Vaša dcéra vedela, do čoho ide. Vedela, že ak by to nevypila, vojnu nevyhráte. Vedela, čo sa stane, keď to vypije. Vedela, že musí zomrieť." Povedal pokojným hlasom.

,,Mohli sme nájsť iný spôsob." Postavil som sa.

,,Žiadny nebol." Povedal hrdo.

,,Prečo to spravila?" Nerozumel som. Ničom som nerozumel.

,,Pre rovnaký dôvod ako ty. Aby si ty mohol žiť. Pretože ťa milovala." Svoje prenikavé oči zafixoval na mne.

,,Môj život bez nej nemá cenu. Prosím, vráť mi ju." Dopadol som na kolená a zúfalým pohľadom som naňho hľadel.

,,Jej život, za tvoj." Povedal vážnym tónom.

,,Čo?!" Zhíkla Ginny ,,James!!!" Zkríkla.

,,James. Prestaň." Smrkol Draco ,,nechcela by to tak."
Ignoroval som všetko a všetkých.

,,Platí." Vyhŕkol som.

Muž pristúpil ku mne a v ruke sa mu objavila flaštička s bielym obsahom. Bez rozmyslenia som ju vypil a spadol na zem.

,,James!! James!!!" Kričala mama.

Hlasy som počul tlmene. Cítil som ako moje telo dopadlo k zemi a bol som šťastný. Bol som šťastný, že ona môže žiť. Že moja maličká bude žiť.

A potom už zostala len tma a ticho.

Scorpius Malfoy

Sledoval som ako môj najlepší kamarát práve bez rozmýšľania vymenil svoj život za život mojej sestry.

Tentokrát to bola Lily, čo chytila záchvat plaču v mojom náručí. Ginny sa zrútila rovnako alo moja mama a Harry sa rovnako ako môj otec, sa snažil byť oporou.

Muž  v bielom odeve sa sám pre seba pousmial.
,,Tu je kniha a tu je zošit, v ktorom sme to mali preložené." Vyšiel Fred a oči mu padli na Jamesa.

Zastavil a zostal v šoku. Vzápätí doňho narazil Marco, ktorý sa tiež prestal hýbať a sledoval svojho kamaráta ležať na zemi. Obom im začali stekať slzy po tvári a z úst im vyšiel vzlyk.

Muž podišiel k yfresovo a vzal mu knihu so zošitom. Vrátil sa na pôvodné miesto, kde predtým stál a zatvoril oči.

,,Obaja budú v poriadku. Ich láska je veľká, nesebecká a čistá. Obaja si zvolili šťastie toho druhé bez váhania. Zaslúžia si budúcnosť." Dopovedal a vyparil sa.

,,Ďakujeme." Zašepkali naraz naši rodičia.

Na nádvorí zostalo obrovské ticho. Všetci sme po tých slovách zabudli aj plakať.

Započuli sme dva hlboké nádychy. Jeden vyšiel z Lucy a druhý s Jamesa. Hrudníky sa im znovu začali pohybovať ale nepreberali sa.
Vyzeralo to, akoby spali.

,, Vezmeme ich do izby. O pár minút sem prídu všetci zo zakázaného lesa a začnú oslavy." Povedal môj otec.

Naše mami skončili v objatí a Lucy s Jamesom premiestnili do ich izby.

Lucy Malfoyová

Otvorila som oči.
Hľadela som na strop našej izby. Vystrelila som z postele.

Niečo sa pokazilo? Mala som byť mŕtva. Prečo nie som? Prečo James leží v posteli?

,,James?" Zašepkala som a utekala pri posteľ z druhej strane kde ležal.

,,James!" Povedala som nahlas a vystrašene.
Začala som ním mykať.

,,James!" Do očí sa mi nahrnuli slzy.

V tom momente James otvoril oči a pozrel na mňa.

,,Luc?" Zašepkal ,,maličká." So slzavými očami ma chytil, pretočil na posteľ a zostal nadomnou v tesnej blízkosti.

,,Zvrtlo sa niečo?" Povedala som so strachom.

,,Je mŕtvy." Pobozkal ma na čelo.

,, Prečo si potom ležal tu? Si zranený?" Zhíkla som.

,,Pretože prišiel ten muž z jaskyne a chcel som vymeniť svoj život za tvoj." Pobozkal ma na špičku nosa.

,,Čo?!" Zkríkla som.

,,Neviem síce, prečo sme nažive obaja ale chcem si to užiť." Zašepkal a začal ma bozkávať na ústa. Jednou rukou mi prechádzal po bruchu až zmizla z môjho tela.

Pár sekúnd nato bozk prerušil a nechal medzi našimi tvárami malú medzeru. Objavila sa tam ruka v ktorej niečo držal. Keď sa mi podarilo zaostriť, zbadala som nádherný prsteň s diamantom.

,,James!!" Vyvalila som očami.

,,Vezmi si ma, maličká. Už viac nechcem čakať. " zachrapql mi pri uchu.

,,Áno, áno, áno!! Vezmem si ťa!" Vášnivo som ho pobozkala a James na môj prstenník nasunul prsteň.

,,Lucy Aurora Potterová, už sa neviem dočkať, kedy ťa uvidím pred oltárom." Usmial sa tým jeho Potterovským úsmevom a znovu ma začal bozkávať.

The Cursed Child [Dokončené]Where stories live. Discover now