O pár hodín neskôr..
,,Môžeme ísť?" Pozrela som na Jamesa, ktorý si zapínal gombík na rifliach.
,,Áno áno." Vzal tašku a hodil si ju cez plece.
Vyšli sme von a prechádzali sa po chodbách. Chodby boli úplne prázdne.,,Konečne ste tu." Zašepkal Fred opretý o stenu vedľa dverí od riaditeľni.
James tú vetu ignoroval ,, nikto tam nie je?"
,,Nie. Odišla pred dvomi hodinami." Odpovedal Scorpius.
,, Tak poďme." Vzdychol Albus a prútik namieril na dvere ,,Alohomora."
Dvere sa otvorili a všetci sme vošli dnu. Ihneď sme zamierili ku krbu a bez strácania ďalšieho času, sa len rozhorel.
,,Stretneme sa v Londýne, za tým klubom, kde sme chodievali." Povedal Scorpius a vošiel do krbu spolu s Marcom.
Následne sme vošli aj my s Jamesom a objavili sme sa v úzkej čiernej uličke. Za nami sa objavil Albus s Carmen a Fred s Trishou.
Vzduchom sa niesla tma a tlmené zvuky hudby.
Jamesova ruka neopúštala tú moju a ťahala ma na hlavnú cestu.,,Vezmeme si tamtie dva taxíky a odvezú nás na letisko." Ukázal James a ťahal ma k ním.
,,James???" Započuli sme ženský hlas za nami.
,,Oh nie." James prevrátil očami a majetnícky ma chytil okolo krku ,,ignoruj ju, maličká."
,,Čo chceš, Teresa?" Povedal odmerane James.
,,Neukázal si sa tu skoro tri roky. Chýbal si mi." Povedalo dievča s čiernymi vlasmi.
Poriadne som si ju obzrela. Mukel. Vyššia odomňa, vlasy po plecia. Umelé prsia a vymaľovaná priamo do klubu.
,,Toto je ten strip bar, do ktorého ste chodili?" Spýtala som sa.
,,Áno. Možno ho ešte navštívim." Zamyslel sa Scorpius.
,,Teší ma, ty musíš byť striptérka v tom klube." Natiahla som sa a išla jej podať ruku ,,ja som Jamesova snúbenica."
James ma stisol ešte pevnejšie a presne som vedela, že sa usmieva.
Čiernovláske sa úsmev zmenil na zlosť. Bola nahnevaná a presne o to mi išlo.
,,Vypadni, Teresa." Postavil sa predomňa Scorpius ,,a obom im daj pokoj."
Teresa sa zvrtla na opätku a zmizla vo dverách klubu.
Nasadli sme do dvoch taxíkov odstavených pri kraji cesty a odišli sme na letisko.
Po pristání v Las Vegas sme so zapožičali dve športové autá a vyrazili k miestu. V lietadle sme si veľmi dobre pospali, takže všetci sme boli ponorení v mapách aby sme tam trafili správne.
,,Tam odboč!!"zkríkli sme so Scorpiusom naraz.
James, ktorý šoféroval, dupol na brzdy a prudko zabočil.,,Vy Malfoyovci, nemáte talent pre navigáciu." Rozosmial sa James.
,,Obaja sú rovnakí. Sa čudujem, že nie sú dvojčatá." Rehotal sa Marco.
,,Veď preto chcel James moju sestričku. Je úplne super ako ja." Žmurkol na Jamesa Scorpius.
Keď to Scorpius dopovedal, zahrialo ma pri srdci. Konečne začal príjmať fakt, že ja a James sme spolu. Videla som ako sa na Jamesovej tvári zjavil obrovský úsmev plný šťastia.
Konečne získava späť svojho najlepšieho kamaráta.,,Tu niekde by mala byť reštaurácia. Tak potom zastav a najeme sa." Marco študoval mapu.
Po pár minútach sme videli po pravej strane jednu malú reštauráciu. Zaparkovali sme, vystúpili z auta a ponaťahovali sa.
,,Prečo sme zastavili?" Vystúpil Fred z druhého auta.
,,Chceme sa najesť." James podišiel ku mne.
,,Decká, vystupovať. Ideme jesť." Zakričal Fred do ich auta a začali vystupovať aj ostatní.
Jamesova ruka sa ocitla okolo krku na mojich pleciach a dal mi bozk na čelo. Vošli sme dnu a usadili sme sa v jednom veľkom boxe.
Všetko naokolo tu vyzeralo ako z 90tych rokov. Dokonca ešte aj čašníci tak boli oblečení.Objednali sme si jedlo a kofoly.
,,Bude najlepšie, ak pôjdeme do tej jaskyne v noci." Začala som.
,,Áno. Bude to bezpečnejšie. V noci tam žiadny mukel nepríde." Prikývol Scorpius.
,,Musíme vylúštiť, čo bolo napísané vzadu tej knihy. Najeme sa a pri káve nad tým porozmýšľame." Ozval sa Albus.
,,Áno. Možno nám to pomôže." Súhlasil Fred.
,,Ako ďaleko sa nachádzame od toho miesta?" Spýtala sa Carmen.
,,Asi ešte 30 minút. Kúsok odtiaľto by mala byť tá opustená pumpa." Odpovedal James.
Po dobrom obede sme si objednali kávu tak ako sme plánovali. Vedľa mňa sedela Trisha, ktorá vytiahla knihu a otočila ju na zadnú stranu.
Carmen so svojej tašky vytiahla knihu, zo zakázanej časti a začali sme lúštiť. Všetko sme si zapisovali na jeden čistý papier.
Úzkou chodbou rovno pôjdeš,
doprava sa smelo rozhodneš.
Rovno rovno do ľava,
čierny orol sa zabáva.
Pohľad má on bojovný,
musíš zostať pokojný.
Otoč hlavu dozadu,
kalíštek máš v dosahu.
Kráčaj rovno šikovne,
s kalíškom v ruke doslovne.
Do diery vojsť musíš ako had,
plaziť sa musíš pokiaľ neucíti chlad.
Do kalíška trošku krvi,
dvoch ľudí čo ušli smrti.
Vo svätyni čašu nájdeš,
krv do nej vyliať zvládneš.
Zavri oči a nadýchni sa,
to čo hľadáš objaví sa.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The Cursed Child [Dokončené]
ФэнтезиChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...