,,Čo ak sa zaľúbil? Skôr či neskôr sa zaľúbime všetci a s týmto našim kurvením prestaneme." Začal Fred.
,, No chcel by som vidieť to dievča, čo by pomotalo Jamesovi hlavu na toľko, aby zo dňa na deň odmietal každé jedno dievča. Musela by byť kurva dobrá v posteli a ešte lepšia mimo nej." Zasmial sa Scorp.
,,Och keby len vedel." Započula som šepot pri mojom uchu.
Mala som obrovské nutkanie po ňom skočiť.
Fredov tupý úsmev skoro všetko povedal. Mohol si rovno napísať na čelo, že -ja to viem-.
,,Čo sa tak škeríš, Fred? Vieš niečo?" Zdvihol obočie Scorpius.
,,Čo? Nie." Vyprskol Fred,, poďme na astronomickú vežu. Odtiaľ môžme sledovať študentov." Povedal Fred a začal kráčať preč spolu so Scorpiusom.
,,Prečo nás nevideli?" Zašepkala som.
,,Pretože toto maličká, je neviditeľný plášť." Pousmial sa,, a teraz už poďme."
Jemne ma tlačil pred sebou do tajnej chodby.
Keď sme prišli nakoniec, objavili sme sa v nejakej jaskyni v malom lesíku. James ma ťahal pomedzi stromami a o malú chvíľu sme sa objavili v Rokville. Plášť zložil a žmurkol.
,,Tak, kam ma vezmeš?" Poskočila som od radosti.
,, Najprv, pôjdeme na horúcu čokoládu, potom sa pôjdeme prejsť a zakončíme to večerou." Držal ma za ruku a kráčal do rôznych uličiek, až sme sa ocitli v kaviarni.
Bola útulná a krásna.
Bolo tu pár ľudí, ktorí buď pracovali s notebookom alebo len tak si čítali knihu. Išla som sa sadnúť úplne do rohu aby sme neboli na očiach. Sadla som si na gauč a o malú chvíľu si ku mne prisadol James.
,,Tak, čo hovoríš?" Pousmial sa.
,,Je to tu super. Musíme sem chodiť oveľa častejšie." Potešila som sa a pobozkala ho.
A aj tak bolo, chodili sme do tej kaviarni naozaj často. Po škole a aj cez víkendy. Buď sme sa tam rozprávali alebo len čítali knihy.
Scorp sa snažil odhaliť, kto je Jamesova tajomná, pri každej príležitosti. Preto sme museli byť oveľa opatrnejší.
V Novembri som oslávila 16-te narodeniny a Scorpius mi pripravil oslavu. Opil sa skôr ako odbilo 9 hodín večer.
Ja som sa s Jamesom vytratila a skončili sme v jeho izbe. James bol hlavný prefekt Chrabromilu, takže mal izbu sám.
V jeho izbe sme trávili naozaj veľa času. Na narodeniny som dostala od Jamesa náhrdelník s písmenom J.
Od tej chvíle som ho nedala dolu.Konečne tu bol december.
Spala som v Jamesovej izbe.
Ležali sme v izbe a naše nahé tela boli prepletené cez seba.
Jemne sme sa bozkávali a potichu sme sa rozprávali.KLOP KLOP
,,James, miláčik si tam?" Započuli sme ženský hlas.
Vystrelila som z postele a James zamnou. Hodil mi neviditeľný plášť a ja som ho dala na seba.
James si stihol obliecť trenky a v tom sa v izbe objavili Jamesový rodičia.,,Č..čo tu robíte?" Koktal a rozhliadal sa po izbe.
Na zemi boli moje gaťky a aj oblečenie a cez posteľ bola prehodená moja podrpsenka.
,,My sme prišli o deň skôr. Chceli sme vás prekvapiť. Ako vidím, tak sa mi to aj podarilo." Povedala Ginny a zdvihla moju podprsenku.
Jamesové líca nabrali ružovú farbu.
,,Nevideli ste Lucy? Nikde ju nevieme nájsť. Scorpius nás vyhodil z izby. Vraj potrebuje súkromie." Vošli do izby moji rodičia.
,,Oh, ahoj James." Usmial sa môj otec.
Ginny zbierala všetky moje veci a potom ich spálila!
Naši otcovia sa iba usmievali.,,Vidíme sa na raňajkách.."Vyprskla a zabuchla dvermi.
James rýchlo zamkol dvere a ja som si dala dole plášť.
,,Tvoja mama spálila moje veci." Pozerala som na zem, kde bol už iba popol.
,, Ja viem. Prepáč." Usmial sa Jame a zo skrine vytiahol jednu z jeho mikín a dal mi ju .
Rýchlo som ju na seba obliekla a pod stolom našla čižmy, ktoré prežili GINNY.
,, Odteraz, budeš chodiť iba v mojich veciach." Usmial sa James, obliekol si biele tričko a dotrhané čierne úzke rifle.
,,Poďme na raňajky." Zašepkal mi a odomkol dvere.
James išiel skontrolovať, či je vzduch čistý.O chvíľu sa vrátil a potiahol ma za ruku. Utiekli sme na chodbu a tam ako dvaja kamaráti odkráčali do veľkej siene. Sadli sme si a začali si naberať.
,,Ahoj Lucy, konečne som ťa našla." Usmiala sa matka, ktorá stála zamnou.
,,Ahoj, som tak rada, že ťa vidím." Obja som ju.
,,Luc, si každým dňom krajšia a krajšia." Objala ma Ginny.
,,Ďakujem Ginny." Usmiala som sa.
James pil svoj pomarančový džús.Ginny pozrela na moju mikinu a potom na Jamesa.
Naklonila sa k mojej mame a niečo jej zašepkala.,,Krásna mikina. Kde si ju kúpila?" Usmiala sa Ginny a v tom Jamesovi zabehol džús.
,,Vieš, rovnakú som minulý rok dala Jamesovi ušiť na narodeniny." Usmiala sa.
,,Si idiot James." Drgla som doňho.
Obe naše mami mali na tvárach obrovský úsmev a už chceli kričať.
,,Nie nie nie. Nie tu." Obzrela sme sa a začali ich tlačiť von z veľkej siene.
Vzali sme ich do najbližšej prázdnej triedy.,,Ani neviete, aké sme šťastné, že vy dvaja ste sa dali dokopy." Tešili sa.
,,Nesmiete to nikomu povedať. Scorpius a môj otec sa zbláznia, keď sa dozvedia, že mám vôbec nejakého chlapca a ešte to Jamesa." Šepkala som.
,,Budeme rodina Hermiona!" Pišťala Ginny.
,,Ginny! Môžeme začať plánovať svadbu!!" Tešila sa moja mama.
,,Ehm.. mami. Mám 16 a som piatačka." Zdvihla som obočie.
James si dal ruku okolo môjho krku,, uži si svoje priezvisko, kým to ide Malfoyová, pretože keď skončíš školu, budeš nosiť to moje priezvisko." Usmial sa.
Ja som zostala bez slova a celá ružová. Obe naše mami zostali ako v tranze a iba na nás pozerali.
,, Naše deti sa milujú." Začali sa rozplývať.
ESTÁS LEYENDO
The Cursed Child [Dokončené]
FantasíaChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...