Začali sme rozprávať o tom ako sme sa pomocou zlatej strely dostali z ročníku do ročníku.
O tom ako James musel bojovať s Voldemortom a Squirellom.
Ako musel prebodnúť baziliska a zachrániť mňa.
Ako som musela pomôcť Harrymu zachrániť Síriusa. Ako James bol pri vzkriesenie Voldemorta a bojoval s ním.
O boji na ministerstve a o výlete s Dumbledorom.
O naháňaní a ničení horcruxov a o poslednom súboji a porazení Voldemorta.Samozrejme, že sme vynechali našu lásku, sex a menšie úlety.
Výrazy každého v miestnosti boli rôzne. Menili sa ich pocity.
Raz všetci zhíkli, inokedy im bolo do plaču a niekedy sa na ich tvárach objavil obrovský hnev.,,Nemôžem uveriť, že ste boli tak dlho sami dvaja na celom Rokforte." Vyhlásil Scorp.
,,Bolo to super. Mohli sme sa uzdraviť, keď sme boli zranení a mohli sme prehľadať úplne všetko." Usmial sa James.
,, Vy ste boli zranení?!" Zhíkla Hermiona.
,,Ale už nie sme." Usmial sa James.
,, A kedy bude večera?" Otočila som sa po izbe ,, Sú predsa Vianoce, nie?"
,,Luc má pravdu. Nejedli sme pár dní a sme celkom hladný." Pridal sa James.
,,Oh jasné. Poďme rýchlo robiť večeru!!" Postavili sa všetky matky.
Carmen, Lily a Victoria ma odtiahli do mojej izby a chalani nechali otcov a tiež išli do izby.
,,Tak čo?!" Vyprskla Carmen.
,,Čo?" Pozrela som vyplašene na ňu.
,,Veď ty a James!! Hovor. Boli ste dva roky sami." Pišťala Carmen.
,,Čože? Ty a môj brat?" Usmiala sa Lily.
,,Ty a James?!" Zhíkla Vic.
,,Ja, no.. vlastne ono sa to všetko stalo pár mesiacov predtým ako sme zmizli." Šepkala som.
,,No tak, aký je?" Vyškierala sa Vic.
,,James je James" zasmiala som sa ,,ale je ku mne pozorný, romantický, milujúci a taký nežný. Správa sa ku mne ako k princeznej." Usmievala som sa.,,Môj brat? Ten brat, čo spal s polovicou Rokfortu?" Lily neverila vlastným ušiam.
Prikývla som.,,A aký je v posteli?" Zisťovala Vic.
,,No toto už vedieť nemusím. Ale som rada, že si to ty Lucy. Idem pomôcť s prípravou." Usmiala sa Lily a zdrhla preč.
,,No?" Zasmiala sa Vic.
,,Prvýkrát spolu sexovali na záchodoch, kde je umrnčaná Myrta." Prezradila Carmen.
,,Čože?! To fakt?" Vyvalila na mňa oči.
,,Ale no tak, nejdem do podrobností." Zasmiala som sa.
James Potter
Len čo sa zavreli dvere na mojej izbe, chalani sa do mňa pustili s rôznymi otázkami.
,,Kto je tvoja frajerka?" Bola otázka od Scorpiusa.,,Tak čo James, robila ti Lucy veľké problémy?" Škeril sa Fred.
,,Alebo ti naozaj pomáhala?" Pridal sa Albus a s Fredom sa usmiali od ucha k uchu.
,,James, no tak. " podišiel bližšie,, Na zajtra máme so Scorpom vybavené nejaké baby, ktoré sú v chate pár minút od našej. Poď s nami. "Žmurkol Marco.
,,Marco, ja určite nejdem." Povedal som jednoznačne s vážnym tónom,, Luc bola super. Párkrát mi zachránila život." Pousmial som sa,, keď ti to poviem, neuveríš." Žmurkol som,, preto si to ešte nechám pre seba."
,,James, ostal z teba suchar. Veď sa to nedozvie. Môže to byť naše tajomstvo."Pretočil očami Marco.
,,Prestaň Marco. Svoj názor nezmením." A pomyslel som na svoju maličkú.
,, A čo vy chalani? Niekto máte frajerku?" Potterovsky som sa usmial.
,,Fred stratil šmrnc rovnako ako ty." Začal Scorp.
,,A tuto Albus má tiež priateľku." Šťuchol doňho Marco.
,,Koho?" Spozornel som.
,,Ja chodím s Trishou." Zaškeril sa Fred.
,,A ja s Carmen." Žmurkol Albus na Marca.
,,Uuu a ako veľký brat si ako reagoval?" Zaujímal som sa.
,,Najprv som ho chcel zabiť ale potom som si uvedomil, že ju miluje tak som to nechal tak." Vzdychol Marco.
,,Nechodila Carmen s Djimitrim?" Zdvihol som obočie.
,,Iba pár týždňov po jeho odchode a potom sa rozišli." Reagoval Albus.
,,Večera!!" Vošla do izby moja mama.
Zišiel som dole a posadali sme si za obrovský stôl.
Lily si sadla oproti mne a usmievala sa na mňa.,,Čo je?" Zašepkal som jej.
,,Som na teba hrdá braček." Žmurkla.
Nebol som si istý, čo tým myslí.
O pár minút zišli dole aj baby. Každou minútou som bol do Luc zaľúbený viac a viac.
Sadla si vedľa mňa.,, S kým máš izbu?" Nenápadne som jej zašepkal.
,,S Carmen a ty?" Usmiala sa.
,,S Albusom." Žmurkol som,, večer prídem."
Pousmiala sa a po chvíli sme začali jesť. Večera bola dlhá a jedla stále veľa.
Všetci sme sa rozprávali a smiali. Rodičia odišli spať a zostali sme tam iba my mladí.,,Som rád, že ste späť." Usmial sa Scorp.
,,Až tak sme ti chýbali?" Odpila si z môjho pomarančového džúsu. Všimol som si to ako jediný.
Bola to už sila zvyku. Vždy sme si odjedali jeden od druhého.,, Samozrejme. Ste moja rodina." Povedal hrdo.
,,Mali by sme nájsť Scorpiusovi a Marcovi frajerky." Vyhlásil Fred.
,,Prečo? Už sú otravní?" Usmiala sa Lucy.
,,Áno. Predstav si, že lanárili Jamesa aby zajtra išiel s nimi za jebačkami kúsok odtiaľto." Hovoril s vážnosťou Fred. Jedno sa mu musí uznať. Ten chlapec má talent na herectvo a snaží sa o reakciu Lucy.
Tá si vzala zákusok a predtým, než si ho dala do úst sa spýtala neutrálnym tónom,, a zlanárili?"
,,Samozrejme, že nie. "Povedal som úplne vážne,, ja už o také nemám záujem. Teraz mám záujem iba o tú, ktorú milujem." Nahodil som Potterovský úsmev.
YOU ARE READING
The Cursed Child [Dokončené]
FantasyChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...