8.

576 10 0
                                    

Keď som sa zobudila, už bolo ráno. Pozrela som na hodiny a ukazovali 6:30 ráno.

Je sobota, takže dnes žiadna škola. Pozrela som na Jamesovu uvoľnenú tvár ako spokojne spí.

Vstala som a išla na raňajky. Najedla som sa a vzala Jamesovi pomarančový džús a vajcové chleby.
Prišla som späť na ošetrovňu a položila mu to na stolík.

Chcela som si naspäť ľahnúť, no na chodbe som započula Freda a Scorpiusa.
Rozutekala som sa k dverám a schovala sa za dvere. Keď vošli chalani, rozbehli sa za Jamesom a ja som sa potichu dostala von z nemocničného krídla.

Vošla som k sebe do izby a ľahla si na posteľ.
Spokojne som si vyfúkla a ešte si išla pospať. Zobudila som sa tesne pred obedom a keď som vyšla z klubovni, stál tam Dim a Carmen.

,,Ach vy hrdličky. Takže to je vonku?" Usmiala som sa.

,,Mmhhmm." Dim chytil Carmen okolo krku a pozrel na mňa,,neprišla si na párty."

,,Oh, no áno vlastne ja." Koktala som,, proste som bola pri Jamesovi." Vyprskla som.
Obaja sa usmiali od ucha k uchu.

,,Kedy odchádzate?" Pozrela som na Dima.

,, Zajtra večer." Usmial sa a otvoril dvere do veľkej sály.

Sadla som si na zvyčajné miesto a naložila som si jedlo. Začala som jesť.

Dvere na veľkej sieni sa zrazu rozleteli a tam James, Scorp a Fred.

Všetci znovu začali skandovať ich mená a okolo nich sa zbehlo veľa ľudí. Pokračovala som v jedení a čítala knihu.

Po chvíli som pozrela ako sa James vytrháva z otravného zovretia Isabelly Thomasovej. Keď sa mu to podarilo, postavil pred seba Freda a všetky ostatné baby posúval nakraj.

Bolo vtipné sledovať všetky tie pohľady, pretože toto je prvýkrát, čo James Sírius Potter odmieta ženy.
Prešmykol sa na koniec davu a kráčal ku mne k stolu. Sadol si a začal si nakladať.

,,Ďakujem za raňajky." Žmurkol na mňa.

,,Nemáš začo." Zatvorila som knižku.

,,Takto verejne odmietaš dievčatá? Môj brat je z toho naozaj vykoľajený." Zasmiala som saa pozrela na Scorpiusov prekvapený pohľad.

,,Povedal som ti, že ti to dokážem. Prežije to." Usmial sa Potterovsky James ,,Dnes buď nachystaná. Pôjdeme do Rokvillu." 

,, James!! Ešte včera si bol dolámaný. Stavím sa, že ti Madam Pomfrey povedala, že máš ležať a oddychovať." Šepkala som mu.

,, Neboj sa, maličká. Večer budem oddychovať." Začal jesť.

,,Ako sa chceš dostať do Rokvillu? Veď predsa návštevy sa začínajú až v novembri." Spýtala som sa.

,,To nechaj na mňa. " Pousmial sa a dojedol.
Potom si dal pomarančový džús.

Dojedli sme ja som sa postavila. Začala som kráčať smerom do klubovni.

Na chodbe ma dobehol James.  ,,Kam sa tak pobáhľaš?"

,, Dať si vaňu." Cupkala si.

Len čo boli vedľa nás najbližšie dvere, James sa obzrel naokolo a vtiahol ma do nich. Ocitli sme sa v miestnosti s čistiacimi prostriedkami a s vecami na upratovanie.

The Cursed Child [Dokončené]Where stories live. Discover now