Lucy Malfoyová
Konečne späť na Rokforte. Kráčala som sama na večeru a užívala si Rokfortský vzduch.
,,Naša malá Luc sa somnou ani neprišla privítať." Započula som ten najkrajší hlas.
,, James Potter. Čakala som, že budeš prvý, ktorý ma bude vítať." Otočila som sa s tvárou k nemu,, ale asi už nie som tvoj obľúbenec."
,,Netrep a poď sem, maličká." Usmial sa a roztiahol ruky.
Usmiala som sa a rozbehla sa k nemu. Vyskočila som naňho, rovno do jeho náručia.
,,Chýbala si mi." Zašepkal mi do vlasov.
,,Aj ty mne James." Vzdychla som a nasala jeho úžasnú vôňu. Stále používal Guess Seductive Home Noir.
Položil ma na zem,, zmenila si sa."
,,To aj ty James." Odstúpila som o krok dozadu.
Chvíľu na mňa pozeral tými svojimi veľkými očami.,,Ideme na obed?" Povedal po chvíli a na lícach sa mu objavila slabučká ružová farba.
Prikývla som a kráčali sme smerom k jedálni.
,,Ako si sa tam mala?" Prerušil ticho.
,,Bola to fajn zmena ale Rokfort je Rokfort." Pousmiala som sa.
,,Počula som, že ty a Isabella..." Vyzvedala som.
,, S ňou to je len o sexe." Zaškeril sa.
,,Aha, chápem." Pousmiala som sa a otvorila dvere do veľkej siene.
Kráčala som ku stolu a sadla si. Vedľa mňa si sadol James a oproti sedel Fred a Lily.
Trisha bola v Bystrohlave, Siera v biflomore a v Slizoline bol môj brat Scorp, Albus, Marco a Cameron.
,,Dobrý deň, žiaci. Vítam vás tu v ďalšom roku na Rokforte. Tento rok sa bude u nás odohrávať metlobalový trojtýždňový turnaj, ktorý začne o týždeň. Prídu sem tími z Durmstrangu a s Beaubextonu. Ďalej tu máme návštevy do Rokvillu, ktoré sa začnú až v Novembri." Rozprávala riaditeľka McGonagallová,, a teraz, triedenie prvákov."
,,Ten turnaj musíme vyhrať." Začal šuškať Fred.
,, Samozrejme, že vyhráme. Sme predsa najlepší." Hral machra James.
Po dlhom triedení prvákov, sme konečne mohli jesť.
Naložila som si kuracie nugetky s hranolkami a keď som ich zjedla, dala som si ovocný šalát z lesných plodov. Naliala som si jahodové smoothie a pila.,,Stalé zbláznená do lesného ovocia a jahôd, však?" Zasmial sa Fred.
,,Veď ma poznáš. "Usmiala som sa.
V hlave mi svitol geniálny nápad.
Postavila som sa a rozbehla sa preč.,,Ehmmm." Odkašlal si James.
Stopla som. Vedela som, že som niečo zabudla. Pribehol som naspäť, dala mu bozk na líce a utekala do riaditeľni.
Cítila som na mne stále Jamesov pohľad.
Rútila som sa chodbami a zastavila pred riaditeľňou.
,,Mačacie labky." Zašepkala som a dvere sa otvorili.,,Ah slečna Malfoyová, s čím Vám môžem pomôcť?" Usmiala sa.
,,Pani riaditeľka. Ide o ten turnaj. Chcela by som povolenie o založenie roztlieskavačského tímu." Pristúpila som k nej.
,,To je výborný nápad." Usmiala sa,, budete to mať na starosti. Cvičiť môžete kedykoľvek."
,,Ďakujem." Zatlieskala som,, a čo s uniformami?"
,,Spravte nákres a prineste mi ho. Ostatné vybavím." Povedala nadšene.
,,Kedy začína turnaj ?" Vyzvedala som.
,,Za dva týždne." Pozrela na mňa,,Stíhate to?"
,, Samozrejme." Otočila som sa a utekala k dverám ,,ďakujem. Dovidenia."
Utekala som chodbami rovno na dvor.
,,Baby, budeme roztlieskavačky Rokfortu. Potrebujeme ešte 6 báb." Povedala som v rýchlosti ,,nechcem žiadne, čo to budú robiť iba kvôli môjmu bratovi a Jamesovi aby im mohli otŕčať rite. Chcem také, čo to budú brať vážne. Zajtra po škole na ihrisku bude prvá skúška. A vy tri prídite o 17 do knihovni. Ja tam idem už teraz kresliť naše uniformy."
Rozutekala som sa preč. Mala som naozaj veľa plánovania. Ak som chcela byť lepšia ako roztlieskavačky na Durmstrangu, mala som čo robiť.
Ešte v ten deň som stihla spraviť nákres a Pani riaditeľka s ním súhlasila. Povedala, že keď budú hotové, nájdem ich v skrini.
Trisha, Cameron a Siera splnili svoju úlohu perfektne a vybrali všetko baby, ktoré dlhodobo chodili s hráčmi nášho tímu, takže nemali záujem o predvádzanie sa.
Dva týždne sme trénovali v tajnosti na astronomickej veži. Chceli sme aby to bolo prekvapenie.
Odviedli sme naozaj tvrdú prácu a bola som na baby naozaj hrdá.Dnes je cvičný zápas.
Rokfortská škola zložila tím tých najlepších hráčov z každej fakulty. Samozrejme, že môj brat bol v bráne a James chytal zlatú strelu. Fred bol odrážač spolu s Marcom.
Otvorila som skrinu a uniformy boli tam. Vzala som ich v malých papierových taškách a na raňajkách ich rozdala babám.
Na hodine transfigurácii prišla pani riaditeľke sova.
Posadila sa za stôl a čítala.
Potom napísala list ,, Slečna Malfoyová. Poďte sem." Usmiala sa.
Podišla som k nej,, cvičný zápas sa presúva zo 16tej hodiny na 13tu. Dajte to vedieť svojim dievčatám a toto teraz zaneste pánovi Slughornovi aby to prečítal uňho v triede." Šepkala.
Prikývla som a pomaly odkráčala do triedy, kde mal Slughorn vyučovanie.
Zaklopala som na dvere a keď sa ozvalo ,,vstúpte," vošla som.
Práve mal hodinu so šiestakmi. Môj brat sa s Jamesom chichotali v zadnej ľavici a Fred s Marcom vedľa nich.
,,Prepáčte pán profesor, posiela ma pani riaditeľka McGonagallová." Kráčala som k nemu a podala mu lístok,, máte informovať triedu."
,,V poriadku. Ďakujem." Usmial sa a rozbaľoval lístok.
Otočila som sa a spravila krok vpred.,,Počkajte slečna Malfoyová. Akurát sme sa bavili o Amortencii." Usmial sa.
Skamenela som a začala sa modliť aby som si nemusela privoňať.
Prečo?
Pretože minulý rok ma Durmstrangu som mala možnosť si privoňať a presne som vedela, čo budem cítiť.
,,Viete, čo to je?" Usmial sa.
,,Áno. Nápoj lásky." Otočila som sa naspäť k nemu.
,,Aj viete, čím je výnimočný?" Skúšal ma ďalej.
,,Áno, pán profesor." Vzdychla som si,, každý kto privonia, cíti niečo iné. Cíti to, čo ho najviac priťahuje. Už môžem ísť?"
,,Ovoňajte. " Zazubil sa na mňa.
,,Je to nutné?" Snažila som sa z toho vykrútiť.
,,No šup šup. Nehanbite sa." Ukázal na kotlík s nápojom lásky.
Zavrela som oči a privoňala si.
DU LIEST GERADE
The Cursed Child [Dokončené]
FantasyChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...