45.

286 7 0
                                    

Vošli sme do miznúcej miestnosti a dali si dolu plášť.
,,To Vám trvalo." Zaškeril sa Fred.

James sa pousmial a podal Trishi vrecúško s vlasmi.

,,Našli sme skrýšu smrťožrútov. Pripravujú sa na zajtrajšie oživenie." Povedala som nervózne.

,,Potrebujeme mapu zakázaného lesa a musíme začať vymýšľať plán. Môžme využiť moment prekvapenia." Zavelil James.

Trisha sa pustila s Carmen do výroby lektvaru.
Albus s Fredom vzali plášť a odišli pre mapu zakázaného lesa a pre jedlo.
Marco listoval bielu knihu duší aj keď to nevedel prečítať a James vzal zošit, v ktorom kniha bola preložená.

Ja som odišla na balkón, kde stál Scorpius. Hľadel smerom do zakázaného lesa a bol stretań v myšlienkach.

,,Nad čím rozmýšľaš, braček?" Objala som ho.
Scorpius sa zľakol ale hneď mi objatie opätoval.

,,Nemám z toho dobrý pocit." Zašepkal ,,stane sa niečo zlé. Cítim to." Hovoril so strachom.

,,Musíme byť pozitívny." Snažila som sa ho upokojiť.

Dnu vošielábus s Fredom. Všetci sme znovu začali spolupracovať. Na zemi sme rozprestreli obrovskú mapu celého Rokfortu. James vzal prútik a začali sme plánovať.

Označili sme pavúčie hniezdo, morské panny, obrov a jamu, v ktorej sa ukrývajú Voldemortovi ľudia.

Nakreslili sme presný plán ako využiť situáciu a pokúsiť sa prekaziť návrat temného pána.

Po tých hodinách som zaspala v Jamesovom náručí. Počúvať jeho bolo pre mňa ako nádherná melódia.



,,Ááááá!!!! James a Albus Potterovci!!!!" Započuli sme obrovský krik na celú miestnosť.
S Jamesom sme sa strhli.

,,Ginny, čo sa sta-...." Do miestnosti vošla moja mama a zbadala ako prvého brata ,,Scorpius Hyperion Malfoy!!!" Očami našla mňa ,,Lucynda Aurora Malfoyová!!!"

,,Prekvapenie!!" Skríkla som, vyskočila z gauča a zdvihla ruky nad seba.

,,Prekvapenie?! Tak prekvapenie?!" Mama začala histerčiť a išla ku mne. Z gauču vzala vankúš a buchla ma po ruke. Scorpius priskočil, vzal jej z rúk vankúš a pevne ju objal.

,,Čo tu do frasa robíte?! " začala sa rozčuľovať Ginny.

Do miestnosti vleteli naši otcovia a rozhliadali sa naokolo. Mapa, elixír a kniha.

,,Čo toto znamená?" Rozhliadali sa.

,,Ako ste ju získali? Preboha a čo má znamenať táto mapa?" Pýtal sa Harry.

Do miestnosti vošli učitelia, riaditeľka, Aurori a ministri. Všetko sme im povedali a vysvetlili. Rodičia na nás s údivom hľadeli.

,,Tento plán je naozaj super." Povedal George a spolu s Blaisom Zabinim hľadeli na mapu.

,,Takže, tam sa skrývajú?" Spýtal sa Seamus.

,,Áni." Prikývol James.

,,Je čas." Ozvala sa Trisha a pozrela na lektvar.

James tam hodil prútik skôr ako niekto stihol protestovať a hľadel ako ho pohltila modrá zmes.

,,Prečo si to spravil?!" Pribehol Harry.
Pokúsil sa vybrať prútik ale momente ako jeho ruka vošla do kotlíka, modrej zmesi sa dotknúť nedokázal. Bolo to nejaké ochranné kúzlo.

,, Dobre vieš, prečo." Povedal James nepríjemne ,,možno by si si mal spomenúť na veštbu."

,,Ako-...?" Harryho hlas zlyhal.

,,Musel si počítať, že sa to dozviem. Je predsa o mne." Pokrútil hlavou.

,,James." Zašepkala som a išla ho chytiť za ruku.

,,Nie Luc. Dotoho sa nepleť. Daj mi pokoj, dobre? Aspoň na malú chvíľu ma nechaj." Vyštekol po mne James.

,,Hej! To by stačilo." Do rozhovoru sa priplietol Scorpius.

Do očí sa mi nahrnuli slzy a rýchlym krokom som odkráčala preč z miestnosti. Najprv som sa rozbehla na astronomickú vežu, no potom som zmenila smer a išla do škriekajúcej búdy. Vedela som, že ma tam nikto hľadať nebude.

Namiesto môjho posledného dňa stráveného s Jamesom, ho strávim sama.

Sedela som v rohu miestnosti ukrytá pred svetom celý deň. Na pár sekúnd som zavrela oči a keď som ich otvorila, všade bola tma. Postavila som a vzala do ruky prútik.

,,Lumos." Povedala som a z prútiku začalo vyžarovať svetlo.

Prešla som ku dverám a vyšla von. V diaľke som počula ako lietajú kúzla, ako sa trieštia balvany a skaly. Obloha bola čierna a na nej žiaden mesiac ani hviezdy. Jediné, čo na oblohe bolo, bolo obrovské temné znamenie.

,,Je späť." Hlas sa mi zlomil.

Bežala som čo najrýchlejšie do hradu a po ceste, pred hlavnou bránou na nádvorí, som narazila na Scorpiusa.

,,Kde si bola?!" Pevne ma objal.

,,V škriekajúcej búde. Zaspala som tam." Smrkla som ,,Kde je James?" Zašepkala som.

,,Išiel s rodičmi. Myslel si, že ťa tam nájde." Vzlykol.

,,Milujem ťa braček." Rozplakala som sa ,,prosím, povedz mu, že ho milujem a že mi to je ľúto." Vzala som náhrdelník a strhla si ho z krku.

Odsotila som Scorpiusa a rýchlo otvorila fľaštičku.
Priložila som si ju k ústam a obsah fľaštičky si naliala do úst. Zťažka som preglga horkastú chuť a moje telo spadlo na zem. Mŕtva som ležala na zemi s otvorenými očami, ktoré hľadeli na hlavný most.

The Cursed Child [Dokončené]Onde histórias criam vida. Descubra agora