Celý december bol hrozný. Naše matky nás skoro každý deň prezradili.
13. December sme boli piataci a šiestaci nastúpení pred Rokfortom vo dvore.
Mali sme za úlohu zbaliť si všetky potrebné veci na prežitie. Ževraj nejaká úloha ku skúškam.,,Táto skúška vás preverí, vo všetkých smeroch. Vo vašej vyspelosti, múdrosti, šikovnosti a v čarovaní." Začal rozprávať Harry Potter.
,,Budete rozdelení do dvojíc. Každá dvojica dostane svoje prenášadlo, ktoré vás prenesie k vašej úlohe do lesa. Keď ju splníte, musíte nájsť druhé prenášadlo a to vás teleportuje naspäť na Rokfort." Vysvetlila Ginny.
,,Ak by ste úlohu nezvládli, musíte vystreliť z prútiku červené svetlo." Usmiala sa Hermiona.
,, Prvá dvojica je:
Albus a Trisha
Scorpius a Siera
James a Lucy
Marco a Teresa
Fred a Isabella
Atď atď,..." čítal môj otec.,,Zbalil som nám neviditeľný plášť." Zašepkal mi James.
Bola som z toho celého nervózna. Naozaj sa mi to celé nepáčilo.
,,James, nemám z toho dobrý pocit." Zdôverila som sa mu.
,, Spolu to zvládneme, maličká." Usmial sa.
,,A teraz, bežte hľadať prenášadlo. Funguje iba ak sa ho dotknete obaja." Usmial sa Harry ,,veľa šťastia."
,,Poď, viem kde je." Chytil ma za ruku a ťahal ma.
,,Ako to vieš, James? " bežala som.
,,Neviem, proste ho cítim." Usmial sa.
Dobehli sme na metlobalové ihrisko a uprostred sa vznášala zlatá strela. Podišli sme k nej.
,, James? Nemyslím si, že to je správne. Cítiť tam
čiernu mágiu." Šepkala som.,,Možno to je len jedna zo skúšok." Potiahol ma a chytili sme zlatú strelu.
PUK!
Zmizli sme.
Hermiona Malfoyová
,,Myslím, že sme tie prenášadlá mali skontrolovať ešte raz. Niečo zlé sa stane. Cítim to." Presviedčala som Draca, Ginny a Harryho.
,,Láska," začal Draco, no v tom Harryho rozbolelo jazva.
Jazva, ktorá ho nebolela dlhých 20 rokov.,,Čo sa deje?" Zhíkla Ginny a chytila Harryho.
,, Niečo s ním. Niečo je zle." Pošúchal si jazvu.
,,Všetkých žiakov musíme dostať späť." Rozbehol s Draco za riaditeľkou.
Po dlhých hodinách sme pričarovávali všetky skupiny. Všetci zatiaľ boli v poriadku. Konečne nám chýbal už len posledný pár. James a Lucy.
Harry sa natiahol pre posledné prenášadlo. Pre zlatú strelu. V tom momente ako sa ho dotkol jeho jazva začala páliť a spadol na zem.
Harry Potter
Spadol som na zem a videl niekoho. Videl som JEHO.
,,Harry Potter, znovu sa stretávame." Zasmial sa.
,, Kde sú?!" Zakričal Som a obzeral sa.
,,Sú tam, kde to všetko začalo. Ak zlyhajú, ja sa vrátim. Zabijem ťa." Syčal.
,,A-ako?" Nechápal som.
,,Moja dcéra Delphini Riddle mi naozaj pomohla. Spolu s ďalšími čarodejníkmi vytvorili kúzlo, ktoré spojili s mojou krvou. Vytvorili časovú smyčku. Teraz tvoj syn musí prežiť TVOJ každý jeden stret na Rokforte a mimo neho. Ak v niečom zlyhá, zomrie a spolu s ním aj jeho milovaná. Ak sa tak stane, čo sa určite stane, ja znovu povstanem a dokončím to, čo som začal." Voldemort sa nepríčetne usmial.
,,Ak si to naozaj myslíš, vidieť, že nepoznáš môjho syna a že nepoznáš Lucy. Ty zmŕtvych nevstaneš." Povedal som odhodlane.
,,Budem sa pozerať na tvoju a Dracovu tvár, keď zbadáte mŕtve telá vašich detí. Najlepšie na tom všetkom je, že s tým vy nemôžete spraviť nič." Rozplynul sa.
,,Vráť sa!! Vráť sa ty zbabelec!!" Kričal som.
No zrazu sa všade objavila černota a keď som otvoril oči. Ležal som na zemi a nadomnou sa sklánala Ginny a Hermiona.
,,Harry, si v poriadku?" Spýtala sa znepokojene Ginny.
,,Nie nie nie nie." Vyletel som zo zeme a začal s prútikom mieriť na zlatú strelu.
Skúsil som ju odčarovala ale v momente ako sa kúzlo dotklo zlatej strely, odletel som o štyri metre ďalej.
,,Harry!! Čo sa deje?!" Skríkla Ginny.
,,Musíme ich odtiaľ dostať. Je to pasca. Voldemort má dcéru a tá vytvorila kúzlo a spojila ho s jeho krvou. Vznikla tak časová smyčka, ktorá teraz má naše deti. Musia prechádzať všetkým, čo sme museli my. Ak zlyhajú, zomrú a on vstane zmŕtvych." Stresoval som.
,,Poďme za nimi." Povedal Draco bez rozmýšľania.
,,Nie. Nedá sa to. Povedal, že chce aby sme boli zúfalí z toho, že im nijak nemôžme pomôcť. Chce nás vidieť trpieť. Oboch." Pristúpil som k Ginny a pozeral na Draca.
Ten chytil do objatia Hermionu a pevne ju stisol. Hermiona a Hinny sa rozplakali, Albus utešoval Lily, ktorá tiež plakala a Scorpius pozeral do zeme. Nikdy ani v najhoršom sne mu nenapadlo, že jeho najlepší kamarát a jeho sestra, budú bojovať o svoj život kvôli niekomu, kto je 20 rokov mŕtvy.
Lucy Malfoyová
Objavili sme sa na Rokforte pred veľkými dverami. Boli zamknuté.
,,James, niečo je zle." Zašepkala som.
,,Áno, mali sme sa objaviť v lese a nie v Rokforte pri dverách." Zašepkal a pozrel na mňa.
,,James!!! Máš na čele jazvu ako tvoj otec." Zhíkla som.
,,Čo to kurva má znamenať!!" Chytil si ju.
,,Bojím sa." Objala som ho.
James ma pevne chytil a pobozkal ma. Vzal si moju tvár do rúk a pozrel mi do očí ,,nech sa deje čokoľvek, spolu to zvládneme."
,,Verím ti." Vydýchla som.
Otočila som sa k dverám a vytiahla prútik ,,Alohomora."
Dvere sa odomkli. Potichu sme vošli dnu a zavreli dvere. Keď sme sa otočili, pred nami bol trojhlavý pes, ktorý sa práve preberal zo spánku.
Vyvalila som oči a pozrela na Jamesa. Ten ma ochranársky potlačil zaňho a pozeral na psa.
Videla som veľkú harfu.Spomenula som si na maminé príbehy, ktoré nám rozprávala od malička. Príbehy zlatého tria.
Oči mi spadli na zem pod psa. Boli tam sklápacie dvere.,,James, my sme v prvom ročníku našich rodičov." Zašepkala som,, musíme sa dostať tam." Ukázala som na sklápacie dvere.
,,Ako?" Rozmýšľal.
,, Psíky spia, keď hudba hrá." Mrmlala som si popod nos úryvok z maminej básni.
YOU ARE READING
The Cursed Child [Dokončené]
FantasyChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...