Zastonal a oči mu zaiskrili.
Drsne ma zvrtol chrbtom k nemu, ohol ma nad záchodom a stiahol mi spodok úboru. Rozkročil mi nohy a kvokol si.S jazykom mi prešiel po vagíne a moje telo sa zatriaslo a ja som vzdychla. James sa usmial a párkrát to zopakoval.
Potom sa postavil a dnu mi strčil jeden prst.
Zhlboka som vydýchla.,, Luc, čo mi to robíš?" Zašepkal.
Nezmohla som sa na nič iné iba som vzdychla jedno slovo,,James."
Jamesov penis sa ocitol v mojom rozkroku a pomaly ho vsúval do mňa. Vzdychla som a vystrela som sa. Svoje telo som oprela o to Jamesove a on mi držal prso pod tričkom a druhou rukou bradu. Hlavu som mala naklonenú presne pod tou jeho.
RfHltal ma pohľadom. Jeho zelené oči sledovali moju tvár. Ako stonám, ako hľadím naňho s rovnakou túžbou a čím viac mi pozeral na pery ako si hryziem tú spodnú, tým viac ho to privádzalo do šialenstva.
Potom si sadol na zatvorený záchod a posadil ma naňho.
,,Za toto skončím v pekle." Povedal udychčane.
,, Ja asi v raji." Sadla som si naň a zastonala som.
James sa šibalsky usmial a znovu ma začal bozkávať.
Držal mi zadok tak pevne a tak drsne prirážal k môjmu telu, že som len zaryla prsty do jeho pliec a zahryzla mu do pery.Jamesa to vzrušilo a ja som iba zakňučala ,,už budem."
James zrýchlil a počkal si na moje vyvrcholenie. Keď prišiel ten moment, chytil mi ústa aby som nekričala. Užíval si ako sa moje telo zatriaslo a spolu s orgazmom padlo na to jeho.
,,Teraz ja." Zašepkal a postavil sa somnou.
Rukami som sa prichytila o vrch dverí.
James začal prirážať drsne a rýchlo, až sa spravil do servítky tesne podomnou a pritom vydychoval a ešte ma bozkával.Po chvíli ma zložil dole a obaja sme mlčali. Pomaly sme sa obliekli.
,,Luc, si tu ?" Započula som vojsť Carmen.
James na mňa pozrel a ja som si prst priložila k perám a ukázala aby bol ticho.
,,Áno, hneď som pri tebe." Zakričala som a upravila sa.
Pomocou prútika som si upravila Makeup a vlasy.
Otvorila som dvere a zavrela ich.,,Poďme, zachvíľu začína zápas." Usmiala sa.
Obe sme odišli na štadión, kde už pod tribúnami čakali ostatné dievčatá.
,,Prečo vyzeráš ako po najvášnivejšom sexe?" Zasmiala sa Carmen.
,,Neviem, o čom hovoríš." Usmiala som sa a zrýchlila k babám.
,,Takže za pár minút sa začne cvičný zápas a spolu s ním aj naše roztlieskavanie a fandenie." Začala som.
,,Budeme úžasné. Dreli sme nato naozaj ťažko, takže teraz si to ideme už iba užiť." Usmiala som sa a začali sme.
Hudba hrala cez celý štadión a my sme sa hýbali do rytmu.
Zrazu vleteli na štadión dva tími.
Začalo sa hrať a my sme roztieskavali alebo oddychovali.
Po troch náročných hodinách konečne James chytil zlatú strelu a zápas sa skončil.Všetky sme si posadali od únavy na trávu a o pár minút k nám doleteli hráči.
,,To bolo brutálne dievčatá!!!" Povedali chalani.
,,Predsa ideme poraziť každého a vyhrať turnaj nie?" Usmiala sa Trisha.
,,Koho to bol nápad? Tvoj Siera, však?" Usmial sa na ňu môj brat.
,,Nie, bol to nápad tvojej sestry." Zasmiala sa Carmen.
Môjmu bratovi zmizol úsmev z tvári a pozrel na mňa.
,, Prečo? No tak, Luc. Buď znovu tá šedá myška, prosím. Prečo si sa zmenila na toto?" Prosil Scorp v rozpakoch.,,Scorp, zmier sa s tým. Ľudia sa menia. Ja som ťa koľko prosila aby ste sa nekurvili a počúvli ste ma? Nie. Prečo by som mala ja? Len zato, že sa ti nepáči, že o mňa má niekto záujem? Dospej Scorp." Prevrátila som očami a postavila sa.
,, Ale ty si moja mladšia sestra." Zakričal zamnou ale ja už som kráčala do spŕch.
,, James!! Čo je to s tebou? Prečo si ticho? Inokedy si horší ako ja." Prskal Scorp.
James bol bez slova a pozeral ako odchádzam a potom pozrel na Scorpiusa,, možno, že má pravdu. Veď my dvaja spávame s babami od štvrtého ročníku a..." Pokračoval.
,,Nie. Nehovor to. Chcem späť Jamesa, ktorý bol aj pred rokom." Zapišťal Scorp.
Fred sa uškŕňal od ucha k uchu,, Kam ideš Lucy?" Kričal na mňa.
,, Do spŕch. Veď som spotená." Odkričala som mu z diaľky.
,,Môžem sa pridať?" Vrieskal.
,,Nie!" Odkráčala som do hradu.
Kráčala som chodbami až som sa objavila v Chrabromilskej klubovni.
,, Počkaj!" Zakričal James.
Zastavila som a otočila sa jeho smerom. V ruke držal metlu a prikráčal ku mne.
,, To čo sa stalo..." začal a pozrel na mňa ,,sa stať nemalo, maličká. Si sestra môjho najlepšieho kamaráta a..." zastonal ,,sakra.." vzdychol.
,,Chápem James, vyhováraj sa koľko chceš. Môžeš sa klamať koľko len chceš ale poviem ti jednu vec." Usmiala som sa,, keď prídu ostatné školy a ty ma uvidíš s chlapcom, neskús proti tomu zakročiť. Je to moja vec, s kým sa budem stretávať a pripomínaj si vetu - som sestra tvojho najlepšieho kamaráta." Dopovedala som a zabuchla za sebou dvere na izbe.
Po tvári mi začali stekať slzy a rýchlo som si vzala veci do sprchy.
Tri dni. Dnes sú to tri dni od tej konverzácii s Jamesom. Obaja sme sa ignorovali aj keď to bola najťažšia vec na svete. Sedela som s nimi vo veľkej sieni ale boli sme ticho. Hneď ako som dojedla som odišla a na chodbách sme sa obchádzali.
Ako napríklad teraz. Kráčala som po chodbe a na kraji chodby sa môj brat, James a Marco bozkávali s nejakými babami.
Môj pohľad sa ani raz nestretol s jeho. Odišla som von na dvor.Carmen to videla a utekala zamnou.
YOU ARE READING
The Cursed Child [Dokončené]
FantasyChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...