,,Hermiona, on príde. Uvidíš, môj otec každú chvíľu príde a zachráni nás." Presviedčal ma Harry.
,,Harry, nikto nepríde. Vy zomriete." Zakričala som a Harry vytiahol prútik, rozbehol sa k brehu a zakričal ,,expecto patronum!!"
Z Harryho prútiku vyšiel obrovský jeleň,ktorý začal odháňať všetkých dementorov.
Potom prišli učitelia, ktorí odviedli slabé telo Harryho na ošetrovňu a Síriusa do hradu do cely. Tam mal čakať na bozk dementora.,,Harry, potrebujeme hrdozobca." Zašepkala som a ťahala ho späť do lesa ,,len tak zachránime Síriusa."
Bežali sme po lese a kričali na hrdozobca. Po asi pol hodine sa zjavil pred nami. Dovolil nám sa na ňom odviezť a obaja sme naňho vysadli. Lietali sme vo vzduchu. Až sme prišli k celé na jednej z hradných veží.
Pristáli sme a vytiahla som prútik ,,Bombarda!!!!"
Zakričala som a dvere na celé vybuchli.
Vybehol z nich Sírius a objal Harryho.V tom sa predomnou objavila zlatá strela. Chytila som ju a pri dotyku som sa znovu premiestnila.
James Potter
Objavil som sa na cintoríne. Pozrel som sa po okolí a vedľa mňa bol mladý chalan. Cedric Diggory.
Pozrel som na hrob, kde stála veľká socha smrťky.RIP
Tom Riddle Snr.
,,Nie nie nie. Vynechal som tretí." Šepkal som a otáčal sa na mieste.
Luc. Kde je? Nikde ju nevidím.
,,Kde je Luc?" Pozrel som na Cedrica.
,,Harry, o čom to hovoríš? Kto je Luc?" Pozrel na mňa nechápavo.
,,Musíš sa skryť. Bež sa skryť, Cedric!" Povedal som vážnym tónom.
,,Harry si v poriadku? Chováš sa čudne." Pozrel na mňa.
,,Avada Kedavra!!" Započuli sme zakričať niekoho.
Kúzlo zasiahlo Cedrica a ten spadol na zem. Mŕtvy. Jeho oči boli otvorené ale dušu a život už v nich vidieť nebolo.
,,Nie!!!" Zkríkol sa išiel sa rozbehnúť k Cedricovi, no socha smrti za ním ma pricvakla s kosou pod krkom.
Pozrel som na toho človeka. Peter Pettigrew držal v jednej ruke prútik a v druhej niečo zabalené v čiernej deke. Vyzeralo to ako trojročné znetvorené dieťa. Príchod Lorda Voldemortaje tu. Peter Pettigrew podišiel ku kotlu, v ktorom bublala voda. Hodil do kotla zúbožené telo Voldemorta a začal s rituálom.
„Kosť otca, nevedomky daná." Povedal Pettigrew a hodil kosť Voldemortovho otca do kotla s vriacou vodou.
,,Mäso služobníka, dobrovoľne dané." Podišiel ku kotlu, odrezal si ruku a zreval bolesťou.
,,Krv nepriateľa, násilne odobratá." Otočil sa na mňa, rozrezal mi ruku nožom a naklonil ju nad kotol.
Kvapky mojej krvi stekali po čepeli, až sa dotkli zmesi v kotli. Z toho všetkého sa začalo formovať niečo neprijateľné. Zjavil sa Lord Voldemort.,,Je dobré byť späť." Nadýchol sa a vzal si od Červochvosta prútik ,,nastav ruku Červochvost."
,,Pane, ďakujem." So strachom nastavil odseknutú ruku.
,,Druhú ruku Červochvost!!!!" Zasyčal.
Nastavil druhú ruku a Voldemort mu vyhrnul rukáv. Prútikom namieril na temné znamenie, ktoré mal každý smrťožrút na predlaktí.
Začal zvolávať svojich poddaných.O pár minút doleteli a postavali sa do kruhu.
,, Zdravím vás, priatelia moji." Otočil sa okolo seba ,,už je tomu 14 rokov, čo sme sa naposledy videli. A dnes tu predomnou stojíte. Musím povedať, že som sklamaný. Ani jeden z vás sa ma nesnažil nájsť." Hovoril Voldemort z nechuťou v tvári.
Potichu som všetko sledoval.
,,Ja som sa k Vám vrátil!" Podliezal Červochvost.
,,Robil si to iba zo strachu!" Podišiel k nemu.
Pettigrew sa skoro posral od strachu.,,Ale musím uznať, bol si dobrý sluha Červochvost." Zašepkal, mávol s prútikom a objavila sa mu ruka z nejakej tekutiny ako je striebro alebo železo.
,,Ďakujem môj pane. Ďakujem." Vzdychol Pettigrew.
Náhle sa Voldemort rozhliadal a zbadal mŕtve telo Cedrica. Podišiel k nemu a s nohou pohýbal so Cedricovým telom.
,,Pekný chlapec." Povedal posmešne.
,,Nechytaj ho!!" Zakričal som.
Voldemortova hlava vystrelila mojim smerom ,,Harry, ahoj môj starý priateľ. Skoro som na teba zabudol. Stojíš na kostiach môjho otca." Podišiel ku mne,, aj by som ťa predstavil ale ževraj si už takmer taký slávny ako ja."
,,Chlapec, ktorý prežil. Vieš kvôli čomu si prežil?" Odišiel odomňa,, Kvôli láske. Veď vieš, keď sladká Lily Potterová obetovala svoj život aby ťa zachránila. Staral mágia zafungovala. Vytvorila takú ochranu, že som sa ťa nemohol dotknúť." Podišiel ku mne.
Jazva ma pálila a kosa mi zvierala hrdlo ťažko sa mi dýchalo.
,,Veci sa zmenili." Pozrel sa mi priamo do očí,, ja sa ťa môže dotknúť." Zasyčal a s prstom sa dotkol priamo mojej jazvy.
Kričal som od bolesti.
Po pár sekundách sa ma prestal dotýkať ,,chcem ťa poraziť ako rovnocenného." Uvolnil kosu a ja som spadol na zem.,,Vezmi si prútik Harry Potter." Odstúpil odomňa.
Vzal som svoj prútik a postavil sa.,,Učili ťa ako postupovať pri súboji nie?" Hovoril nadšene,, Určite áno. Dumbledore ťa musel naučiť k slušnosti." Prútikom ma prinútil pokloniť sa.
Pomocou bezprútikovej mágie ma zhodil na zem a použil kliatbu Crucio.
Spadol som v bolestiach na zem a celý sa triasol.,,Rodičia by boli určite hrdí na teba. Špeciálne tvoja muklovská mater." Zasmial sa.
Skôr ako stihol použiť ďalšiu kliatbu, schoval som sa za jeden veľký náhrobok. V rýchlosti som rozmýšľal ako sa otec z tadeto dostal.
Obzeral som sa po okolí a zbadal času. Prenášadlo.,,Skôr či neskôr ťa zabijem. Predomnou sa neschováš." Zakričal Voldemort.
Nadýchol som sa a vydýchol postavil som sa pred neho,, fajn. Nech je po tvojom."
Zreval som,, expeliarmus."Zatiaľ čo Voldemort zakričal v tej istej sekunde ,,Avada kedavra."
Našu kúzla sa spojili a akoby sa pretláčali. Obaja sme do toho vrážali všetky naše sily.
Zrazu zo spojených kúziel, začali vystrelovať biele svetlá. Okolo mňa sa utvorila bariéra a objavili sa tam moji starí rodičia a Cedric.
YOU ARE READING
The Cursed Child [Dokončené]
FantasyChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...