Chytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život.,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som vedela, že je hneď pri mne.
,,James!! Nájdi ten skurvený otvor!!" Kričal po ňom Scorpius.
James začal panikáriť a rukami prechádzal po stene až nakonie zistil, že nad ním žiadna stena neni. Postavil sa a zistil, že po pás mal otvor. Bol široký 1x1m. Vyšvihol sa hore a vzal prútik.
,,Lumos Maxima!!"zakričal.
Zbadala som svetlo a rýchlo aa postavila. James ma vytiahol a posadil sa somnou v náručí. Pevne ma obíjmal. Z očí sa mi hrnuli slzy a celá som sa triasla.
,,Hej hej hej, maličká." Chytil moju tvár do rúk ,,sme v poriadku. Si pri mne. Si v bezpečí." Utrel mi slzy.
Jeden pohľad do jeho zelených očí ma upokojil natoľko aby som si zhlboka vydýchla. Pobozkala som ho a všetko sa vrátilo do normálu.
,,Milujem ťa." Zašepkal.
,,Aj ja teba." Dotkli sme sa nosmi.
,,Sme tu všetci ?" Spýtal sa Scorpius a počítal nás.
,,Vyzeráš ako Slughorn, keď ideme do Rokvillu a počíta nás." Zasmial sa Fred.
S Jamesom sme sa postavili a začali sa obzerať. Boli sme v miestnosti asi 5x3 metre.
Po bokoch boli obrovské sochy orlov a po stranách voda. Vyzeralo to ako obĺžnikové jazerá. Po strede miestnosti viedla cestička z piesku, až na konci sme zbadali schody a navrchu sa vznášala čaša.
Pomaly sme kráčali k nej.,, Tá krv musí byť od nás, však?" Zašepkala som Jamesovi.
,,Asi áno. My jediní sme ušli smrti." Vzdychol si.
Vzal prútik a porezal si s ním dlaň. Krv z jeho ruky začala kvapkať do kalichu a ja som spravila presne to isté.
Keď bol kalíštek plný krvi, krv zčernali a objavili sa v nej zlaté trblietky. Vyliali sme ju do čaše a všetci sme v miestnosti zavreli oči. Nadýchli sme sa a v tom sme započuli vzplanutie. Trhli sme so sebou. Orli, ktorí sa nachádzali po bokoch miestnosti, horeli. Nebol to obyčajný oheň ale pomalý plameň, ktorý tancoval pokojnou melódiou. Otvor, ktorým sme sem prišli zmizol a na tom mieste sa objavil piesok.
Z vody vyšlo 6 strážcov v bielom oblečení. Prútikmi mierili na nás rovnako ako my na nich.
Jeden z nich spravil tri kroky vpred a hľadel na mňa a Jamesa.,,Čo tu hľadáte?" Zreval mužským hlasom.
,,My sme-..." začal Fred ale muž ho umlčal.
,,Ticho!!!" Zamračil sa ,,hovorím s nimi dvoma. Ukázal na mňa a Jamesa.
,,Odložte tie prútiky." Povedal rozhodne James a začal kráčať spolu somnou dolu schodmi.
,,Prišli sme sem, kvôli bielej knihe duší." Začal James.
,,Nedáme Vám ju." Zamračil sa.
,, Čiernu knihu duší, ukradli a zabili strážcov. Chystajú sa pomocou nej oživiť Lorda Voldemorta. Jeho ľudia sú na ceste sem a chcú vašu knihu zničiť." Pozerala som mu priamo do očí.
,,Prečo nás o tom nikto neinformoval?!" Zavrčal muž ,,a prečo sem prišli práve deti?!"
,,Nevieme, prečo vás neinformovali. Prišli sme sem, pretože to my dvaja sme boli ich prvý pokus na oživenie. Keď sme zvládli prežiť všetky nástrahy vtedy, zvládneme ich aj teraz." Vysvetľoval James.
,,Ako viem, že Vám môžem veriť?" Zamračil sa.
,,Som najstarší syn Harryho Pottera." James mi stisol ruku.
,,Ah, takže ty si prekliate dieťa." Muž si Jamesa obzrel znovu od hlavy až po päty.
,,Čože je?" Zhíkla som.
,,Prekliate dieťa." Zopakoval muž ,,vy neviete, o čom hovorím?" Pozrel na nás prekvapene.
Naše mlčanie hovorilo za všetko. Nikto z nás to nikdy nepočul.,,V ten moment, keď Lord Voldemort zomrel prútikom Harryho Pottera, vzniklo nové proroctvo." Začal rozprávať muž. Mávol prútikom a ukázal nám ho.
Chlapec, ktorý prežil splodí z lásky potomka.
Prvorodený syn, s očami smaragdu bude čeliť temným silám, ktoré budú chcieť ovládnuť svet.
Minulosť sa vráti v budúcnosti a bude sa schyľovať k tretej čarodejníckej vojne. Temný pán sa vráti silnejší ako kedykoľvek predtým. Prekliate dieťa so smútkom v srdci a hnevom v očiach bude bojovať za pomstu.,,To nemyslíte vážne." Zašepkal zmätene James.
,,Bohužiaľ." Muž sa vystrel a pred nami sa objavila biela kniha ,,vezmite si ju. Keď bude po všetkom, po knihu si prídem a vezmem si ju, či vyhráte alebo prehráte."
James vzal do rúk knihu a v rom momente všetci zmizli. Zostala som tam sama.
,,Prečo som tu zostala sama?" Vystrašene som sa pozrela.
,,Pretože, vy dvaja ste spojili krvou svoju mágiu. Miluje ťa najviac na svete. Si jeho život." Podišiel ku mne a v ruke držal malinkú fľaštičku s čiernou tekutinou ,, keď začne vojna, vypi to. Musíš to vypiť. Dáš mu tým svoju silu, mágiu a životnú energiu. Bude silnejší ako temný pán."
,,A čo bude somnou?" Spýtala som sa, no v tej sekunde som to pochopila.
Prekliate dieťa so smútkom v srdci a hnevom v očiach bude bojovať za pomstu.
YOU ARE READING
The Cursed Child [Dokončené]
FantasyChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...