24.

325 9 0
                                    


Bellatrix ma obišla a kráčala vpred, keď zbadala meč u jedného z lapačov.
Zhíkla, zamrzla a v tvári mala obrovský strach.

,,Odkiaľ si to vzal?" Zašepkala vyplašene.

,,Bolo to v jej vaku, keď sme ich chytili. Teraz to je moje." Usmial sa lapač.

Jedným mávnutím prútika zabila lapača a dvoch skoro uškrtila.

,,Chlapca odveďte do žalárov. Ja a toto dievča sa musíme porozprávať!" Kričala brčkavá čarodejnica.

Pozrela som na Harryho a dvihla som kútik na znak toho, že budem v poriadku.
Jamesa odviedli a Bellatrix podišla ku mne.
Zhodila ma na zem a sadla si na mňa obkročmo.

,,Spýtam sa ťa ešte raz a neopovažuj sa mi klamať. Kde si ukradla ten meč?"

,, Nič som neukradla." Plakala som.
Bellatrix mi vyhrnula rukávy, začala ma hrýzť a so špičkou jej dýky mi do ruky vyryla slovo -humusáčka-.

Môj bolestný krik sa ozýval Manorom.
Draco so slzami v očiach odišiel preč z izby.
Pravdepodobne išiel ohlásiť Dobbyho a požiadať ho o pomoc.

Ležal som na zemi a nehýbala sa. Z očí mi stekali slzy a sledovala som ako Bellatrix vypočúvala škriatka ohľadne meča.

Draco sa vrátil do miestnosti a Bellatrix sa priblížila ku mne.

V diaľke som videla Jamesa a Rona. Rona tu väznili spolu s Lunou?? Ale prečo?

,,Čo len s tebou spravím?" Škerila sa Bellatrix.

V tom momente Ron vyletel a odzbrojil Bellatrix.
Harry a Ron začali s prútikmi vysielať útočné kúzla  na Draca a Narcissu.
Draco používal iba obranné. Narcisa ich striedala.

Bellatrix ma schmatla a pod krk mi priložila jej dýku
,,stojte!" Zrevala Bellatrix a kráčala somnou bližšie.

,,Draco, vezmi im prútiky." Zašepkala.

,,Ale ale ale. Koho to tu máme. Je to Harry Potter. Prišli ste presne včas pre temného pána. Zavolajte ho." Usmievala sa Bellatrix.

Bellatrix pozrela na Draca ale Draco iba stál a nehýbal sa.
,,Zavolaj ho!" Zakričala.

Lucius podišiel k Dracovi, vystrel ruku, vyhrnul rukáv a išiel ho zavolať.

Dívala som sa na luster, kde sa objavil Dobby a začal ho rozmontovávať. Bol priamo nad nami.

V momente, keď sa všetci pozreli, čo to vŕzga, luster začal padať. Bellatrix ma pustila a ja som sa rozutekala k Jamesovi. Vletela som mu do náručia a luster sa rozbil. V tom momente James bežal k Dracovi a vytrhol mu prútiky.
Dobehol naspäť znovu ma chytil.

,,Hlúpy skriatok!!" Kričala Bellatrix ,,mohol si ma zabiť!"

,,Dobby nikdy nechcieť zabiť, Dobby chcieť iba vážne poraniť." Povedal odvážny škriatok.

Narcissa chcela vyslať z prútiku kúzlo, no Dobby lusknutím vzal prútik a chytil ho.

,,Ako sa opovažuješ vziať prútik svojej pani?!" Revala  kučeravá žena.

,,Dobby nemať pani! Dobby byť slobodný škriatok!" Povedal hrdo,, a Dobby prísť zachrániť Harryho Pottera a jeho priateľov!"

Všetci sme sa chytili Dobbyho. Bellatrix po nás hodila jej dýku a spolu s ňou sme sa premiestnili.

Objavili sme sa na pláži.

James vzal moju tvár do jeho rúk,, si v poriadku?!" Zašepkal.
Prikývla som.

,,Ty nebyť Harry." Zastonal Dobby.

James sa rozbehol k nemu,, nie, ja som jeho syn." Zašepkal ,,Luc, prosím, pomôž mu. "

,,Nemôžem, ja nemám skúsenosti s muklovskými ranami." Tiekli mi slzy bežala som k vaku a celý ho prehľadávala. Snažila som sa nájsť nejaký elixír a skúsiť, či zaberie aj na škriatka.

,,Dobby, to vedieť." Usmial sa,, James pozdraviť Harryho." Vyšla mu z oka slza a poslednýkrát vydýchol.

Harry položil Dobbyho telo a vykopal mu jamu v piesku. Zabalili sme ho do mikiny a do rúk mu dali ponožku. Vložili sme ho do jamy a zahrabali ju. Spravili kríž a na väčší kameň vyryli,, Tu leží Dobby, slobodný škriatok."

Po menšej chvíli sme vošli do domčeku, kde bola Fleur a Charlie.

Ukázali nám izby, v ktorých môžme zostať. Len čo som vošla, zamnou bežal James a zavrel dvere.
Dal mi obrovský bozk ,,tak strašne mi to je ľúto. Keď som ťa počul, trhalo mi to srdce. Želal som si tam byť namiesto teba. Chcel som zomrieť." Obíjmal ma.

,,James, už som v bezpečí." Šepkala som.

,,Tak strašne ťa milujem, maličká." Triasol sa mu hlas.

,,Aj ja teba, láska." Objala som ho.
Podišla som ku skrini a boli tam nejaké veci.

,,Už tu nie sme len my." Otočila som sa na Jamesa.

,,Ja viem. Musíme sa tváriť ako kamaráti. Aby sa niečo nezmenilo." Zosmutnel.

,,Už sme na konci James. Vyhráme tuto skurvenú vojnu a sme doma." Usmiala som sa.

,,Poďme ju vyhrať." Žmurkol, poslednýkrát ma pobozkal odišiel z izby.

Vytiahla som si nejaké oblečenie a išla sa do kúpeľne osprchovať. Stála som v sprche ani neviem ako dlho. Voda stekala po mojej tvári a tele až na zem. Slzy sa s ňou miešali a nápis na ruke ma štípal.

Po naozaj dlhom čase som vyšla von z izby a Fleur mi dala do rúk tanier s jedlom.

,,Ďakujem." Pousmiala som sa a odišla von na terasu, kde bol Ron a James.

,,Musíme ísť do jej trezoru v Gringott banke." Sadla som si na schody a začala jesť.

,,Áno, musíme." Súhlasil James.

,,Rarášok povedal, že nás tam dostane ale chce zato meč Chrabromila." Pokračoval Ron.

Zostala som ticho a pozrela na Jamesa. Obaja sme vedeli ako to dopadne. Z môjho oblečenia som vzala jeden vlas Bellatrix a na Jamesovi som našla vlas z jedného zo smrťožrútov.
Ešte v ten deň som začala variť všehodžús.

The Cursed Child [Dokončené]Where stories live. Discover now