Všetci boli ticho. Nikto z nás sa ani nepohol.
,,Draco." Zašepkal jeho otec. Môj dedko.
Draco sa pozrel naokolo, opatrne ma pustil a začal kráčať. Sledovala som každý jeho krok.Pristúpil k Voldemortovi a ten ho objal ,,výborne, Draco. Výborne."
Draco podišiel ku svojim rodičom a zostal stáť.
Ďalší vyšiel Neville. Veľa ľudí z našej strany zhíklo a ja som sa pousmiala.
,, A kto si ty, mladý muž?" Pozrel naňho Voldemort.
,,Nev-Neville Longbottom." Pozeral do zeme.
Len, čo dopovedal svoje meno, veľa smrťožrútov sa rozosmialo.
,,No, Neville. Som si istý, že sa niekde tu nájde miesto pre teba." Usmial sa beznosý muž.
,,Chcel by som niečo povedať." Prerušil ho Neville, ktorý držal triediaci klobúk.
,,Dobre, všetci sme zvedaví, čo by si nám chcel povedať." Mávol rukou.
,,Nezáleží na tom, že je Harry Potter mŕtvy." Začal Neville.
,,Sklapni Longbottom." Zavrčal Seamus.,,Ľudia umierajú každý deň. Priatelia, rodina. Áno." Odmlčal sa Neville ,,dnes sme stratili Harryho ale stále je s nami. Tu." Ukázal na svoje srdce,, rovnako ako Fred, Rémus, Tonks,... nezomreli nadarmo." Pozrel na Voldemorta, ktorý mal úsmev od ucha k uchu ,,ale ty zomrieš! Pretože sa mýliš. Harryho srdce bilo pre nás! Pre nás všetkých!" Kričal Neville a z klobúku vytiahol chrabromilský meč.
James v Harryho tele spadol na zem a Draco sa rozutekal,, Potter!" Zakričal a hodil mu prútik.
Zastavil až tesne pri mne.James vykúzlil oheň do Naginiho a rozutekal sa preč.
Voldemort zúril a hádzal z prútiku silné kúzla, no ani jedno Jamesa netrafilo.Všetci sme začali utekať do hradu a veľa smrťožrútov sa začalo premiestňovať preč. Niektorí však zostali a bojovali ďalej po jeho boku.
Voldemort sa spolu s Naginim premiestnili.
S Dracom som bežala a hľadala Voldemorta a aj hada.James bojoval s Voldemortom a snažil sa ho rozptýliť aby zabudol na svojho maznáčika.
Jamesovi sa podarilo hodiť balvany na Voldemorta a z vačku vytiahol baziliskov zub. Už už išiel prebodnúť hada ale Voldemort ho zbadal. James rýchlo zoskočil na nižšie schody a keď dopadol zub mu vypadol a Voldemort premenil zub na prach.A vtedy sa Temný pán rozbehol za Jamesom a nechal hada bez dozoru. Draco hádzal po Nagini kamene a ten nás začal nasledovať.
Utekali sme dolu schodmi a až nakoniec nebolo kam utiecť. Spadli sme na kopu kameňov a Draco okolo mňa ovinul svoje telo.
Obaja sme zavreli oči a čakali na smrť.,,Aaaaaaaaaaaahh!!!" Zreval Neville a s mečom Chrabromila preťal Nagini hlavu.
Pevne som objala Draca a rozutekala sa von na nádvorie.
Tam bojoval Voldemort a James. Kúzlo prerušili a v zápätí znovu mávali prútikmi a tie vyslali kúzla. No tentokrát James bol oveľa silnejší a kúzlo trafilo Voldemorta.
Prútik vletel Jamesovi do rúk a Voldemort sa strácal pred našimi očami. Pomaly sa menil na popol. Vyzeralo to ako keď pálite noviny a kúsky spáleného papiera poletujú vo vzduchu a vietor ich odfukujúceho preč.
Voldemort je mŕtvy.
V tej sekunde sa mi zatočila hlava a cítila som akoby som sa rozdvojila padla som na zem. Po pár sekundách som sa prudko posadila a nadýchla.
Predomnou v rovnakej polohe sedela matka. Hermiona zatiaľ Grangerová.
Pozrela som sa smerom, kde stál James a on spolu s Harrym sedeli rovnako.
,,James!!" Skríkla som a rozbehla sa k nemu.James vyštartoval ku mne a zrazu som sa ocitla v jeho náručí vo vzduchu a bozkával ma.
,,Zvládli sme to." Usmiala som sa.
,, Potter a Malfoyová vyhrali." Usmial sa James.
,,Ehm!!" Odkašlal si Draco.
Pozreli sme sa smerom, odkiaľ išiel kašeľ.
Pred nami stál Harry, ktorý obíjmal Ginny a otca s matkou.,,Kto ste?!" Zazeral Draco.
Rovnako som zazrela aj ja po ňom,, prečo si odporný?! Počkaj, keď o tom poviem otcovi." Tvárila som sa vážne a potom sa James začal smiať a ja spolu s ním.
Hermiona na nás pozerala akoby nás študovala ,,čo tu robíte? Nemali by ste tu byť." Pristúpila ku mne.
,,Oh áno, niečo sa zvrtlo a my..." Začala som.
,,sme museli opakovať každý jeden ročník môjho otca." Dokončil James.
,,Ako sa voláš?" Pristúpila Ginny.
,,James." Odkašlal si.
,,Celé meno." Vypúlil oči Harry.
,,James Sírius Potter." Zaškeril sa.
,,A ty?" Mračil sa Draco.
,,Lucy Aurora Malfoyová." Usmiala som sa.
Draco zalapal po dychu a Hermiona sa len pousmiala.
Oboch nás rodičia pevne objali.,,Moment. Moment. Moment." Odstúpil Draco,, ty si bozkával moju dcéru!" Zhíkol Draco.
,,No vlastne ešte nie je tvoja dcéra." Bránil sa James.
,,Čo?!" Zkríkol Draco.
,,Ale no tak, práve sme vyhrali vojnu." Postavil sa pred Jamesa Harry.
Pred nami sa objavila nová zlatá strela. Lietala okolo nás.
,,James!! Myslíš, že už pôjdeme domov ?" Usmiala som sa.
,,V to dúfam." Pousmial sa a chytil ma za ruku,, tak za pár rokov sa vidíme." Žmurkol na nich James.
Ja som zakývala a s úsmevom na tvári sa James dotkol zlatej strely.
Zmizli sme.
YOU ARE READING
The Cursed Child [Dokončené]
FantasyChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...