12.

422 12 0
                                    

Otočil som sa a vzal do rúk kameň, keď som za sebou započul nejaké zvuky.
Obzrel som sa a oproti mne sa vznášal veľký sivo-čierny dym.

Vyšiel z neho Voldemortov krik a veľkou rýchlosťou sa začal približovať, keď cezomňa preletel a zhodil ma na zem. S obrovskou bolesťou som dopadol a stratil vedomie.

Lucy Malfoyová

Sedela som pred ošetrovňiu, keď sa zrazu na chodbe zjavil Dumbledore, Snape a McGonagallová a vedľa nich sa vznášalo Jamesovi telo.

,,Je v poriadku?! Prosím povedzte, že áno." Plakala som.

,,Slečna Grangerová, nebojte sa. Bude v poriadku. Potrebuje sa len vyspať." Pousmial sa Dumbledore.

Po hodine ma pustili za Jamesom na ošetrovňu s len čo som prišla, pobozkala som ho.
Sadla som si na stoličku a do pár minút od únavy zaspala.

Ráno som sa zobudila vedľa Jamesa v druhej posteli.
Vystrelila som z postele a otočila sa naňho.

Pozeral na mňa a len tak sa usmieval,, nedostanem ani pusu?"

,,James!! Vystrašil si ma." Zhíkla som a objala ho.

,,Už je po všetkom maličká." Usmial sa a vyložil ma k sebe na posteľ.

,,Čo ak nie je James? Stále máš jazvu. Čo ak toto bol iba prvý ročník?" Zašepkala som.

,,Čo tým myslíš?" Spozornel.

,,Čo ak budeme musieť prejsť všetkými ročníkmi?" Vystrašene som pozrela.

,,Myslíš, že ďalšia bude tajomná komnata a bazilisk?" Pozrel mi rovno do očí.
Prikývla som.

,,Vieme, že sa mu nemôžme pozrieť do očí a máme obrovskú výhodu." Pousmial sa.

,,Akú?" Nerozumela som.

,,Tajomnú komnatu poznám úplne celú." Zašepkal a pobozkal ma,, s Fredom a s tvojim bratom sme tam chodili za školu."

,,Ty vieš parselčinu?" Vyvalila som oči.

Uvedomila som si, že vstup do tajomnej komnaty je možný iba ak čarodejník ovláda parselčinu.
James prikývol.

Zosmutnela som ,,som zlá priateľka však?"

,, Ako ťa to mohlo napadnúť?" Starostlivo mi chytil tvár.

,, Poznám ťa celý život a neviem o tebe veľa vecí. Nevedela som o plášti, ani o tom, že vieš parselčinu alebo, že si chodieval do komnaty." Pokrútila som hlavou.

,,Luc, sú to veci, ktoré sa len tak niekomu nehovoria." Pousmial sa.

,,Len tak niekomu." Zopakovala som a postavila sa.

,,Počkaj, nemyslel som to tak." Vzdychol.

,,Idem do knižnice." Povedala som chladno a bez toho aby som sa pozrela na Jamesa, som odišla.

Rútila som sa do knižnice a bola som na toľko rozrušená, že som si neuvedomila, mokré a slizké stopy, ktoré boli na každej chodbe.

Zastavila som pri zrkadle na chodbe a v odraze sa videla ako Ginny Weaslyová.

Vošla som do knižnice a išla do uličky s knihami, ktoré boli so zaklínadlami o komunikácii. Hľadala som, ale ani jedno nefungovalo ako komunikácia v čase.
Potom som odložila knihu a myšlienkami sa vrátila do nemocničného krídla.

Prečo mi nikdy o tých veciach nepovedal? Od narodenia bol ku mne ochranársky a trávili sme spolu veľa času. Vždy vravel, že som jedna z najbližších osôb, ktoré má. Scorpius vie o všetkom a tiež je len kamarát. Stavím sa, že o tom plášti vie aj Fred.
Na druhú stranu, keď sme išli na prvé rande, ukázal mi plášť. To je vlastne všetko. Veď ja som ani nevedela, že vie hrať šach.

Nadýchla som sa a zrazu černota. Padala som k zemi.

James Potter

Chcel som ísť za Lucy ale Madam Pomfreyová ma zastavila.
Povedala, že musí spraviť ešte nejaké vyšetrenia.

,,Minerva. Musíme konať. Zmizla žiačka a další traja skameneli." Povedal Dumbledore za dverami.
Išiel som bližšie aby som počul.

,,Kto zmizol Albus?" Zhíkla Minerva.

,,Ginny Weaslyová." Povedal Albus.

Keď som počul to meno, vedel som, že to je Luc. Obliekol som sa a bežal do tajomnej komnaty.
Prišiel som na záchody, kde je Myrta a v parselčine som otvoril tajomnú komnatu. Vošiel som dnu a utekal rovno na miesto, keď otec zabil Baziliska.
Dobehol som tesne pod obrovskú hlavu Salazara Slizolina a zbadal Luc.
Ležala na zemi. Oči mala zatvorené a bola biela ako sneh.
Spadol som k nej a vzal ju do náručia. Jej telo bolo studené ako ľad.

,,Luc!" Vzdychol som ,,Luc prosím vstávaj. Zobuď sa!!" Vzlykol som.

Moja Luc umiera. Moja maličká a láska môjho života mi miera v náručí.

,,Ona sa nezobudí."povedal chlapčenský hlas zamnou.

Zdvihol som hlavu a videl tam Voldemorta ale teraz to bol ešte mladý Tom Riddle.

,,Ešte žije ale už jej veľa času nezostáva." Pousmial sa .

,, Ginny Weaslyová, si v denníku vyliala svoje srdce. Napísala mi o tebe všetko a čím viac písala , tým som bol silnejší. Dokonca som jej dokázal podsunúť pár myšlienok." Vysvetľoval Tom ,,bola to ona čo otvorila tajomnú komnatu pomocou môjho denníku."

Nevravel som nič. Presne som vedel, čo sa v tento deň stalo. Vedel som, čo budem musieť. Hľadel som na moju krásnu Luc.

,,Dnes Harry Potter prišiel deň, kedy si znovu zmeriame sily." Zakričal Tom a vytiahol prútik.

James vytiahol prútik, no všimol si, že nemá svoj prútik ale starý prútik svojho otca. Dvojičku. Rovnaký držal aj Riddle.
Vtedy pochopil, že ani po tejto úlohe sa to neskončí.

Z
Z jedného otvora, čo bol v jaskyni zrazu zletel Félix a držal nejakú vec, keď ju spustila dopadla veďla nás. Bol to triediaci klobúk.

,,Klobúk? To je všetko čo ti Dumbledore posiela?" Zasmial sa a otočil sa k hlave Salazara Slizolina.

Z klobúku trčali dve veci. Meč Richarda Chrabromila a denník Toma Riddla.
Mohol som ho zničiť hneď slepotou som si spomenul na Baziliska. Ak je moja teória správna, musím zabiť Baziliska kvôli horcruxom.

,,Zobuď sa a slúž svojmu pánovi." Zdvihol ruky.

Zo sochy Salazara Slizolina vyšiel obrovský had.
Pomaly som položil hlavu Luc na zem a postavil sa. Félix zletel dolu a rozškriabal Baziliskovi oči. Oslepil ho tak, ako to otec hovoril.

The Cursed Child [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora