36.

344 8 0
                                    

Potichu som si odfúkla a otvorila oči. Bola som zakrytá paplónom až po krk a notebook, ktorý som mala na sebe bol vypnutý a odložený na nočnom stolíku.

Pomaly som sa prevrátila. James vzal svoj notebook a položil ho na seba. Pritúlila som sa k Jamesovi a pozrela na obrazovku.

Apache death cave

V ROKU 1878 SKUPINA jazdcov Apačov zaútočila na tábor Navajov blízko rieky Little Colorado. Takmer každý muž, žena a dieťa boli zabití pri nálete. Apači dokončili rabovanie tábora, zostali len tri dievčatá a Apači ich rýchlo zajali. Keď sa vodcovia Navajov dozvedeli o tomto útoku, vyslali tím 25 mužov, aby pomstili padlý tábor. Sledovali Apačov po celej krajine a zablokovali hranice. Ich úsilie však zlyhalo. Stopy vychladli. Stratili sa v rieke a v sopečnom popole.

Prišli správy, že bol prepadnutý ďalší neďaleký tábor Navajo, čo znamenalo, že Apači sú stále v oblasti. Opäť boli nasadení muži, z ktorých dvaja boli vyslaní na kontrolu krátkeho ramena Canyon Diablo. Prieskumníci nič nenašli, kým ich nevyľakal prúd horúceho vzduchu z podzemia. Pri ďalšom vyšetrovaní muži zistili, že horúci vzduch pochádza z táborového ohňa Apačov v podzemnej jaskyni pod nimi, dostatočne veľkej na to, aby sa tam zmestili apačskí nájazdníci aj ich kone.

Muži sa vrátili so správami o svojom objave a Navajovia sa vrátili s pomstou. Po zabití dvoch strážcov pozbierali na dne kaňonu suchú palinu a naplavené drevo a založili oheň pri vchode do jaskyne. Apači si boli vedomí útoku, keď sa dym valil do ich úkrytu. Podrezali hrdlá svojim koňom a použili to, čo im zostalo z vody, na uhasenie plameňov, pričom sa snažili uzavrieť vchod mŕtvolami svojich bývalých koní.

Osamelý muž z Apačov unikol z ohnivej bariéry a prosil o milosť. Navajovia navrhli obvyklú platbu za tovar a akcie výmenou za odpustenie a muž z Apačov súhlasil.

Keď sa však Navajovia opýtali na tri dievčatá, ktoré boli zajaté, hovorca Apačov zaváhal a potvrdil najhoršie obavy Navajov: Dievčatá už dosiahli svoj koniec.

Rozzúrený Navajovia strieľali do jaskyne a priliali viac oleja do ohňa. Vzduch v jaskyni naplnil dym a zvnútra sa ozývali zvuky Apačov, ktorí spievali piesne smrti. Keď piesne doznievali a dym sa rozplynul, Navajovia prerazili zuhoľnatenú bariéru z mŕtvol koní. Získali svoj tovar a vyzliekli cennosti 42 Apačov, ktorí sa udusili v jaskyni.

Od tej chvíle sa hovorí, že žiadny Apač túto jaskyňu z akéhokoľvek dôvodu nepoužil. Miestne kmene varovali potenciálnych priekopníkov pred jaskyňou a tvrdili, že krajina okolo nej je prekliata, ale osadníci často vydávajú tieto príbehy za hlúpe povery.

Priekopníci, ktorí tam žili, neskôr hlásili, že mimo svojich kajut počuli beztelesné stonanie a strašidelné kroky, strašné príbehy o masakre v jaskyni sa im konečne vryli do predstáv.

,,James, nerozumiem. Okrem názvu, nič nedáva zmyseľ." Povedala som ospalo.

,,To som si myslel aj ja. No potom som našiel fotky." Pousmial sa a otvoril fotogalériu.

" Pousmial sa a otvoril fotogalériu

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

(Prosím, tvárme sa, že na každej fotke je vyritý v kamennej stene znak darov smrti

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

(Prosím, tvárme sa, že na každej fotke je vyritý v kamennej stene znak darov smrti.)

,,James!! Tam je-..." Zhíkla som.

,,Áno. Sú tam znaky darov smrti." Usmial sa.

,,Kde to je?" Posadila som sa a James nakliká ďalší článok.

Zistite skôr, ako pôjdete:

Je to na Old Route 66, na križovatke Two Guns, medzi Flagstaff a Winslow, v Arizone. Na strane kaňonu s opustenou čerpacou stanicou. Na vstup do jaskyne si nezabudnite priniesť vybavenie. Je tam rampa, ale rozpadáva sa a asi by sa jej nemalo veriť.

V blízkosti nie je nič a nikto, takže buďte opatrní.

Na opustenej čerpacej stanici kedysi fungovala aj zoologická záhrada plná púštnych zvierat. Mnohé z ruín okolo čerpacej stanice sú súčasťou zoologickej záhrady.

Vzala som telefón a odfotila úplne všetko.
James následne vypol notebook a odložil ho. Ľahol si ku mne. Celý sa na mňa natlačil a ruku dal cezomňa. Vzadu na mojom zadku som zacítila Jamesov penis.

,,James?" Zašepkala som.

,,Hmm?" Ozval sa.

Chcela som niečo povedať ale v tej sekunde som vo svojich pyžamových teplákoch zacítila Jamesovú teplú ruku.

Telo sa mi zachvelo a z úst my vyšiel vzdych. James mi z krku odhrnul vlasy a prisal sa mi naň. Pomaly prešiel na kľúčnu kosť a jemne mi po nej prešiel z jazykom.

,,Milujem ťa, Lucy Aurora Malfoyová." Povedal svojim chrapľavým hlasom. Rukou mi pomaly prechádzal po rozkroku a s ústami prešiel k mojmu uchu.

,,Aj ja teba, James Sírius Potter." Zašepkala som s roztraseným hlasom.

Cítila som aká vlhká som zostala a James ma len ďalej provokoval. Už som to viac nevedela vydržať a vystrelila som. James to ihneď pochopil, akoby čítal moje myšlienky a obaja sme sa začali rýchlo vyzliekať. Nahá som si sadla naňho s nohami obkročmo a vrhla sa na jeho chutné pery.
Jamesove ruky behali po mojom tele. Všade sa ma dotýkal a počula som ako sekavo začal dýchať.
James si sadol a ďalej ma bozkával. Chytil svoj penis a pomaly ho do mňa vsunul. S hlasným stonom, ktorý sa rozliehal po miestnosti, sme sa stratili jeden v druhom. Prestali sme vnímať svet naokolo a oddali sa vášni.

The Cursed Child [Dokončené]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant