Objavili sme sa na nádvorí Rokfortu.
Všade bolo ticho. Zem bola pokrytá snehom. Obloha bola biela ako periny a snežilo. V snehu bolo vidieť obrovské množstvo stôp.
,,V akom sme roku?" Zašepkala som.
,,Tak to netuším." James vytiahol prútik a vošli sme do hradu. Kráčali sme po obrovských chodbách ale nikde neboli ruiny po vojne. Všade bolo čisto a tak živo. Prešli sme celý hrad, no nikde nebolo nikoho.
,,Kde sú všetci? Myslíš, že sme zase na celom Rokforte sami?" Povedala som a obzrela sa.
,, Preboha!!" Skríkol ženský hlas.
Obaja sme sa otočili a z riaditeľkynej pracovne práve vyšla Minerva McGonagallová.
,,Prosím vás, aký je rok?" Utekal k nej James aj spolu s mojou rukou.
,,2020." Zhlboka s nadýchla.
,,Oh nie. Sme dva roky popredu. Musíme sa vrátiť do 2018." Odtiahol ma James.
,,Slečna Malfoyová, pán Potter. Ste správne. Vy ste boli nezvestní dva roky." Vysvetlila nám.
,,Dva roky?" Zatočila sa mi hlava.
,,Luc," James ma chytil ,,kde nájdeme naše rodiny?"
,,Pred pár dňami odišli. Je vianočné ráno." Obzrela si nás ,,som rada, že ste to prežili a zabránili Voldemortovi vrátiť sa späť." Pousmiala sa.
,,Vrátiť sa?" Zbledla som.
,,Áno, Voldemort má dcéru a tá začarovala prenášadlo. Ak by ste zlyhali, Voldemort by sa vrátil v plnej sile a oveľa silnejší ako predtým." Vysvetľovala riaditeľka.
Obaja sme mlčali.,,Dávajte si pozor. Vaši rodičia ju stále nechytili a má spojencov. Nikdy nesmiete byť nikde sami." Varovala nás ,,vaše rodiny nájdete na chate v Deanskom lese. Donútila som ich si ísť oddýchnuť." Pousmiala sa ,,viete kde to je, však?"
,,Áno. Samozrejme. Ďakujeme pani riaditeľka." Usmiala som sa a s Jamesom sme sa otočili, spravili pár krokov a zastavili,, Nemohli by sme sa premiestniť od vás?"
McGonagallová pokrútila hlavou a s úsmevom na tvári nám povedala,, tak poďte." Otvorila dvere a ukázala ku krbu.
Vošli sme doň a spolu so zeleným ohňom sme sa premiestnili do lesa. Pristátie sme trochu nedomysleli a vleteli sme tvárami rovno do snehu.
Vykukli sme a videli našu chatu. Na terase sedeli naše matky v zababušené dekách a v rukách mali nejaký horúci nápoj. Naši otcovia stáli vo vetrovkách pri zábradlí a opierali sa oň. V rukách držali ohnivú wiskey a hlavy mali sklonené.
Všetci štyria vyzerali zúfalo.,,James? Máš tu plášť, však?" Pozrela som naňho.
,,Áno zmenšený vo vačku." Prikývol a potom sa usmial,, naplašíme ich?"
,,Zahádžeme si so snehovými guľami?" Usmiala som sa.
James zväčšil plášť a nasadil si ho. Privinul si ma bližšie a dal mi bozk.
,,Užime si ešte chvíľku sami." Zamrmlal medzi bozkami.
,,Dobrý nápad." Vzdychla som.
Začali sme sa bozkávať ešte vášnivejšie.
Nahlas som zastonala, keď mi James odhrnul vlasy a pobozkal ma na krku.,,Počul si to, Fred?" Započula som hlas svojho brata.
,,Čo ?" Obzrel sa okolo seba Fred.
,,Ja som to tiež počul akoby tu niekto zastonal." Zašepkal.
,,Mali by sme ísť za Carmen a Lily." Pozrel sa Albus na chalanov.
Rýchlo som si zapla zips na mikine otočila sa.
S Jamesom sme podišli ku Scorpiusovi a do gatí mu nasypali sneh.
Scorpius zakričal ako dievča na celé okolie a všetci sa rozutekali do chaty. Hádzali sme po nich snehové gule a utekali za nimi. Rodičia stáli v pozore pri chate s nastavenými prútikmi a obzerali sa.
Ja spolu s Jamesom sme hodili snehové gule do našich rodičov. Otca aj Harryho sme trafili rovno do hláv.
Ich výrazy boli tak vtipné, že sme sa obaja museli smiať.
James sa potkol na plášti a stiahol ho zo mňa a spadol na zem. Plášť zostal ležať na zemi a James nad ním.,,Ako?" Šepkal môj otec.
Naše matky sa za nami rozbehli smerom k nám. Cestou ako k nám utekali zhodili Harryho a otca do snehu a následne skočili na nás.
,,Ste naozaj tu!!" Plakali.
,,Áno, sme." Usmial sa James.
Všetci nás obíjmali a potom vyšiel George.
,,Myslím, že by ste mali ísť von." Zakričal George dnu.
Spoza dverí sa vystrčil môj brat a ostatní chalani, no tentokrát sa tam objavili štyri hlavy navyše.
Pribudla tam Carmen, Teddy, Lily a Victoria.
Všetci začali vrieskať a utekali k nám. Vrhli sa na nás a začali sa prekrikovať jeden cez druhého.,,Myslím, že ohluchnú." Skonštatoval to Harry.
,,Máš pravdu a my s nimi." Zasmial sa Draco,,wiskey?"
Harry sa usmial a prikývol.,,Hej , hej!! Rozpučíte nás!!" Kričal James.
Po pár sekundách sa všetci postavili.,,Všetko Vám povieme ale potrebujeme sa osprchovať a dať sa do čistých vecí." Pozbieral sa James zo zeme a vzal plášť.
Moja mama mi pomohla vstať a ťahali nás dnu.Len čo sme vošli, dali nám priestor na hygienu. Po asi hodine som zišla dolu a všetci sedeli vo veľkej obývačke a boli rozdelení chalani sedeli okolo Jamesa,, tak čo James, bola tam aj nejaká sexy baba z otcových čias?" Zasmial sa Scorp a napodobnil sex.
Harry s mojim otcom pretočili očami a odpili si z wiskey.
James sa pridal k ním a tiež pretočil s očami,, nie. Veď preboha teraz už majú okolo 40 rokov" striaslo Jamesa.,,To mi chceš povedať, že si vydržal dva roky bez sexu?" Smial sa Scorp.
Fredova a Albusova hlava klesla a usmievali sa popod nos.
James jedným pohľadom pozrel na mňa.
Chcelo sa mi naozaj smiať.,,No vlastne ja... " Zakoktal sa.
,, James mal frajerku ešte skôr ako išiel na výlet." Zasmial sa Fred.
,,Fred!" Zavrčal James.
,,Prečo to Fred vie a ja nie?" Vyprskol Scorpius.
Obaja sme zazreli škaredo na Freda a potom nás našťastie naše matky zachránili.
,,Mohli by ste nám porozprávať všetko." Usmiala sa Ginny.
YOU ARE READING
The Cursed Child [Dokončené]
FantasyChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...