22.

328 10 0
                                    


,,James, pozerá sa na nás." Potiahla som ho nenápadne za ruku.

,,Je to ten had, Nagini, však?" Zašepkal.

,,Mal by byť. Podľa rozprávania mojej mamy je to Bathilda Bagshot, ktorá je vlastne už mŕtva." Prikývla som.

James sa otočil a začal kráčať k nej.
,,Ste Bathilda, však?" Zašepkal jej.

Súhlasne mu prikývla a ukázala s hlavou aby sme ju následovali.

James ma chytil za ruku a jemne ma ťahal za ním.
Vošli sme dnu a obaja sa rozhliadali. Had v koži starej babky mieril rovno na poschodie a zo schodov ukazoval aby ho James nasledoval.

,, Zostaň tu. " Pobozkal ma na čelo a odišiel hore.

Vzala som si do rúk prútik a bola pripravená nepočúvať Jamesa.
Len čo som započula obrovský buchot, vletela som hore a strieľal rôzne kliatby na hada.
James a ja sme stáli pri okne a sledovali hada ako sa k nám približuje.

,,Už ide." Zhíkol James.

V poslednej chvíľku som s Jamesom vyskočila z okna a premiestnila nás naspäť do lesa.
Začala som tvoriť nové ochranné zaklínadlá a medzitým sa James prebral.

,, Si v poriadku?" Obzrela som sa a dokončila zaklínadlo.

James prikývol,, už viem aký je to pocit, keď otec rozprával o tom ako mu vliezol do hlavy." Postavil sa a rozložil stan.

Vošli sme dnu ,,teraz meč?"

Prikývla som ,, áno."

James Potter

Presne o štyri dni neskoro večer, som sa prechádzal okolo stanu a čakal na znamenie.
V diaľke sa z ničoho nič objavilo svetlo, ktoré sa sformovalo do tvaru lane.

Rýchlo som sa postavil ,,Luc?!" Laň nespúšťal z očí ,,Luc!!"

Laň sa a začala kráčať smerom k jazeru. Kráčal som za ňou. Presne som vedel, čo musím spraviť.
Podišiel som k jazeru, vyzliekol sa do trenírok a náhrdelník položil na veci. S prútikom som rozmrazil kúsok ľadu a na dne jazierka žiaril meč Chrabromila.

Zhlboka som sa nadýchol a skočil do vody.
Voda bola tak studená, že penis si nenájdem pár dní. Pokožka ma štípala od zimy.

Plával som k meču a už ma od neho delili iba milimetre, keď som na krku zacítil náhrdelník.

Nerozumel som ako to je možné. Veď som ho nechal položený na mojich veciach.

Náhrdelník ma začal dusiť a nemohol som sa nadýchnuť. V hlave som si nadával, prečo ja hlupák som nepočkal na Lucy.

Pomaly som strácal vedomie.

Lucy Malfoyová

Vyšla som von a James nikde nebol. V rýchlosti som utekala k jazierku a videla Jamesa spolu s náhrdelníkom pod vodou.

Bez rozmýšľania som skočila do vody a vytiahla Jamesa k brehu. Kým James vykašliaval vodu, skočila som naspäť a vzala meč. Vyplávala som na breh a zhlboka dýchala.

,,Chceš sa zabiť?" Triasla som sa.

,,Ja som ten náhrdelník nechal na brehu a keď som bol pod vodou proste sa znovu objavil na mojom krku." Obliekal sa James.

Vetrovku si nedal ale namiesto toho do nej zabalil mňa.

,, Chceš ty?" Ukázal náhrdelník.

,,Nie." Pokrútila som hlavou.

James mi vtlačil jeden bozk na čelo a odstúpil.

Položil náhrdelník na kameň a v ruke zvieral meč.
Z úst mu vyšli nejaké slová v parselčine a náhrdelník sa otvoril.

Vyletel z tadiaľ obrovský čierny dym. Vzduchom sa šírila čierna mágia a James stál a pozeral na dym.
Jeho vyraz bol kyslý a striaslo ho. Už sa nato nemohol pozerať a presekol mečom náhrdelník.

,,Čo si tam videl?" Triasla som sa od zimy.

,, Môjho otca a tvoju mamu ako sa bozkávajú. Pravdepodobne to malo niečo spoločné s Ronom, keďže on bol ten, čo zničil tento horcrux." Vzal zničený náhrdelník a podišiel ku mne ,,len nerozumiem, prečo tu Ron nie je s nami."

Môj výraz v tvári teraz bol rovnaký ako Jamesov. Až teraz ma napadlo, že má pravdu. Ron tu mal byť s nami.

,,Poďme do stanu maličká. Musíme sa zohriať." Rýchlo sme kráčali dnu a keď sme vošli, James ma vzal do náručia a odniesol do kúpeľni.

Začal napúšťať vaňu s vrelou vodou a vylial do nej penu. Potom sa otočil na mňa. Jemne a pomaly zo mňa vyzliekal všetko ľadové a mokré oblečenie.
Pozerala som naňho a sledovala každý jeho pohyb.

Jeho vlasy boli mokré a dokonca niektoré pramene boli primrznuté. Pery mal modro fialové a triasli sa mu.

Keď som zostala stáť pred ním úplne nahá, začala som postupne vyzliekať Jamesa. Ako posledné mu spadli trenky.
Vzala som ho za ruku a vkročila do vane. James ma nasledoval a sadli sme si do vrelej vody. Oprela som sa o jeho telo a v tichosti sme hľadeli do steny pred nami.

,, Niekedy v takýchto momentoch si želám, aby to neskončilo." Zašepkal James.

,,Keď sa vrátime, neskončí to. " povedala som automaticky.

,, Draco a Scorp ma zabijú." Zasmial som sa.

,, Nemyslím si. Podľa mňa budú radi, že si to práve ty a nie nejaký cudzí chlapec." Hrala som sa s bublinkami.

,,Ale no tak, vedia, že som bol kurevník." Masíroval mi plecia.

,,Bol. Ale Malfoyová ťa skrotila." Zasmiala som sa.

,,Bolo to najlepšie skrotenie na svete." Smial sa somnou.

The Cursed Child [Dokončené]Where stories live. Discover now