İBNE {5}

6.1K 298 28
                                    

Bölüm düzenlemesi - yanlış yere kopyala yapıştır hatası. BAZI PARAGRAFLARI SİLMİŞİM YANLIŞLIKLA ŞAKA MSN CNM
.

: Ne güzel doğukan diyorsun var ya. Her adımı söyleyişin aklıma geldiğinde hakim olamadığım noktalar var.
*Görüldü*

Kocan diyince çaktın sende ha :D öyle mi sesleneyim bundan sonra sana
*Görüldü*

Aşkım, hayatım falanda olur. Sen seç. Kedicik diyebilir miyim sana?
Kediye benziyorsun aynı.
*Görüldü*

Benim kedi: yemin ederim kafayı yiyeceğim ulan ruh hastası mısın nesin lan sen?! O lafları alıp bi tarafına sokacağım şimdi

İbne: Benimde sokmak istediğim bazı şeyler var fakat senin gibi ağlamıyorum be Kuzey. Asya ne yapıyor?

Benim kedi: hayırdır?

İbne: yok en son bana iyi geçirmişti de yanağım sızlayınca aklıma geldi.

Benim kedi: çenen sızlayıncada ben geldim aklına herhalde

İbne: yok sen başka bir yerim sızladığında geliyorsun aklıma

Benim kedi: beni sinir etmek için mi diyorsun yoksa gerçekten mi diyorsun çözemiyorum artık var ya.

Sikik bir ibneysen kötü olur bunu bil
*Görüldü*

İbne: götün bu kadar güzelken o biraz zor.

*Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz*

Doğu engellendiğini anladığında sırıtarak telefonunu kapadı. Onu kızdırmak hoşuna gidiyordu. Bilirsiniz, insan sevdiğiyle uğraşırmış. Bu düşünce için kendisine güldü. Hayır yani sevgi değildi bu. Kuzey'e karşı olabilecek maksimum duygusu zevk olurdu. Onu kızdırmanın verdiği zevk.

Hem sinirlenince gözüne daha bir sevimli geliyordu- birden kafasını iki yana salladı ve artık yeter düşünmeyi bırak dercesine söylenmeye başladı. İki metrelik oğlan için sevimlj sıfatını kullanması da ayrı komik gelmişti. Neyse diyerek kestirip atmaya çalıştı Doğu.

Eline tekrar telefonunu aldı ve Kuzey'in instagramı olup olmadığını kontrol etmek için uygulamayı açtı. İlk önce adını ve soyadını yazdı. Telefonunda numarası da kayıtlı olduğundan direk önerilen kişilerde karşısına çıkmıştı.

Profiline tıklayıp gönderilerine bakmaya başladı. Hesabı gizli olmadığı için sevinmişti. Çoğunda önceki gün kafede yanında gelen beyaz saçlı çocuk vardı. Birlikte fotoğraf çekinmeyi seviyorlardı anlaşılan.

Arkadaşlarıyla ve Asya'yla olan bazı resimleri de vardı. Özellikle bir tanesi çok hoşuna gitmişti. Beyaz saçlı çocukta yanlarındaydı.

 Beyaz saçlı çocukta yanlarındaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu pozu düşünerekten efenm. Yüzlerine bakmayınız hayalinizdekiyle devam)

Elinde gitarla olan bir pozu da vardı. Acaba gitar çalmayı biliyor muydu? Tek başına olan tek fotoğrafı buydu. Fenaymış, diye geçirdi içinden Doğu.

Fotoğrafın ekran görüntüsünü aldıktan sonra stalklamaya devam etti.

Onu bu zamana kadar keko olarak düşünmüştü ancak şimdi yakından bakınca sadece korumacı birisi olduğunu anlıyordu. Çünkü hiç bağcılar pozu olan bir fotoğrafını bulamamıştı. Aksine kendisinin yavşak bir keko olduğunu düşünmeye başlamıştı.

Son olarak öne çıkanlara göz atmaya karar verdi. İlk kısımda attığı bazı şarkılar bulunuyordu. Doğu bunları es geçerek daha kayda değer bir şeyler arıyordu.

Ve bir anda karşında yarı çıplak bir Kuzey görmesi malum yerlerinde hareketlenmeye sebep olmuştu. Aynada sırtının fotoğrafını çekmişti. Görüntü siyah beyazdı. Bu herif bu yaşta nasıl bu kadar yapılıydı ki anasını satayım ya. Daha sonra hayırlı işlerde kullanmak üzere ekran resmi aldı. Ve bir sonraki kısma geçti. Burada gönderi olarak paylaşılmış bir video vardı.

Videoyu açtığında Kuzey'in gerçekten gitar çaldığını doğrulamış oldu. Üstelik sesi de hafife alınmayacak derecede güzeldi. İçinden ufak bir siktir çekmişti. Onun yetenekli olması Doğu'nun daha fazla kudurmasına sebep oluyordu.

Söylediği şarkının sözleri ve melodisi ayrı ayrı ruhuna dokunuyordu.

'ilah mısın be adam' söylenmeden edememişti.

Şarkıyı dinledikçe,

"Abicim yapma işte yapma eriyorum bitiyorum görmüyorsun"

Dayanamayıp videoya cevap yazıp gönderdi.

'sesin çok güzelmiş'

...
Şarkı
Müzik kutusu - Emir Can İğrek
...

Sexting yazmaya hep özenmişimdir :D

EYNO / GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin