Doğu denizle yollarını ayırdıktan sonra nereye gideceğini bir süre düşünmüş daha sonrasında eline telefonunu alıp ilk önce annesini daha sonra kuzeyi aramıştı. İlk telefon gitmek için almaktı. İkincisi eve girmek içindi.
Annesinin onayından sonra rehberde onun adını bulup çaldırmaya başladı. Bir süre aralıklı bip seslerinden sonra telefon açılmıştı. Telefondan bir ses gelmediğinden doğu konuşmaya başladı.
"Yavrum bana link atacaktın ne oldu o?"
Bir kaç saat önce yaşanan olaya atıfta bulunarak başlamıştı konuşmaya. Karşı taraftan gelen soğuk sesi duyması biraz pişmanlığa sebep olmuştu fakat yine olsa yine aynı şeyleri söyleyeceğini bildiğinden üzerinde durmadı.
"İşim var doğukan. Ne istiyorsun."
Doğukan demesiyle içini kaplayan ürpertiyle yanıt verdi doğu.
"Yanına geleyim mi diyecektim?"
"Normalde sormadan gelirdin, hayırdır?"
"İzin alasım geldi. Ne zamandan beri suç. Hem beni özlemiyor musun?"
Hüzünlü bir sesle konuşmuştu doğu. İzin vermesinde bir etkisi olur mu bilmiyordu fakat yine de denemişti. Kuzeyin karşı hattan iç çekişini duydu.
"Rüzgar var yanımda aslan parçası sen git öbür itlerinle takıl."
"Sen baya beni istemiyorsun."
"Kardeşim iki dakika bir şey konuşmamız lazım bu yüzden lütfen beni iki dakika yanlız bırak."
"Kaç saattir yoktum zaten eve dönerken uğrayıp gidecektim amk. Tamam gelmiyorum kardeşim siz konuşun rahat rahat."
"Trip atma sikerim belanı."
"Sen atarken iyi, bana gelince mi batıyor."
"Doğukan sinirlendirme beni götünü siktiğim."
"Aa ayıp ediyorsun sinirlendiririm bak o zaman."
Kuzey karşılık vermemişti.
"Neyse ben sizi tutmayayım."
Bir kaç saniyelik sessizlik doğunun konuşmasıyla bozulmuştu. Ardından da karşıdan cevap beklemeden elindeki telefonu kapatmış ve cebine atmıştı. Bu onu biraz üzmüştü. Arkadaşıyla konuşmasına bir şey demiyordu fakat her saniye onun yanında olmak istiyordu.
Annesinden izin aldığını hatırlamıştı ve hazır izini varken eve dönmeyi pek istemiyordu.
Bir kaç dakika boyunca yolda öylesine yürüdü ve ne yapması gerektiğini düşündü. Doğu düşünürken cebindeki titreme beyninin gerçek hayata dönmesine yardımcı olmuştu. cebinden telefonunu çıkartıp arayana baktı. Toprak yazısını görünce biraz düşündü ve sonunda telefonu açtı.
"Doğu yarım saate mekana geçeceğim gelsene sende"
Toprak direkt olarak konuya girmişti.
"Selam vermeyi unuttun herhalde?"
"Doğu sus allah aşkına saçma sapan şeyler oldu beynim sikicek beni birazdan. Konuşmamız lazım çok acil."
Toprakın sesindeki çaresizliği doğu sezmişti ve bu onun da gerilmesine sebep olmuştu.
"Tamam oğlum sakin ol sen. Çözülmeyecek şey değildir."
"Çözülmeyecek bir şey oğlum. Çözülmeyecek. Sıçtım ben doğu."
...
Toprak'ın ısrarıyla her zaman, yani vakitleri oldukça çoğu zaman bulundukları bara gelmişti Doğu. İçeriye adımını atmış ve hızlıca gözlerini içeride gezdirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYNO / GAY
De TodoDoğu, düşürmeye çalıştığı kızın abisinin, semtin meslek lisesindeki en serseri herif olduğunu bilmiyor. İnanılmaz klişeleşmiş, tek konusu se.ks olan badboylu aşırı pasif-maskulen ilişkili, mafya-ağa kitaplarından sıkıldın mı? Buyur yavrum aradığın y...