Ghost reader olmayın valla darılırım.
...
Rüzgar Doğu'nun arkadaşı olduğunu öğrendiği çocuğa gözlerini dikmişti.
Toprak bunu fark ettiğinde beyaz saçlı oğlana savaş açarcasına karşılık vermeye başlamıştı.
Birbirlerine dik dik bakıyorlardı. (LDMDONCİFNİFOFKFO ÖZUR DİLERİM DUSUNUNCE ASİRİ KOMİK GELDİ)
Rüzgar kahve saçlı oğlandan gözlerini ayırmadan çorbasını içiyordu. O sırada Toprak telefonunu tamamen bırakmış ve kollarını göğsünde bağlayıp karşılık veriyordu.
Uzun süre bakıştıktan sonra Rüzgar Toprak'ın duyabileceği seviyede bağırarak,
"Eğer birisiyle 15 saniyeden fazla göz teması kurarsan ona abayı yakarmışın kardeşim haberin ola." Rüzgar gülerek söylemişti bu cümleyi.
Kahve saçlı olan karşısındakinin ilk adımı atarak konuşmasına içinden teşekkür etmişti. Çünkü kendisi bunu asla yapamazdı ve günün sonuna kadar bakışırlardı.
"Sıkıntı yok, kardeş" gülümseyerek karşılık vermişti Toprak.
Rüzgar kendisini terslemediğine sevinmişti. Çorbasıda bittiğinden ayağa kalkıp Toprak'ın masasına oturmuştu.
Toprak onun gelmesine sevinmişti fakat diyecek bir şeyler gelmiyordu aklına. Ve tekrar bakismaya başlamışlardı. Rüzgar,
"Sen abayı yakmayı istiyorsun galiba?"
Toprak bu sözlere sesli şekilde gülmüştü.
"Yok abi ya, çok konuşan bir insan değilim ben kusura bakma."
"Yok ya ne kusuru."
"Hangi lisedeydin sen? Akif efendi'de mi""Evet. Ama bana düşman gözüyle bakma valla darılırım. Benim bi arkadaş var, sizin okuldan bir herife taktı ondan intikam alacağım diye. Şimdi peşinden koşuyor benide sürüklüyor. Daraldım ulan."
"Kuzey'den mi bahsediyorsun? Arkadaşının adı Doğuydu değil mi"
Toprak bunları bilmesine şaşırmıştı
"He valla nerden. Bildin."
"Sorma abicim. Senide telefonda konuşurken 'Doğu' diye seslenince anladım onun arkadaşın olduğunu. O yüzden bakmaya başlamıştım."
"Vay amk sherlock musun reis"
"Hayır. Adım Rüzgar bu arada."
Toprak adının kendi adıyla olan uyumuna gülümsemişti.
"Toprak ben de." Rüzgar gülümseyerek elini uzatmıştı. El sıkıştıktan sonra Toprak
"Abi yağmur diye tanıdık var mı sende. Tam kadro olalım madem."
Beyaz saçlı oğlan sesli bir şekilde gülmüştü. Kendi kafasına uyan birini bulduğu için mutluydu.
Toprak sözüne devam ederek,
"Belki inanmazsın ama benim sevdiğin kızın adı Yağmur."
"Toprak yağmura ben sana o zaman.."
"Efendim?"
"Şarkı adı. Güzeldir dinlemeni öneririm."
"Ha anladım sağolasın o zaman. Adı da hoşuma gitti"
Bir süre daha havadan sudan konuştular. Daha sonra Toprak numaralarını almayı teklif etmişti. İkiside birbirini kayıt ettikten sonra kahve saçlı oğlanın telefonu çalmaya başladı. Arayan Doğu'ydu.
Rüzgar Toprak daha telefonu açmadan hızlıca vedalaşmış, hesabı ödeyip çurbacıdan ayrılmıştı. Toprak adam akıllı veda edemeden gittiği için üzülse de yapacak bir şey yoktu.
"Ne var piç. En son suratıma kapıyordun"
"Kes lan, nerdesin sen."
"İşim var boş yapma."
"Of tamam özür dilerim. Kuzey'in yanındaydım. Sen aradın diye kalkıp gitti zaten amk sinirliyim sana."
"Beni burada bırakıp mal gibi gittin. Ben de haliyle ne yaptın acaba diyip merak edip aradım. İyiliğini düşünmekte suç olmuş anlamadım gitti"
"Vay anam vay. Neyse ne Kuzey yemi yutuyor bu arada. Hoşuna gidiyorum fena halde. Belli etmiyor ama anlıyorum ben."
"Sen bu kadar piç miydin ya."
"Hayır. Ama istediğim kızı elimden aldı. Ve fena bir herifte değil yani. Hoşuma da gidiyor oynaması. Gay olsaydım iyi olurdu diye falan düşündürmedi değil."
"Sen pezevenk olmuşun Doğu."
..
Toprak haklı arkadaşlar
#teamtoprak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYNO / GAY
RandomDoğu, düşürmeye çalıştığı kızın abisinin, semtin meslek lisesindeki en serseri herif olduğunu bilmiyor. İnanılmaz klişeleşmiş, tek konusu se.ks olan badboylu aşırı pasif-maskulen ilişkili, mafya-ağa kitaplarından sıkıldın mı? Buyur yavrum aradığın y...