SEN BAŞKASINI SEVMİYOR MUSUN? [35]

3K 143 1
                                    


Genç oğlan evden ayrıldığı vakit hızlıca onu çağıran arkadaşının yanına doğru ilerlemiş ve park içerisinde bir mekanda buluşup konuşmaya başlamışlardı.

Siyah saçlı genç, bir kızla çıkmaya başladığından bahsederken öbür oğlanın aklında hala sevdiği çocuk dolanıp duruyordu. Her ne kadar konuya odaklanamasa da arkadaşının başka bir kızla ilgilenip yeni sevgili yapması biraz ilgisini çekmişti.

"Doğu, dinliyor musun sen beni?"

Doğu dalmış gözlerini kırpıştırarak denize çevirdi, hiç bir şeyden haberi olmayan ve dinlemediği belli olan bakışlarını.

"Evet evet devam et sen."

Arkadaşının ciddiye almadığı açıktı. Ve alındığnı belli edercesine kaşlarını çatarak konuştu

"Sen dakikalarca kuzeyden bahsederken ben oturup dinliyordum ama, neyse kardeşim dinleme sen beni"

Doğu gözlerini devirdi ve bu konudan hızlıca uzaklaşmak istercesine sordu

"O değilde Toprak nerede demiştin sen?"

Deniz kısa bir gülüşten sonra kollarını göğsünde kavuşturup sırtını sandalyeye vererek konuştu.

"Baskete gitti. Bil bakalım kiminle."

Doğu buna şaşırmış olacak ki gözlerini gereksiz bir ilgiyle büyüterek soran gözlerle denize baktı. Deniz başından beri bir şeylerin farkındaymış gibi omuzlarını silkti. Doğu ona baktıkça taşların yerine oturduğunu fark etmişti. Tabii belli olan şeyler vardı ama bunun dışındaki ufak detaylar gözlerinin önüne geliyordu. Bir kaç haftadır aklı tamamen başka yerdeydi ve bu süre içerisinde kaçırdığı bir çok mevzu bahis vardı.

"Demek o yüzden onu Kuzeyin yanında görmüyorum, Normalde göt göte takılırlardı ya."

"Fark etmene sevindim."

Doğu bundan memnundu aslında. Sonuçta hoşlandığı çocuğu sıkça tek yakalama şansı artıyordu, aynı zamanda yakın arkadaşı da bu durumdan şikayetçi durmuyordu ve bu hem bir arkadaş olarak hem de bir aşık olarak tatmin ediyordu.

Ortamdaki kısa sessizliğin ardından doğu sorulması gereken soruyu sormaya karar  verdi.

"Kanka, sen Asyaya ilgi duymuyor muydun? Toprak'a o kadar yağmurla birlikte olma dedik sen de gidip arkadaşıyla mı sevgili oldun şimdi? Kendinle çelişiyorsun sanki biraz"

Deniz derin bir 'of' çekti ve derin nefesler alarak ne diyeceğini tartmaya başladı. Buradan kendisinin bu soruya net bir cevabı olmadığı anlaşılıyordu.

"Bilmiyorum kanka. Boşver zamana bıraktım sende bırak gitsin."

Doğu denizden bu cevapları beklemiyormuş gibi sakince ona bakarak kaşlarını havaya kaldırdı. Ve kabullenmiş bir ifadeyle onu zorlamayarak sandalyesine yaslandı.

Bir saate yakın kafede oturup havadan sudan konuşmaya -eskisi gibi konuşamıyorlardı- devam ettikten sonra kalkmaya karar verdiler. Kasaya varıp hesabı ödemeye koyuldular.

.

Kitap 1k olmuş valla kekoXzenginbebesi tutuyor herhalde.

Neyse yavrularım sağolasın hepinize. Çerez bir bölümdü o kadar bir beklentimde yoktu yazarken. Öbür bölümleri bağlayabilmek adına yazmak zorundaydım.

Wattpad bir kaç gündür bozuk bu yüzden ne zaman yayımlarım bilmiyorum. Biraz geçe kalabilir yani.

Bir sonraki bölüm için ufak bir spoiler vereyim, toprak ve rüzgarla ilgili olabilir.

ALLAHIM İSİMLERİ BÖYLE KOYMAMALIYDIM O KADAR PİŞMANIM Kİ.

EYNO / GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin