Gözlerimi yavaşça araladığımda etrafta Kuzey'i görememiştim. Gerinerek koltukta oturur pozisyona geçtiğimde üzerimde onun buraya gelirken giydiği ceketin olduğunu fark ettim. Camdan baktığımda hava haylice kararmıştı.
Cebimden telefonumu çıkartıp saate baktığım, on ikiyi çoktan geçiyordu. Okuldan öğlen üç buçukta çıkıp buraya gelmiştim bu da demek oluyor ki baya, BAYA uyumuştum. Rahatı bulunca insan neden uyumasın zaten. Telefonun kilidini açtım ve mesajlara girdim, kuzeyin mesajı vardı çünkü.
Anahtar saksıda
20:34Eh tabi doğal olarak kapıyı kitleyip çıkmıştı. Fakat sorun burada değildi. Saksı yoktu burada. Dalga geçiyordu herhalde.
Ceketi üzerimden çekip ayağa kalktım ve etrafa biraz bakındım. Saksıya dair gerçekten bir şey yoktu. Telefonu tekrar açtım ve Kuzey'e yazmaya başladım.
: Saksı mı var ulan?
Kuzey: uyuyan güzel uyanmış bakıyorum
: Maşallah ne bacak varsa sende
Kuzey: sağolasın yiğidim
: Anahtar nerde
Kuzey: filmlerde hep saksıya falan koyarlardı onlara özendim. Anahtar yok. Mecbur orada kalacaksın. Ben yarına kadar uyursun diyordum halbuki.
: NEDEN? Acıktım şimdiden bak karın gurultum oraya bile geliyordur, her neredeysen artık. Gel çıkar beni.
Kuzey: zorunda değilim bu bir. İkincisi camış gibi uyumasaydın benim problemim değil.
: Açlıktan ölücem gelmiş camışlıktan bahsediyorsun.
Kuzey: git atla camdan amına koyayım sikimde mi sanki
: Sikindedir bence ya
Kuzey: ha
: Yok yani ben olmazsam kim seninle öpüşür kuzey
Kuzey: haa o mevzu. Onu bilemiyorum fakat peşimde başak gibi bir çok kız var Doğu.
: Okey yavrum o zaman. İsim ver hangileriyle yarıştığımı bileyim bari.
Kuzey: haha lol. Geliyorum açacağım kapıyı zırlama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYNO / GAY
De TodoDoğu, düşürmeye çalıştığı kızın abisinin, semtin meslek lisesindeki en serseri herif olduğunu bilmiyor. İnanılmaz klişeleşmiş, tek konusu se.ks olan badboylu aşırı pasif-maskulen ilişkili, mafya-ağa kitaplarından sıkıldın mı? Buyur yavrum aradığın y...