Üzerimde 1.90 boyunda bir kedi uyuyordu. Evet hissettiğim tam olarak buydu. Üzerimde sızmasını beklemiyordum evet. Bu kadar sarhoş olmasaydı bana bunları anlatır mıydı onu da bilmiyorum.
Bunları uyanınca hatırlayacak mı onu da bilmiyorum. Bazı şeyleri zaman gösterecek ve ben bekliyor olacağım. Şu an o uyanana kadar etrafı toplamayı düşünüyorum, çünkü, bok götürüyor. Tam anlamıyla. Annem burayı görseydıi kadınının bayılacağını düşünüyordum. Gözümün önünde canlanıyordu o derece.
Kuzeyi koltuğa doğru itip kurtuldum. Üzerine yerde bulduğum battaniyeyi silkeleyip örttüm. Amk dairesinde kullanışlı olan tek şey koltuktu.
..
Etraftaki boş şişeleri ve çöpleri toplamış yere attığı kıyafetleri toplamıştım. Bir insan nasıl bu kadar yıkabilir kendini inanmıyordum. Özellikle bu kişi kuzey olunca. Ve kıyafetlerini toplarken çok önemli bir şey fark etmiştim, boğazlı kazak fetişi vardı galiba. Başka bir açıklama bulamıyordum çünkü. Kazak ve sweat dışında bir şey giymiyor da olabilirdi.
Sonucunda etrafı toplamaktan yorulmuştum ve yemek yemeye ihtiyacım vardı. Hem Kuzeyin de adam akıllı bir şeyler yemesi gerekiyordu. Bu bahaneyle üstümü giyinip evden çıktım ve en yakındaki dönerciye doğru ilerledim. Yolda hazır fırsat bulmuşken Asya ve Rüzgarla konuştum ve onlara Kuzeyle ilgilendiğimi olabildiğince iyi tutmaya çalıştığımdan bahsettim.
..
Daireye girdiğimde hala uyanmadığını görmek biraz üzmüştü. Uyandırmak istemiyordum çünkü günlerdir uyumadığını gözlerinden okuyabiliyordum.
Ne zaman uyanacağını da bilmediğimden kendime aldığım tavuk dürümü açıp yemeye başladım. Yemeklerin bir insanı bu kadar mutlu edebilmesi normal miydi ya.
..
Yemeğim bitmişti. Kuzey hala uyuyordu ve uyanacak gibi de değildi. Saat 12ye geliyordu ve annem eğer eve dönmezsem ağzıma sıçabilirdi. Haberdar etmek için gün içinde bir kaç defa arayıp konuşmuştuk ama bu yeterli değildi.
Bu yüzden anneme geliyorum diyerek mesaj attım ve gitmek için hazırlanmaya başladım. Giderken çöp poşetlerini de almayı planlıyordum.
Ceketimi giydikten ve poşetleri aldıktan sonra bir kez daha dönüp Kuzeye baktım. Evet kesinlikle. Hala taş gibiydi.
Çıkmadan önce yanına gidip boşta olan elimi saçlarının arasında dolaştırdım ve son kez dudaklarından öpüp daireden ayrıldım.
..
Bu bölümde kısa olsun yao. Tatmin etmedi btw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYNO / GAY
RandomDoğu, düşürmeye çalıştığı kızın abisinin, semtin meslek lisesindeki en serseri herif olduğunu bilmiyor. İnanılmaz klişeleşmiş, tek konusu se.ks olan badboylu aşırı pasif-maskulen ilişkili, mafya-ağa kitaplarından sıkıldın mı? Buyur yavrum aradığın y...