15. Bölüm: "Bir Oyun, İki Kötü Karakter"

74.1K 3.9K 5.1K
                                    






Tekrardan merhaba!

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım. İyi okumalar. <3

Instagram: @/deathlessniks

Aktif olduğum sosyal medya hesabı sadece burası. Duyuruları oradan yapıyorum, ya da yeni bölümler hakkında bilgilendirmeleri. Takibe alabilirsiniz.

Spotify hesabım, profilimde var. Kitapların hepsi için çalma listeleri var. KASIRGAYA KANAN SAKA'nınkinin ismi "bu ağılı taht bir hatıra" Bakabilirsiniz.


Aaryan Shah, Mania

SWIM, Trust


15. Bölüm: "Bir Oyun, İki Kötü Karakter"

"Derler ki, senden çalınanı iyi bilmelisin. Şeytanlar kazımış senin günahlarını sevdiğinin tenine; sen başkalarının suçunu ödemek ne demek iyi bilirsin, bu yüzden değer verdiklerini derin bir mezarın içine gömmelisin. Bu ağılı taht sana gerçekten bir hatıraysa eğer; kalbini katrana, ruhunu yakuta dönüştürmelisin."



Lisedeyken hayal dünyama kapanıp gerçek dünyanın acılarından kaçmak için kafamı bile kaldırmadan okuduğum kitapları hatırlıyordum.

O kitaplardaki kötü adamları da.

Baş karaktere ne kadar acı verdiklerini hatırlıyordum. Baş erkek karakterin canını yakmak için her türlü pisliğe bulaştıklarını da... Ailesine, sevdiği kıza, değer verdiği herkese içindeki kazanma hırsı yüzünden her şeyi yapabileceklerini hatırlıyordum bu karakterlerin. Elde edecekleri tek şey kazanmanın verdiği anlık tatmin hissi olurdu çünkü bu karakterler, daha oyunun başında her şeylerini kaybetmişlerdi ve baş karakterin yaşamak istediği hayattan kilometrelerce uzağa itilmişlerdi. Elde ettikleri anlık kazanma hırsı sonra silinip giderdi ve kaybeden her zaman kötü adamlar olurdu, eğer yazar klişeyi seven biriyse.

Benim hayatımı yazan Tanrı hangi Tanrı'ysa, klişeyi sevmediği kesindi ama.

Okuyan herkes hayatında bir kez olsun nefret etmiştir kötü adamlardan, bunu biliyordum çünkü onlardan nefret eden kişilerden biri bendim. Utanmaz ve arsız karakterlerdi onlar, her zaman onursuz olan olmaktan çekinmezlerdi. Ucunda kazanmak varsa eğer onlar için her şeyi yapmak mübahtı.

Ucunda kazanmak varsa Songur Yakut için her şeyi yapmak mübahtı.

Bir insanın duygularıyla oynamak da mı peki?

O bile.

Az önce ne yaptığımı idrak ettiğim bir an yaşamadım çünkü yaparken ne yaptığımı fazlasıyla farkındaydım, bunun bir sonucu olacağını biliyordum. Ondan uzaklaşarak, karanlık odanın içinde nefes almaya çalışıyor ve anlık heyecan ya da zevkle yaptığım aptallığın bedelini ödeyeceğim günün gelmesini bekliyordum.

Ona yaklaşmam, onun bana bu kadar yaklaşmasına izin vermem başından beri aptallıktı, bunu biliyordum ama söylediklerinde haklıydı, kafamın içindeki şeytanlar bir şekilde onu istiyordu işte. Ve benim gibi tehlikeyi seven bir kız için onlara karşı gelmek her zaman zor olmuştu.

KASIRGAYA KANAN SAKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin