Kısa birkaç şeyden bahsetmek istiyorum sizi çok tutmadan. Lütfen atlamayın. Biliyorsunuz ki KASIRGAYA KANAN SAKA, KARGALAR adını verdiğim bir serinin kitabı ve bu kitabın içinde bağlantılı bir kitabı var, EDİN adında. EDİN, baştan yazdığım bir kitap. (Aranızda düzenlemede sananlar var, hayır. Düzenlenmiyor. Baştan yazılıyor. Eski hâliyle alakası kalmadı pek.) Bilenler biliyor, o kitabın eski hâlinin PDF yapılmasına izin vermiştim okumak isteyenler olur, sonuçta anı diye ama görüyorum ki bu epey bir yanlış anlaşılmaya yol açmış. 26. Bölüm'de okuduğunuz Valeri'nin kaçırılması o kitapta yer alıyor, yani PDF hâlinde ama o kitap değiştirildiği için okuduğunuz kaçırılma sahnesi öyle gerçekleşmedi, bu kitaptaki gibi gerçekleşti. O sahneyi okuyup da "E ama bu böyle değildi, yanlış olmuş bu..." diyenler için bu açıklamayı yapıyorum. Konu KKS'nin kendi karakterleri olduğunda sadece KKS'yi baza alın zaten. Ayrıca oradaki sahne ile de çok büyük bir farkı yok aslında, sadece anlatıcı değiştiği için bazı şeyler farklı görünüyor.Onun dışında rahatsız olduğum bir durumdan bahsetmek istiyorum. İnanılmaz küfürlü yorumlar... Bu yorumlar anlık yapılan yorumlar, herkes heyecanlı ve saniyelik olarak tepkilerini bırakıyor biliyorum ama bir kesim var ki gerçekten sadece bir karakterin bakış açısından bakıyor ve resmen sadece küfür etmek için kitabı okuyor. Gerçekten bazı yorumlardan aşırı derecede rahatsızlık duymaya başladım ki bu benim gibi yorumları okuyarak motive olan bir insan için korkunç bir şey. Burada her karaktere bir bakış açısı sunmak için çabalıyorum, hiçbir zaman baş karakteri yüceltip tek mercekte onu inceleyen biri olmadım, olmayacağım da. Bu yüzden lütfen siz de anlamaya çalışın. Sevmeyebilirsiniz ama bazı şeylerin dozunu kaçırmayın. Rica ediyorum. Yorumlar küfürden geçilmiyor. Eskiden böyle değildi ve bu beni üzüyor.
Bölüm duyurularıdan haberdar olmak için beni Instagram'dan takip edebilirsiniz. İsmim hazel.noya. Bölüm gelmeden birkaç gün önce sayaç açıyorum. Twitter'da da her zaman olduğum gibi #KasırgayaKananSaka taginde olacağım.
Son iki bölümdür Türkiye gündeminde olan Sonay maalesef ki artık aramızda değil... (Çok üzüldünüz değil mi?)
Geçen bölümü attığımda 1.4M bile olmamıştık, şimdi 1.6M olduk. Büyüyoruz. :') Her seferinde buraya bunu yazıyorum, biliyorum. Kaç ayda ne kadar büyüdüğümüzü görmek açısından... Umarım sizi darlamıyorumdur. :(
Bölümlerin hızlı gelmesi için yapmanız gereken oy vermek ve yorum yapmak, geçen bölüm dediğim gibi. Siz ne kadar fazla destek olursanız o kadar fazla motive olurum. Okunma sayısına göre oylar ciddi derecede az ve bu biraz heves kırıcı. Eğer oy vermeyi unutuyorsanız lütfen şimdiden oylayalım.
Bu bölüm neredeyse yazdığım en uzun bölümdü ama o kadarrr uzadı ki bölmek mecburiyetinde kaldım ve bölmeme rağmen de upuzun, yazdığım en uzun KKS bölümü. Son bir haftadır bu bölümü yazıyorum. Bu yüzden tekrar diyorum, lütfen oyları ve yorumları unutmayın.
İyi okumalar diliyorum.
Derin bir nefes alın.
Yol upuzun.
Ve karanlık.
27. Bölüm: "Bir Daha Açılmayacak Bir Kapı"
Koda, Leviathan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASIRGAYA KANAN SAKA
Fiksi Remaja❝Derler ki; çalınan hayatını daima hatırla, intikamın alevlerini soyunla harla. Bu ağılı taht bir hatıra; kalbi katran, ruhu Yakut Kral'a.❞ KARGALAR SERİSİ; AHVEB, EDİN ve KASIRGAYA KANAN SAKA kitaplarından oluşan bir seridir. Hangi kitaptan başlar...