Uzun zamandır görüşmüyorduk, fazlasıyla yoğunum ama yine bir şekilde geldim, hep gelirim, biraz beklemek gerekiyor sadece. Beni de böyle kabul ediverin...Tatile girdik ama benim için çok bir tatil olmuyor çünkü COVID oldum ne yazık ki. :/ Siz nasılsınız?
Bölüme geçmeden önce oy vermeyi unutmayalım lütfen, bol bol yorum yaparsanız da beni çok mutlu edersiniz. Bu aralar hevesim yok hiçbir şeye, derslerden kafamı kaldıramıyorum ve gerçekten bana sizin yorumlarınızdan başka hiçbir şey heves getiremez.
İyi okumalar diliyorum.
11. Bölüm: "Fata Morgana Etkisi"
G-Eazy, Pick Me Up
Melanie Martinez, Dollhouse
The Neighbourhood, Daddy Issues (Remix)
Nihayetinde hepimiz insanız.Doğarız, hayatı tadarız, hatalar yaparız, kanar ya da kandırırız. Bir gece ağlarız, gözlerimizi kapatırız, kabuslarımıza sığınırız ve uyanırız. Sabah aynı gecenin ağırlığı altında kızaran gözlerimizi kısarız, gözyaşlarımızı siler ve yeni bir günü ağarlarız.
Yaşamak böyle bir şey.
Nihayetinde hepimiz insanız.
Elimdeki İlyada ile kampüsün içinde yürüyordum, kitap bana değil Yaren'e aitti. Az önce koridorda beni görüp kafeteryadaki arkadaşına bırakıp bırakamayacağımı sormuştu, ben de kabul etmiştim ama aslında ne söylediğini kafamı sallayıp onayladıktan çok sonra fark etmiştim.
Dün geceden sonra kafam yerinde değildi.
Aslında uzun zamandır kafam yerinde değildi.
Bu konuda kendimi suçlamak istemiyordum, bu konuda bile kendime yüklenmek istemiyordum ama elimde değildi, bir şekilde kafamın içinde her şeyin suçlusu ben çıkıyordum. Bu yaşananların ağır gelmesi benim suçum değildi ama kafamı toplayamadığım her an, zaman aleyhime işliyordu.
Kampüsün içi çok soğuktu ya da ben bugün fazla ince giyinmiştim. Bir an ne giydiğimi hatırlamak için kendimi üzerimi süzerken buldum. Belki bu soğukta ince bir çorabın üzerine siyah mini eteğimi giymek yerine siyah kotumu giyebilirdim ama çizmelerim diz kapağıma kadar uzandığından, çorabımın inceliğini hissedeceğim çok bir alan kalmamıştı açıkta. Üzerime siyah, kısa bir bluz giymiştim ama onun üzerine geçirdiğim beyaz şişme mont oldukça sıcak tuttuğundan bir sıkıntım yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASIRGAYA KANAN SAKA
Teen Fiction❝Derler ki; çalınan hayatını daima hatırla, intikamın alevlerini soyunla harla. Bu ağılı taht bir hatıra; kalbi katran, ruhu Yakut Kral'a.❞ KARGALAR SERİSİ; AHVEB, EDİN ve KASIRGAYA KANAN SAKA kitaplarından oluşan bir seridir. Hangi kitaptan başlar...