Merhabalar! Bu bölüm yazdığım eeeen uzun bölüm.Eski kapağa döndük çok duygusalım... Bu kapağı burada hatırlayanlarınız var mı?
Şimdiye kadar en uzun yazdığım KKS bölümü, hatta direkt yazdığım en uzun bölüm. O yüzden lütfen yıldıza basarak ve oy yaparak etkileşiminizi gösterin. Epey kişinin VPN ile giriş yapamadığını biliyorum ama girenler lütfen etkileşimde bulunsun. Etkileşim düşük olunca motivasyonum düşüyor gerçekten.
Bölümün oylarını 3bin yapabilirseniz çok mutlu olurum. Sınır koymuyorum. :)
Bir şey çıkacak korkusuyla okumayın boşuna bölümleri. Huzurlu günlerimiz bunlar... Biraz ara vereceğiz demiştim. Sonra tekrar kaosa devam.
Bölüm duyurularından daha önce haberdar olmak için,
Instragram hesabım: hazel.noya.
Ayrıca Kasırgaya Kanan Saka'nın çıkmasına çok az kaldı. 24 Ekim'de satışa açılacak, buradan da duyurmuş olayım. Eğer kapağımızı görmek istiyorsanız Instagram hesabıma bakabilirsiniz. :)
Her zaman bölüm gelmeden önce sayaç açarım. Eğer beni oradan takip ederseniz ne zaman bölüm geleceğini öğrenmiş olursunuz.
X: davincitookapen & sabahayolculuk
Burada eğleniyoruz, sohbet ediyoruz ve kitaplar hakkında konuşuyoruz. Gelmek isterseniz kapımız açık.
Ayrıca 26 Ekim'de Antalya Kitap Fuarı'nda olacağım. Eğer oralardaysanız gelin tanışalım.
İyi okumalaaaaaar! Yıldıza basmayı unutmayın!
BURY, say my name
Chandler Leighton, touchin' me
SkyeChristy, Friday Night Thriller
Lana Del Rey, Candy Necklace
Ekin Beril, Uzayın Dibi
Ekin Beril, Zaman - Remix
Ekin Beril, Fırtına
Dolu Kadehi Ters Tut, Dilerim Ki
Aklıma gelmişken... Bu aralar kurgulara uygun şarkılar bulmakta kıtlık çekiyorum ve şarkılardan her zaman ilham almışımdır. Yani epey dardayım... Bu satıra dinlerken aklınıza Kasırgaya Kanan Saka'nın ya da Songur ve Valeri'nin geldiği şarkıları bırakırsanız eğer çok güzel olur. Dinleyip bol bol yazarım. :)
Benim KASIRGAYA KANAN SAKA çalma listeme de Instagram'ımdan ulaşabilirsiniz.
33. Bölüm: "Binlerce Âşığın Can Bulduğu Şehir"
Sıcak su başımdan aşağı akarken gözlerimi kapalıydı ve uzun zaman sonra ilk kez gerçekten huzurlu hissediyordum.
Son bir senedir hayatın sadece düşüşlerden ibaret olduğunu düşünmeye başlamıştım. Sevdiğin herkesi teker teker kaybederken ve sabah uyanmak için bir sebep bulamazken kendine, hayata tutunmak ve o düşüşleri tersine çevirmek biraz daha zor oluyordu. Ama hayat aslında, sadece düşüşlerden değil de kalkışlardan da ibaretti, değil mi? Bunu kendime öğretmeye çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASIRGAYA KANAN SAKA
Teenfikce❝Derler ki; çalınan hayatını daima hatırla, intikamın alevlerini soyunla harla. Bu ağılı taht bir hatıra; kalbi katran, ruhu Yakut Kral'a.❞ KARGALAR SERİSİ; AHVEB, EDİN ve KASIRGAYA KANAN SAKA kitaplarından oluşan bir seridir. Hangi kitaptan başlar...