23. Bölüm: "Gecenin Sonu ve Karanlığın Yolu"

68.9K 4.8K 7.9K
                                    




Birkaç gün aradan sonra tekrardan merhaba! Yorumların beni motive ettiği konusunda ne kadar ciddi olduğumu anlamışsınızdır diye düşünüyorum. Bu aralar çok motiveyim. O yüzden sizden de bolca yorum bekliyorum. Bu bölüm ve önceki iki bölümün oylarını da üç bin yapabilsek çok güzel olur.

900K olmuşuz bu arada. Nicelerine diyelim. 🖤

Ayrıca kapağımız seneleeeeer sonra değişti. Nasıl olmuş?

Beni Instagram'da takip etmeyi unutmayın çünkü bölümlerle ilgili duyuruları oraya atıyor ve sayaç açıyorum. Haberdar olmuş olursunuz. Buradan da takip ederseniz mutlu olurum.

Bu bölüm Ahveb'in son bölümü ile aynı zamanlamada. Yani Ahveb okurları için spoiler barındırıyor. Biliyorsunuz ki kitapları aynı seride yazarak bağlıyorum, bu yüzden karakterleri farklı kitaplarda görüyorsunuz. Bu bölüm de zamanlama olarak Ahveb'in son bölümünde olanlara denk geldiği için içinde birkaç spoi var. Daha fazla tutmadan iyi okumalar diliyorum. Bölüm sonrası sohbette görüşmek üzere!


Açık Seçik Aşk Bandosu, Yüzündeki Ürkek Güzellik

Nova Norda, benzin - akustik

PVRIS, Loveless


23. Bölüm: "Gecenin Sonu ve Karanlığın Yolu"



"Kendimi mahvederken kazandığım bir şey varsa o da artık hiçbir şeyden korkmamak."

-Jean Paul Sartre


Buraya gelirken ne düşündüğümü bilmiyordum. Sarhoşken kimse mantıklı kararlar alamazdı ama benim bu aralar ayık kafam bile düzgün çalışmıyordu. Üstüne kanıma karışan alkol de eklenince aslında almamam gereken kararlar almam kesinlikle kaçınılmaz oluyordu. Bana evden çıkmamamı söylediğinde bunu kabul etmeme rağmen, şu an beni ilgilendiren hiçbir şey bulunmamasına rağmen kendimi bir kaosun ortasına atmamın açıklanacak tek bir yanı yoktu.

Yeşil gözlerindeki öfkeden anlayabiliyordum bunu.

Ve kendimi nasıl açıklayacağımı düşünmem gerekiyordu.

Ama şu an değil. Silah sesi kopmuşken ve ortalık yangın yerine dönmüşken değil.

Hâlâ kafam yerinde olmadığı için silah sesi patladığında tepki bile vermedim. Olduğum yerde dikilmeye devam ettim. Songur tam olarak ne olduğunu düşünmüştü bilmiyordum ancak kendini birden önüme atarak onunla arabanın arasında sıkışmama neden olmuştu. Ne olduğunu idrak edemeyerek ona olduğum yerde kalmaya devam ettim, kalbimin atışı hızlanmıştı çünkü kanımda kaynayan alkol yüzünden olayın ciddiyetini anca kavrayabiliyordum. Songur silah sesinin yakından geldiğini mi sanmıştı? Bana siper mi olmaya çalışmıştı?

"Amına koyayım," dedi şaşkın bir sesle. O benden daha çok idrak edememiş gibiydi olayı. Hızla geri çekildiğinde bir şeyim olup olmadığını kontrol etmek istercesine bana baktı. Bakışları vücudumda gezinde ve hemen sonrasında geri çekilerek "Ne oluyor lan?" diye sordu ancak bu soru bana değildi.

Etrafıma baktım. Buğlem burada değildi. Gece burada değildi. Doren kesinlikle burada değildi. Ve Giryan da... Hepsi içeride miydi? Kim vurulmuştu? Silahı ateşleyen kimdi?

"Burada bekle," dedi bana bakmadan yürümeye başladığında. Belindeki silahı gördüğümde orada asla beklemeyeceğimi biliyordum. "Arabada kal."

KASIRGAYA KANAN SAKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin