Bir aradan sonra merhabalar.
Bir süre KKS ile devam edeceğiz. Yani 5-6 bölüm kadar seri bölüm gelecek. Tabii yazım hızıma bağlı olarak.Yorum bırakmayı ve oy vermeyi unutmayalım. Ayrıca bölümden sonra sizi kritik yapmak için Twitter'a bekliyorum: @/sabahayolculuk
Instagram hesabım: @/deathlessniks
Teflon Saga, demons on the side of my bed
The Weeknd, Valerie
Aaryan Shah, Mania
Arrested Youth, Mirrors
The Neighbourhood, Baby Came Home
Nessa Barrett, Do You Really Want To Hurt Me?
40gece, Yine En Baştan
Cameron Avery, Do You Know Me By Heart
The Desert, Soulmates
Sertab Erener, İnsanım Nihayetinde
Sertab Erener, Aslolan Aşktır
19. Bölüm: "Başlangıç ve Bitiş Noktası"
2018, Ocak.
Arabanın kapısını kapattı, anahtarı döndürdü ve gaza asıldı.
Kafasının içi doluydu. Her zamanki gibi. Bugün doğum günüydü ve doğum günlerini oldu olası sevmezdi.
"İşine odaklan," dedi kendi kendine, gaza biraz daha asıldığında. Kırmızı ışığa yakalanmaktan son saniye kurtuldu ve ezbere bildiği yoldan sola saptı. Hayatı boyunca gezdiği şehir sayısı çok fazla olsa da Ankara ile farklı bir bağı olduğunu düşünüyordu. O yüzden burayı asla terk edemiyordu.
Arabanın içi telefonunun zil sesi ile dolana kadar daldığını farkında bile değildi. Arayanın kim olduğuna bile bakmadan direksiyondaki tuşa bastı ve aramayı meşgule attı. Aradan iki saniye geçmeden arabanın içini tekrar zil sesi kaplamıştı. Tekrar meşgule attı. Şu an son istediği şey bile değildi bir başkasının sesini duymak. Zaten bu gece kafasının içindeki ses susmuyordu.
Telefon bir kez daha çaldığında, "Amına koyayım," diye homurdandı ve sinirle telefonu açtı. Arayanın kim olduğuna bakmak için gözlerini dijital ekrana çevireceği sırada duyduğu sesle duraksadı.
"Alo?" Arayan numara kayıtlı değildi. Üstelik sesi de tanıdık değildi. "Alo? Songur Yakut'la mı görüşüyorum? Doğru numara mı?"
"Hayır," dedi Songur telefonu suratına kapatmadan önce. Bir de bununla uğraşamayacaktı. "Yanlış numara."'
Çocukken hep babası ile gittikleri Kuğulu Park'ın olduğu yola saptı. Eğer bu gece yağmur göğü bölecek gibi yağmıyor olsaydı arabayı burada park ederdi. Gündüzleri burada park yeri bulmak işkence olsa da saat şimdi gecenin körüydü. Sokaklar bomboştu. Arabayı park ettikten sonra Tunus Caddesi'nin üzerinden yürüyüp mekana giderdi. Hep yaptığı gibi. Biraz Ankara soğuğu her zaman iyi gelir. Saatin kaç olduğu sokaktaki insanlar için bir önem taşıyor olabilirdi ama mekandaki insanlar için aynı şey geçerli değildi. Saat isterse sabahın körü, isterse gecenin bir yarısı olsun insanlar yine eğlenmek için orayı tıklım tıklım yapıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASIRGAYA KANAN SAKA
Teen Fiction❝Derler ki; çalınan hayatını daima hatırla, intikamın alevlerini soyunla harla. Bu ağılı taht bir hatıra; kalbi katran, ruhu Yakut Kral'a.❞ KARGALAR SERİSİ; AHVEB, EDİN ve KASIRGAYA KANAN SAKA kitaplarından oluşan bir seridir. Hangi kitaptan başlar...