Prolog.

29.8K 943 72
                                    


Autor povestește.

-Mami! Mami! Vreau înghețată de la nenea Sebastian! Imi iei? Întreabă Lexis având vârstă de 10 anișori.

-Sigur scumpa mea! Dar mai întâi să mergem pana la magazin sa cumpărăm ce ne trebuie , după care mergem și la nenea Sebastian! Spuse mama zambindu-i fetiței sale drăgălașe.

- Bine mami! Spuse fetița  afișând cel mai gingaș zâmbet al ei , aratandu-si dinți abia căzuți și gropitele sale drăgălașe

După ce cele doua femei ies din magazin fetiță o întreabă iar:

- Mami acum mergem sa îmi iei înghețată?

-Sigur scumpo! Dar trebuie sa mergem pana la trecerea de acolo(spuse mama ei arătând cu degetul spre trecerea aflata la o distanta medie) ca să nu ne calce masina.

- Dar mami! Intrarea e pe cealaltă parte și dacă mergem pana acolo o sa trebuiască sa ne întoarcem! Spuse Lexis aratandu-si inteligenta pe care o are la varsta de 10 ani.

- Offf! Scumpo înțelege ca nu se voie sa traversam pe unde nu trebuie. Cine știe ce dement da peste noi cu masina , și ști ca tatalui tau o sa îi fie greu sa ne îngrijească pe amândouă.

- Te rogggg! Spuse fetiță făcând o fata de cățel plouat.

Femeia medita puțin iar după îi răspunse fetiței:

- Doar de față asta, dar data viitoare mergem pe la trecere, Ok?

- Yupii! Spuse fetița fericită.

Mama își lua fetiță de mana și se uita pe strada ca sa se asigure. Cand văzu ca nicio masina nu trece pe acolo păsira amândouă pe strada, dar de pe o străduță laterala o mașină dădea coltul fără sa se asigure având o viteza destul de mare. Cand femeia văzu masina nu mai stătu pe gânduri și își împinse fetiță în fața.

- Mamiiiii! Striga fetiță alergând spre mama ei , care acum statea întinsă pe asfalt intr-o baltă de sânge. Masina neagra care o lovise pe femeie se opri la câțiva metri distanță. Din ea ieși un barbat îmbrăcat de 20 de ani la costum. Acesta se uita tristețe la fetița care statea întinsă este trupul mamei sale neînsuflețite, plângând în hohote. Nemaistand pe gânduri barbatul suna la ambulanta , dar fusese prea târziu pentru femeie. Aceasta muri direct neavand nicio șansă să trăiască.

După acest incident fetița suferise foarte mult, deoarece își pierduse mama. În ziua în care ea trebuia sa fie inmormantata statea lângă tatăl ei care o ținea strâns de mana privind sicriul soției sale. După înmormântarea ei toți din familie o acuzara pe fetiță de 10 ani ca ea fusese cea care își omorâse mama. După aproximativ doua săptămâni de la moartea soției sale, barbatul se spanzurase în podul casei de dorul ei, lansând pe drumuri o fetiță de 10 ani. Tot fetița fusese cea care îl găsise pe el fără viață, iar după înmormântarea ultimului ei părinte fusese trimisa la orfelinat, deoarece niciuna din rude nu voia sa aibă grija de ea.

De la vârsta de la 10 ani micuța Lexis Matthews trăia în infernul de la orfelinat.

Doamna Williams o tortura întruna , iar la scoala era batjocorită de toată lumea și acuzata ca si-a omorât ambii părinți.

Barbatul care dăduse cu masina peste mama ei ramase în libertate deoarece în urma cercetărilor politistilor , acesta circula regulamentar, iar cele doua mama și fiica traversau neregulamentar....

Viața lui Lexis a fost un calvar imens timp de 8 ani dar aceștia erau pe sfârșite deoarece mai avea puțin și împlinea 18 ani, dar din păcate nu avea cu cine sa își sărbătorească majoratul. Aceasta voia de ziua ei doar libertatea pe care și-o dorea cu multa ardoare încă din primele zile în care a stat la orfelinat. Și pentru ea ziua aia venii foarte greu , dar era fericita ca va scăpa odată pentru totdeauna de probleme....

The secret (Vol. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum