Evlilik

9K 268 159
                                    

Birinci Bölüm-

"Evlilik"

Bölüm Şarkısı- Lana Del Rey- Serial Killer

'Peki siz hiç olmadığınız biri gibi davrandınız mı?'

|

Sabahın ilk ışıkları günyüzüne vurduğunda genç kız gözlerini ağır ağır araladı. Bir süre gözlerini açıp kapayarak tavanı izledi ve gördüğü rüyanın ne olduğunu hatırlamaya çalıştı ama düşüncelerinin içinde buna dair en ufak bir anı yoktu. Fakat emindi. Rüya görmüştü ve uyanmak istemeyeceği bir rüyadaydı. Kaşlarını çatarak ofladı ve yatağından kalktı, bir süre yine hiçbir şey yapmadan bu kez ayaklarının altında olan zemini izledi.

Her uyandığında böyle olurdu.

Önce tavanla bakışır, dalgın dalgın ne olduğunu bilmediği düşüncelere dalardı. Sıra zemine geldiğinde ise düşünceleri artık daha rayında olurdu. Eğer elinde olsa böyle hiçbir şey yapmadan saatlerce otururdu ama bugün yapması gereken o kadar çok şey vardı ki.. Derin bir nefes aldı ve yataktan tamamen kalktı. Çevresini garip bir heyecan sarmaladı.

"Bugün istediğim her şey yolunda gidecek."

Banyoya girdiği zaman aynada kendi yansımasına bakıp gülümsedi. Rüyası kendine baktığı an hatrına düşmüştü ve kalbi uyandığı ilk anda nasıl atıyorsa şimdi yine aynı hızına kavuşmuştu. Onu görmüştü, her gün düşüncelerinde olduğu yetmiyormuş gibi rüyasına da girmişti. Bu durum rutin haline gelse de genç kız ilk gün olduğu gibi yine onu rüyasında görmenin heyecanını yaşıyordu.

Bu bile onu mutlu ediyordu.

Genç kızın aksine o gün her gün olduğu gibi çok daha erken bir saatte uyanan adam korumasının uzattığı havluyu alarak alnını sildi. Rutin haline gelen sabah sporunu bitirmişti. Evinin içine girdiğinde yaptığı ilk şey duş almak oldu. Ağır adımlarla dışarıya çıktığında cebine yerleştirdiği telefonu rahatsız edici sesiyle çalmaya başladı. Kahverengi gözleri ifadesizce bahçenin içinde, arabaların çevresinde duran korumalarda gezindi. Telefonunu çıkartıp ekrana baktığında arayan kişiye baktıktan sonra aramayı yanıtladı.

Konuşmak yerine karşısında ki kişinin konuşmasını bekledi.

"Akşam saat sekizde burada ol, seni bekliyorum."

Kaşları çatılan adam, burnundan sert bir nefes aldı.

"Geleceğim." dedi ve kapattı telefonu.

Oldukça enerjik bir ruh haliyle kahvaltı masasını hazırlayan genç kız bir yandan da açtığı şarkıya eşlik ediyordu. Evinde bulunan çalışanlara rağmen bunu yapmaktan haz aldığı için her sabah üşenmeden ailesi için kahvaltı hazırlardı. Zaten erkenden uyandığı için bunu yapmak onun için zor değildi.

"Günaydın."

Annesinin sesini duyar duymaz gülümseyerek kapıya doğru döndü ve "Günaydın!" diyerek neredeyse şakıdı. Annesi masaya oturur oturmaz önünde duran kreplerden birine uzanıp çatalıyla aldı ve gözlerini kapatarak her seferinde tadına bayıldığı krebi yemeye başladı. Küçük kızının elinin lezzetinin başta bu kadar iyi olacağını düşünmemişti. Kendisini gülümseyerek izleyen kızına karşılık gülümsedi.

"Ablanla baban birazdan gelir."

Genç kız kaşlarını merakla havalandırdı ve kalçasını masaya dayayarak, "Abim nerede?" diye sordu.

ŞERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin