Tanıdık Yabancı

1.9K 154 94
                                    

Yirmi üçüncü bölüm-

"Tanıdık Yabancı"

Jay-Z & Kanye West- Why I love You

| Şura Sayhan

'Bazen bilinen gerçekler, gizli yalanlardan daha ağırdır.'

İmkansız.

Göz göze geldiğim o adamla onun bakışlarını benden çekmesi bir saniyeyi bulmadı. Bana bakmadı bile, onunda en az benim kadar şaşırmasını beklerdim ama o hiçbir şey olmamış gibi Aran'a döndü.

Burada olacağımı biliyordu.

"Sanırım gidiyorsunuz, yine biraz geç kaldım."

Alaylı konuşuyordu ama alakası yoktu, onu tanımayan biri gözlerinin içinde ki titremeyi görmezdi ama ben gördüm. Bakışlarımı ondan ayırdım, beynimde onu görmenin şokuyla alarm çalıyordu. O tehlike demekti, kimse için değil.

Benim için tehlikeydi.

Yaşadığım şoku bir kenara bıraktım, bırakmaz zorundaydım. Aran bir şeyler fark edebilirdi ve onun gibi dikkatli birinin hiçbir şeyi gözden kaçırmayacağını bildiğim için omuzlarımı dikleştirerek arkasında durdum. Az önce sırf iç çamaşırıma kadar kaldırdığım eteğim için beni arkasına çekmişti ve bunu refleksle yaptığına eminim.

Aran buz gibi bir sesle, "Burada olmaman gerekiyordu." dediğinde ikisinin birbirine olan nefretini hissettim.

Crish, "Eski dostumun düğününe gelemediğim için, davetine gelmek istedim." dedi.

Kalbim ters takla attı. Her zaman ki gibi yüzünde olan imalı gülümsemesine rağmen öfkeliydi.

"Sen benim hiçbir zaman dostum olmadın."

Crish kahkaha attı. Gözlerimi kapatıp açtım, onun için söylemiyordu bu cümleyi, benim içindi. Aran eğer şüphe ederse her şeyi anlayabilirdi.

"Beni kırıyorsun Aran."

Aran ona doğru bir adım attı, yerimde durmaya devam ettim.

"Daha çok öldürmeyi istiyorum."

Crish ona doğru bir adım attı.

"Kimse benim kadar seni öldürmeyi istememiştir."

Dişlerimi birbirine bastırdım. Söylediği cümle benim içindi, bunu da biliyordum. Beni sinirlendirmek için, beni tehdit ediyordu aklınca.

"Buna cesaretinin olduğunu sanmıyorum."

Sesimi duyunca başını kaldırıp bana baktı, yüzünde ki nefreti gördüm, gözlerimi kırpmadan yüzüne baktım.

"Karımın her konuda haklı oluşu bu kez sinirlerimi bozmuyor."

Aran'ın öfkeli sesi sayesinde Crish bana bakmayı bıraktı, karım dediği için gözlerime yansıyan ışıltıyı görmüştü.

"Küçük gösterini kaçırdığımı az önce öğrendim, kötü oldu."

Konuyu değiştirmişti.

"Merak etme Grogar, bizzat senin için daha gerçekçi bir gösteri yapacağım."

Crish Grogar.

Bir zamanlar bana aşık olan, başka birine aşık olduğumu söylediğim günden beri benden misliyle nefret eden adam. On yedi yaşımdayken tanıştık, yıllarca süren arkadaşlığımız herkesi sollamıştı. Onu çok seviyordum halbuki, hayatımda en değer verdiğim iki insandan biriydi. Taki kocamla tanışana kadar, her şey ondan sonra değişti.

ŞERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin