I. Bölüm -Tanışma-

67 0 0
                                    

I. Bölüm

-Tanışma-

Güneşli bir gün daha... Bunların kıymetini iyi bildiğimi düşünürdüm. Genç yaşımın verdiği, yaşam enerjisi sanki kır gezintilerinde beni sarıp sarmalamakta, daha güzeli bunu paylaşacağım dostlar ile çevrelenmekteydim. Ben siz bu yazıları okuyorken yaşamıyor olabilirim. Zamanın ötesine geçmeye çalışan diğerleri gibi, ben de en sonunda, bunun nasıl mümkün olacağını bulamamış olarak, kaleme sarıldım.

Bu ilk paragrafın kim tarafından, ne zaman yazıldığını merak ediyor olmalısınız. Ben Kont Fleming, size 1770 yılının İlkbaharını anlatacağım. Güzel gençlik, nasıl sonsuz olur?

"Sevgili Kont bugün oldukça neşeli olduğunuzu görüyorum. Sizi hep böyle görmek isteriz."

"Dostumuza hep bunu söylüyorum. Başka türlü..."

"Bize katılmaları için..."

Kelimeler duyulmaz olduğunda Onu gördüm, daha önce güzellikten etkilenmiştim, ama bu başka bir şeydi. Bu benim zamanımdı ve Onu yaşayacaktım.

Oturduğumuz piknik alanında hiçbir şey, sadece Gün Işığı, biraz müzik ve O vardı şimdi

"Etkili bir Marki'nin tek kızı", dedi yanı başımdaki bir ses. "İsmi?" diyebildim, gözümü Onun görüntüsünden ayırmadan. "Rene Flaubert, şehre yeni taşın..."

Şimdi hiçbir şey ama hiçbir şey zamanımı yaşamaktan beni alıkoyamaz diye düşünüyordum ki , yanı başında dolaşan birini görene kadar.

"Comet" ,dediler. "Bu adam da onlarla geldi, pek ortalarda gözükmez..." şeklinde malumat alırken birden bize doğru yöneldiklerini fark edecektim. Benim için hep değerli olacak Rene ile tanıştırıldım. Yumuşak sesi hala kulaklarımda... Hayatımı bir hayal dünyasından karanlık zamanlara dönüştürecek kişi ile de tanıştırıldım, şimdi gerçek adı olan kimliği ile nasıl da kanımı donduran bir varlıktı...

1770 İlkbaharı, böylesine aydınlığı ve karanlığı, bir anda barındıran bir güne sahipti. Şu an aklımdaki müzik karanlığa ait olmasına şaşırmıyorum. Bunları yazarken her yer karanlık ve mum ışığı ne kadar da soluk. Notaları yazacağım, bu Comet'in müziği olmalı...

Müzik:Eurielle- City of the death 

Hayali Sevgiliye MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin