-Blue Dark-

1 0 0
                                    

Blue Dark

Okuyucu, şimdi Yellow Shadow'un klanına gidiyoruz. Blue Dark takma ismini kullanan Robert anlatıyor.

Burada yazlar bile yağmurlu ve bulutlu. Bazı günler tepelerde gezintiye çıktığımda müziği dinlemek istediğimde gün ışığında dolaşıyorum. Elbette bulutların olduğu ışıkta... Ama Güneş ışığı ile doğrudan temas ettiğimde müzik dayanılmaz, en azından bir süre öncesine kadar.

Yeni bir vampirin katılımını müzikten anlamıştım. Bu şarkının sahibinin adını merak ediyordum. Çok içten bir şarkı... Ve bugünlerde Güneş ışığında müziği yönetmeme yardımı oluyor. Müzik eskisi kadar korkunç değil. Onu bulmalıyım. Yapmam gereken tam olarak bu.

Yellow Shadow nerede olduğunu biliyor olmalı, sorsam mı? Tepelerin arasında dağın eteklerinde ağaç kulübenin dumanı tütüyor. Yellow Shadow'un eşi olmalı; Cool Shadow. Onunla konuşmanın zamanı geldi. Ve yavaşça kulübenin kapısını çaldım. Beni beklediğim kişi karşıladı.

"İçeri gel, şöminenin yanışını izlemek hoşuna gidecektir Robert"

Başımla onaylıyorum. İçerisi her zamankinden sıcak ama bu, asıl sıcaklığın müzik olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Soruyorum:

"Cate, Comet'i mi aramaya gitmişti?" fazla beklemeden ateş ile ilgilenen Shadow yanıtlıyor

"Evet Robert. Çok yakında burada olur. Yeni bir Comet olayı."

"Şu klandan nefret ediyorum. Comet'in klanına ne kadar az rastlarsam o kadar iyi."

Omzuma dokunup: "Her şeyi anlatır Cate, sen keyfine bak."

"Müzikteki yeni notaları duydun mu peki?"

"Adı Rose, birkaç gün önce katılmış olmalı bizim dünyamıza ama Cate'i beklemeliyiz."

Son sözü ile alevlere bakmaya devam ediyoruz ve bekliyoruz. Müziği duyup duymama elimizde ve ben sürekli Rose'un şarkısını dinliyorum.

Hayali Sevgiliye MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin