-Yağmurun Müziği-

3 0 0
                                    

Yağmurun Müziği

Karanlığın sınırlarını belirleyen ışık mıydı? Yoksa Comet, karanlığın kendisi ise ışığı korumak için özel bir çaba mı harcıyordu? Onu tanıdıkça alevden gözlerine baktıkça, içinde bir ruh olduğunu düşünüyordunuz. Bana ve Rene'ye karşı nasıl da tutkulu bir sevgi besliyordu. Ruhsuz biri sevgiden anlamaz, oysa Comet sevgi için yaşıyordu.

"Söylesene Rene, neden bu kadar herkesten uzak ve sadece bize yakın?" diye soruyorum, şimşekleri duyduğumda.

Rene Comet'in gittiği tarafa boynunu ve omuzlarını çevirerek bakacak sonra tekrar bana dönmeden önce şunları söyleyecekti:

"Onu ilk tanıdığımda küçük bir çocuktum, onun dünyasında ışıklara ve güzelliklere saygı var Andre. Beni ışığı ve güzelliği olarak gördüğünü söylerdi ve seni kabul etti ve onun kadim dünyası saygı üstüne kurulu."

Bana döndüğünde Rene'nin çenesine parmaklarımı değdirerek: " Ve sevgi, sevgili Rene", dedim.

"Ve sevgi ", dedi.

İşte o anda şimşekler, mumlar ve lambaların ışığında Onun ruhunu gördüm. Rene, tüm mükemmeliyeti ile ruhundan gelen öpücüğü, bana verecekti. Bu Onu tanıdığım anların en önemlilerindendi.

Şimşekler çakmaya devam ediyor, gök gürültüsü yağmurla karışıyordu. Herkes kendi dünyasını yaşıyordu. Kendi karanlığını, ışığını, ruhunu, sevdiğini... Ve şimşekler hepsi için çakıyor, gök gürüldüyor, yağmur müzik oluyordu.

Hayali Sevgiliye MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin