Sevginin Saf Kristali

1 0 0
                                    

Bugün kendimi deniyorum. Kendimi dinliyorum. Acaba doğru mu? Yaşayıp yaşamadığımı anlamaya çalışıyorum. Bunu denemek için kendimle hesaplaşmalarım bitti mi bilmeliyim. Aklımda bu asla bitmez ki diyen bir ses. Ben ise bekletilen hesapları bile ödediğimi düşünürken... Elbette ödedim, bana saldıranlar artık çok gerilerde. Ve şimdi istediğim sevginin en kelime ile anlatılamayanına ulaşmak.

Kendimi dinliyorum, içimin titrediği anlar arıyorum ve sürekli buluyorum. Kurtulmuşsun çocuk dediğimde, evet yaşıyorum diyebiliyorum. Şimdi müziği yakalamaya çalışırken ve yakalamışken birileri ile paylaşmak için yazıyorum.

Hayallerdeki sevgiliye bu yazıyı ulaştırabilseydim. Varlığımdan haberdar olsaydı, hala yaşadığımı en korkunç düşmanlarımızı yendiğimizi bilseydi.

Bugün kendimi deniyorum. Kendimi dinliyorum. Evet, yaşıyorum ve sevgiyi hissediyorum. Yüksek duygulardan başkasını duymak istemiyorum. Sanırım arkadaşlarım var, onca sene yazdıktan sonra onların olduğunu düşünmek istiyorum. Ve evet yaşıyorum, ilk defa soğuk ışıktan uzakta, oyunlarda kaybolan karakterlerin dışında, gerçek olmalılar dostlar; yoksa yaşadığımı söylemezdim ki, yoksa bu yazıyı okumazlardı ki.

Yaşadığımı hissediyorum, artık eski ile hesaplaştım. Artık sevginin saf kristalini görebiliyorum. Sadece yaşıyorum ve hayallerde seviyorum.

Hayali Sevgiliye MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin