-Şimdi Ayrı-

2 0 0
                                    

Şimdi Ayrı

Şimdi ayrıydık. Peşimizde olanları tanımıyordum. Hiçbir şey bilmiyordum. Beni bir zaman aralığından sonsuz lanete atan Comet'e kızmalı mıydım? Birinin başı belada ise ve bu onun suçu olsun olmasın suçlayası geliyor, ama durum bu değil, başka yolu olmamasından... Rene ile ayrılığımızın başka yolu yoktu, Comet bizi dönüştürmeli idi, Comet'in düşmanları olmalıydı ve hepsi adım adım gerçekleşmeliydi. Bunları anlatacağım. Ama size söylemiştim. Sıkılıp bırakmanız için elimden geleni yapacağım diye. Anlatmak istediğim şey ayrılık ve beraberindeki yalnızlık. Beni ilgilendiren kısım şu anda bu.

Ooo yalnızlık, Onun orada bir yerde olduğunu bilsen bile ulaşamamak. O ayrılık, aranızda karanlık gölgelerin olması. Şimdi modern zamanların şarkılarını dinleyip, geçmişi anlatmaya çalışmak... Bir daha ne zaman haber alırsın belirsizken, o güzelim yüzünün hayalini düşleyip dururken geçmiştesin.

Rene ile çaldığımız zaman, 1770 yılının mevsimleri idi. Ve kışın ayrıldık. Onu her özlediğimde o kış nasıl da aklıma gelir, iliklerimde hissederim yalnızlığı. "Bana bir gülümse sevgili, kimse görmesin sadece ben, benim gizli gülümsemem olsun, öyle ki ayrı kaldığımızda seni hep böyle hatırlayayım."

Ve araba hızla ilerlerken, Ondan ayrılığım kesinleşiyordu. Aramızdaki karanlık ve gölgeler amansızdı, bizi ayrı tutmak için her şeyi yapacaklardı. Ne kadar zaman ayrı kalacaktık, bir kere olsun görüşebilecek miydik? Ama o bir ışık, ben bir ışık iken birbirimizi hep arayacak, sevgimizi gözlerimizde taşıyacaktık. Ve gözlerde gözyaşı olacaktı. Onun yeşil gözbebeklerinden akan yaşlar hep hayalimde olacak, birkaç damlasını hissedebilmek için gözlerimden akacaktı. O benim Rene'mdi ve ben onun Andre'si.

Müzik: Reamonn-Supergirl 

Hayali Sevgiliye MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin