Ve Dans ettik

1 0 0
                                    

Bazen etrafındakilere neşe kattığın olur, bazen üzüntü ama duyguların varsa varsındır. Yoksa unutulursun. Kimse sana aldırmaz, hayatından memnun öyle yaşıyor işte der. Sevdiğim sürece var olacağım.

"Moon sen, neyse, sevdiğim sürece var olacağım demek istemiştim."

"Evet, ne demek istediğini biliyorum Comet, bir gün gelecek ben yaşlı ve sonra sonsuza kadar ölü olacağım."

Elini tuttum diğer kamelyaya doğru yürüdük. Geceydi ve etrafta müzik dışında bir ses yoktu. Önüme baktım gözlerim itiraf etmek istercesine bakıyordu. Gülümsedim ağlamak ister gibi ve Moon'a dönüp şunları söyledim:

"Seni dönüştürebilirim ama bunun sonuçları var. Ya yine de birbirimizi kaybedersek?"

Kız yürümeyi bırakıp, gülümserken ağlamak isteyen gözlerime baktı ve dedi ki:

"O zaman kaybettiğim en değerli şeyin ne olduğunu bilirim."

Ve bunun üzerine tekrar yürümeye başladık. Kamelyaya ulaştığımızda şarkıyı daha iyi duyabiliyorduk. Sanki bir dostumuz gibiydi şarkıyı söyleyen. Bize güzel bir sürpriz yapmış gibiydi. Son söze tek kelime ekleyemezdim. Öylesine güzeldi ki.

İşte bu sefer gülümsemenin en içteni ile onu dansa davet ettim. Tek söz etmemem Moon'u etkilemiş olmalıydı. Gözlerimiz, sanki sonsuza kadar birbirimize öyle bakacakmışız gibi kenetlenmişti. Onu seviyordum. Ve ben Comet 1920 yazı bittiğinde sevgiyi bulmuştum işte. Ve dans ettik, dans ettik...

Müzik: massimo danieli - love song for a vampire (annie lennox cover) 

Hayali Sevgiliye MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin