Tekrar Sabah

1 0 0
                                    

Balodan ayrılışımız nasıl bir rüya ise, sabah da bir rüyaydı. Biz aslında bir hayal, düş dünyasının ürünleriydik. Elimizden pek fazla bir şey gelmezdi, bizi anlatanın dışında bir şey yapamazdık. Eğlenmemiz gerektiğinde eğlenir, hüzün dolu müziklerle tekrar sabahı yaşardık.

Seni görüyorum alt kattan bahçeye geçerken, elinde çiçeklerle dolacak bir sepet... Balkona çıkıyorum hiç ses etmeden, çiçekleri topluyorsun büyük bir zarafet ve sevgi ile. Ben de çalan müziğin notalarını topluyorum büyük bir istekle...

Yazacağım mektubu düşünüyorum, O sabahı nasıl anlatabilirim diye. Tekrar tekrar çalıyor müzik, gözlerimi güzellikten ayırıp, mektubu yazıyorum. Kısa olması için uğraşıyorum, sonsuza kadar yazabilirim ama O görüntüyü kaçırmak istemiyorum.

Bahçede ilerlemişsin, gözlerim güzelliğini bulduğunda tekrar mutluluk ve hüzün. Mektubu sana ulaştırıyorlar. Açmadan önce üst kattaki balkona bana bakıyorsun. Çiçekler toplanmış, onlar gibi gülümsüyorsun ve mektubu açıyorsun. Okurken hafif bir rüzgâr, mektup uçacak diye düşünüyorum. Hepsini okuyorsun ve zarfa koyup çiçeklerin arasına yerleştiriyorsun.

Tekrar sabah, hüzün dolu güzelliklerle bir dahaki mutluluğa kadar...

Müzik: marie antoinette soundtrack opus 23 https://www.youtube.com/watch?v=V524uCwdLck

Hayali Sevgiliye MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin